Контрольна робота на тему: "Повторення вивченого в початкових класах. Текст. Речення. Слово"

Про матеріал
Матеріал знадобиться при проведенні першої контрольної роботи з української мови у 5 класі.
Перегляд файлу

Вступ. Повторення вивченого в початкових класах. Текст. Речення. Слово

Варіант - 1

1. Види мовленнєвої діяльності:

А) читання, говоріння, спілкування, аудіювання

Б) читання, говоріння, письмо,аудіювання.

В) читання, говоріння, слухання, аудіювання.

2. Текст - це... 

А) група речень, об'єднаних між собою темою та мікротемою.

Б) група речень, об'єднаних між собою темою, основною думкою та граматично.

В) частина тексту, об'єднана однією мікротемою.

3. З яких частин складається текст?

А) Основна частина,початок дії.

Б) Зачин, основна частина, кінцівка. 

В) Назва предмета, основні ознаки,власне враження.

4. Знайдіть розповідне речення. 

 А) Чи знаєте ви, що не всі гриби їстівні? 

Б) Учіться розпізнавати їстівні та отруйні гриби.

В) Багато грибів є корисними та поживними.

5. За інтонацією речення бувають: 

А) окличні, неокличні

Б) веселі, сумні  

В) розповідні, питальні, спонукальні

6. Діалог – це

А) розмова двох осіб  

Б) мовлення однієї людини

В) спілкування багатьох людей

 7. Визначити, якими частинами мови є всі слова у реченні.

Взимку я полюбляю спускатися на санчатах з гірки та грати в сніжки з друзями.

8.Скласти і записати назву і план тексту.

Сьогодні вітряно. Дме різкий північний ходило. Хоч світить сонце, але хочеться стати у затишок і закутатись тепліше...

Ліс не спить. Крекче старий в’яз. Лунко рипить осика.

Та ось здалеку долітає ледве чутний журавлиний поклик. Зраділо шукаєш очима по всьому небосхилу перелітних птахів. Аж ген вони! Сурмлять у тужливі сурми, летять сумними трикутниками. І ось можна розрізнити чи не кожного з них.

Вожак упевнено тримається курсу. За ним двома шеренгами летить уся зграя.

Ключ за ключем пропливає над рідною землею, над оксамитовими озимими луками, над багряними садами і перелісками лине сумний прощальний перегук. Відлітають журавлі, щоб навесні знову повернутися в рідні Краї, на батьківщину.

 

 

 

 

Вступ. Повторення вивченого в початкових класах. Текст. Речення. Слово

Варіант - 2

1. Монолог – це …

А) розмова двох осіб  

Б) висловлення однієї людини

В) спілкування багатьох людей

2. Текстом називають… .

А) групу речень, об'єднаних між собою темою та мікротемою.

Б) групу речень, об'єднаних між собою темою, основною думкою та граматично.

В) окремі слова, окремі речення.

3. Тема тексту – це

А)те, чого навчає текст, що схвалює або засуджує;

Б)його зміст, те, про що в ньому розповідається;    
В) оцінка предмета чи явища.

4. Види мовленнєвої діяльності:

А) читання, говоріння, спілкування, аудіювання

Б) читання, говоріння, письмо,аудіювання.

В) читання, говоріння, слухання, аудіювання.
5. За метою висловлення речення бувають: 

А) окличні, неокличні

Б) веселі, сумні  

В) розповідні, питальні, спонукальні

6. Знайдіть питальне речення. 

 А) Чи знаєте ви, що не всі гриби їстівні? 

Б) Учіться розпізнавати їстівні та отруйні гриби.

В) Багато грибів є корисними та поживними.

7. Визначити, якими частинами мови є всі слова у реченні.

Восени я люблю дивитися, як яскраве жовте листя опадає з дерев.

8.Скласти та записати назву і план тексту.

Без кінця і краю зеленів степ під блакитним небом. Вітер гуляв по соковитій траві, по шовковій тирсі й котив хвилі аж до обрію, де вони зливалися з хвилями Дніпра. Степ цвів, ніби палахкотів від барвистих метеликів, джмелів, бджіл і комах. По зеленому полю ледь видно просувалися козацькі вартові.

Чорним шляхом на цілу милю йшло військо. Воно вигравало полковими стягами, сотенними значками, козацькими жупанами, розшитими попонами, набірними вуздечками, білими султанами, срібними руків’ями шабель. Усе військо було на конях. У козаків блищали очі. Вони випромінювали радість, хоробрість і молодецьку відвагу.

На Запорозьку Січ козаки поверталися з перемогою. Відбили вони охоту бусурманам нападати на українські землі.

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
4.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.7
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Тимошенко Оксана Борисівна
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
18 вересня 2021
Переглядів
12032
Оцінка розробки
4.7 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку