Для дітей з порушеннями слуху. Календарно-тематичне планування для 5 класу з української мови

Про матеріал

ДЛЯ ГЛУХИХ ДІТЕЙ!!! Календарно-тематичне планування для 5 класу з української мови

Перегляд файлу

                                  УКРАЇНСЬКА  МОВА

                                              5 КЛАС

Для дітей з порушеннями слуху (глухих)

 


№ п/п

 

Зміст уроку

 

Дата

1

Вступ. Значення мови в житті людини й суспільства. Українська мова — державна мова України

 

2

Урок мовленнєвого розвитку № 1.  Загальне уявлення про мовлення як діяльність; види мовленнєвої діяльності (аудіювання, читання, говоріння, письмо), їх особливості. Різновиди мовленнєвого спілкування: усне й писемне, монологічне й діалогічне.

 

3

Урок мовленнєвого розвитку № 2. Складання й розігрування діалогів відповідно до запропонованої ситуації спілкування, пов’язаної з життєвим досвідом учнів (діалог етикетного характеру з використанням етикетних формул)

 

4

Урок мовленнєвого розвитку № 3.  Читання мовчки та вголос. Відповіді на запитання за змістом прочитаного

 

Повторення вивченого в початкових класах.  Текст. Речення. Слово

5

Усні й письмові висловлення, текст. Зміст, заголовок тексту. План тексту. Поділ зв’язного висловлення (тексту) на речення. Інтонація речень, різних за метою висловлення. Розділові знаки в кінці речення

 

6

Слово як компонент речення. Лексичне значення слова. Слово як частина мови. Добір слів для доповнення речення. Складання речень певного змісту

 

7

Урок мовленнєвого розвитку № 4. Усний вибірковий переказ художнього тексту, що містить опис предмета, за колективно складеним планом

 

Лексикологія

 

8

Лексичне значення слова. Однозначні та багато­значні слова

 

9

Уживання багатозначних слів у пря­мому й переносному значеннях.  Тлумачний словник

 

10

Лексична помилка та її умовне позначення (практично)

 

11

Синоніми. Ознайомлення зі словником  синонімів

 

12

Антоніми. Ознайомлення зі словником антонімів

 

 

13

Урок мовленнєвого розвитку № 5.  Докладний усний переказ розповідного тексту художнього стилю з елементами опису тварини, що містить синоніми та антоніми (за колективно складеним простим планом)

 

14

Омоніми. Ознайомлення зі словником омонімів

 

15

Урок мовленнєвого розвитку № 6.  Докладний письмовий переказ тексту розповідного характеру з елементами опису предмета (тварини), що містить синоніми та антоніми (за колективно складеним планом)

 

16

Урок мовленнєвого розвитку № 7.  Аналіз письмового переказу

 

17

Пароніми.  Ознайомлення зі словником паронімів

 

 

18

Контрольна робота № 1. Повторення вивченого в початкових класах.  Текст. Речення. Слово.  Лексикологія

 

Будова слова. Орфографія

 

19

Основа слова (корінь, суфікс, префікс) і закінчення  — значущі частини слова

 

20

Корінь. Спільнокореневі слова  й форми слова

 

21

Суфікс

 

22

Префікс

 

23

Незмінні й змінні слова

 

24

Урок мовленнєвого розвитку №8.    Письмовий твір-опис предмета (тварини) з використанням слів із суфіксами та префіксами, що надають тексту емоційного забарвлення й виразності (у художньому стилі)

 

25

Урок мовленнєвого розвитку №9. Аналіз письмового твору-опису предмета (тварини)

 

26

Правопис значущих частин слова (повторення)

 

27

Написання префіксів пре-, при-, прі-

 

28

Контрольна робота №2.  Будова слова. Орфографія

 

 

Фонетика. Графіка. Орфоепія. Орфографія

Звуки мови й звуки мовлення

29

Голосні й приголосні звуки

 

30

Приголосні тверді й м'які

 

31

Приголосні  дзвінкі й глухі

 

32

Вимова звуків, що позначаються буквами ґ і г

 

33

Урок мовленнєвого розвитку № 10.  Особливості будови розповіді та елементарного роздуму

 

Позначення звуків мовлення на письмі

34

Алфавіт (абетка, азбука). Співвідношення звуків і букв

 

35

Звукове значення букв я, ю, є, ї  та щ

 

36

Урок мовленнєвого розвитку №11.  Докладний усний переказ художнього тексту розповідного характеру з елементами роздуму

 

Склад. Наголос

37

Орфоепічний словник і словник наголосів. Орфоепічна помилка (практично)

 

38

Урок мовленнєвого розвитку №12-13.  Контрольний переказ

 

39

Вимова  наголошених і ненаголошених голосних. Ненаголошені голосні [е], [и], [о] в коренях слів

 

40

Ненаголошені голосні, що не перевіряються наголосом

 

41

Позначення  на письмі ненаголошених голосних [е], [и] та [о] перед складом з наголошеним [у] в коренях слів

 

42

Урок мовленнєвого розвитку № 14. Письмовий твір-роздум на тему, пов’язану з життєвим досвідом учнів, у художньому стилі за колективно складеним планом (орієнтовні теми: «Чому людина має бути чемною», «Чому потрібно захищати слабших», «Чому потрібно  вивчати іноземну мову»)

 

43

Урок мовленнєвого розвитку № 15. Аналіз письмового твору

 

44

Орфографічний словник. Орфограма (практично). Орфографічна помилка (практично), її умовне позначення

 

45

Контрольна робота №3.  Фонетика. Графіка. Орфоепія. Орфографія

 

Вимова приголосних звуків

46

Уподібнення приголосних звуків

 

47

Контрольний текстовий диктант

 

48

Вимова і правопис префіксів роз-, без-

 

49

Урок мовленнєвого розвитку №16.  Есе (розмірковування в довільній формі) про красу й милозвучність української мови

 

50

Спрощення в групах приголосних

 

Найпоширеніші випадки чергування голосних і приголосних звуків

51

Найпоширеніші випадки чергування голосних і приголосних звуків. Чергування [о] —[а], [е] —[і], [е] —[и]

 

52

Чергування  [о],[е] з [і]

 

53

Чергування [и] – [і] після [ж], [ч], [ш], [шч] та [г], [к], [х] у коренях слів

 

54

Чергування [г], [к], [х] – [ж], [ч], [ш] – [з′], [ц′], [с′]

 

55

Контрольна робота №4.  Фонетика. Графіка. Орфоепія. Орфографія

 

56

Основні випадки чергування у – в, і – й, з – із – зі (правила милозвучності)

 

57

Вимова і правопис префіксів з- (зі-, с-), роз (розі-)

 

58

Позначення м’якості приголосних на письмі буквами ь, і, є, ю, я

 

59

Основні правила переносу

 

60

Правила вживання знака м’якшення (повторення й поглиблення)

 

61

Правила вживання апострофа. Правильна вимова та написання слів з апострофом

 

62

Правила вживання апострофа

 

63

Контрольна робота №5.  Фонетика. Графіка. Орфоепія. Орфографія

 

Відомості  з синтаксису й пунктуації

Словосполучення.

Речення, його граматична основа

64

Словосполучення. Відмінність словосполучення від слова й речення

 

65

Головне й залежне слово в словосполученні

 

66

Речення, його граматична основа (підмет і присудок)

 

67

Речення з одним головним членом (загальне ознайомлення)

 

68

Урок мовленнєвого розвитку №17-18. Письмовий твір-роздум за колективно складеним планом у художньому стилі (орієнтовні теми: «Чому необхідно знати історію свого народу», «Чому потрібно знати звичаї свого народу», «Чого не можна купити за гроші», «Чому потрібно берегти природу»)

 

69

Урок мовленнєвого розвитку №19.   Аналіз письмового твору

 

70

Види речень за метою висловлення; за емоційним забарвленням: окличні й неокличні (повторення)

 

71

Пунктуаційна помилка та її умовне позначення (практично)

 

Другорядні члени речення

72

Другорядні члени речення: додаток, означення, обставини

 

73

Другорядні члени речення. Означення

 

74

Другорядні члени речення. Додаток

 

75

Другорядні члени речення. Обставина

 

76

Другорядні члени речення

 

77

Контрольна робота № 6.  Відомості  з синтаксису й пунктуації

 

Речення з однорідними членами.  Звертання. Вставні слова та сполучення слів.

Складні речення

78

Речення з однорідними членами (без сполучників і зі сполучниками а, але, і). Кома між однорідними членами

 

79

Урок мовленнєвого розвитку №20.  Аудіювання уривка з твору сучасної дитячої літератури, що містить однорідні члени речення

 

80

Узагальнювальне слово в реченні з однорідними членами. Двокрапка й тире при узагальню­вальних словах у реченнях з однорідними членами

 

81

Урок мовленнєвого розвитку №21-22.  Контрольний письмовий докладний переказ тексту розповідного характеру з елементами роздуму, що містить однорідні члени речення

 

82

Звертання. Непоширені й поширені звертання. Розділові знаки при звертанні (повторення)

 

83

Урок мовленнєвого розвитку №23. Ділові папери. Оформлення конверта (або адреси на поштовій листівці)

 

84

Ознайомлення з найбільш уживаними вставними словами та сполученнями слів (практично). Виділення вставних слів на письмі комами

 

85

Урок мовленнєвого розвитку №24. Лист до рідної людини з використанням звертань та вставних слів

 

86

Складні речення з безсполучниковим і сполучниковим зв’язком. Кома між частинами складного речення, з’єднаними безсполучниковим і сполучниковим зв’язком

 

87

Контрольна робота № 7.  Відомості  з синтаксису й пунктуації

 

Пряма мова. Діалог

88

Пряма мова. Розділові знаки в реченнях із прямою мовою

 

89

Відмінність між прямою та непрямою мовою

 

90

Діалог. Тире при діалозі . Розділові знаки в реченнях при діалозі

 

91

Речення із прямою мовою  (діалогом)

 

92-93

Контрольний текстовий диктант

 

Повторення й узагальнення вивченого в кінці року

 

94-95

Лексикологія

 

96-97

Будова слова й орфографія

 

98-99

Фонетика й графіка

 

100-101

Орфоепія й орфографія

 

102-103

Синтаксис і пунктуація

 

104

Контрольна робота №8.  Пряма мова. Діалог. Повторення й узагальнення в кінці року

 

105

Аналіз контрольної роботи

 


 

doc
Додано
19 вересня 2021
Переглядів
2047
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку