Контрольна робота. На тему: "Складання схем схрещування".

Про матеріал

Мета: узагальнити та перевірити знання з складанням схеми схрещування, застосовуючи закони спадковості; розвивати інтелектуальні і творчі здібності, самостійної навчальної діяльності.

Перегляд файлу

Контрольна робота. На тему: Складання схем схрещування.

Мета: навчитися складати схеми схрещування, застосовуючи закони спадковості; розвивати інтелектуальні і творчі здібності.

                                                I варіант

  1. У людини карих колір очей домінує над блакитними. Кароока жінка, в батька якої були блакитні, а в матері карі очі, вийшла заміж за блакитноокого чоловіка, батьки якого мали карі очі. В них народилася кароока дитина. Визначте генотип усіх названих осіб.
  2. У пшениці алель карликовості домінує над алелем нормальної висоти. Які генотипи вихідних форм, якщо у потомстві25% рослин нормальної висоти.
  3. При схрещуванні жовтої морської свинки з білою все потомство кремове. Які фенотипи тварин, що мають такі генотипи: АА, аа, Аа?
  4. У людини відсутність потових залоз визнається рецесивним алелем, локалізованим в X-хромосомі. Чоловік, який страждає відсутністю залоз, одружився зі здоровою гетерозиготною жінкою. Які в них можуть бути діти?

                                II варіант.

  1. У людини ген, що викликає одну із форм спадкової глухонімоти, рецесивний стосовно гена нормального слуху. Яке потомство можна чекати від шлюбу гетерозиготних батьків?
  2. У дурману пурпуровий колір квіток (P) домінує над білим (p),а колючі коробочки (D) – над гладенькими (d). Формули рослин, яка має пурпурові квітки й гладеньку коробочку, схрестили з формою, яка має білі квітки й колючі коробочки. Отримали 320 рослин із пурпуровими квітками і колючими коробочками та 312 рослин із пурпуровими квітками й гладенькими коробочками. Визначте генотип батьків?
  3. У хлопчика I група крові, а в його сестри IV. Які групи крові у їх батьків?
  4. У здорової жінки народилося троє синів: один – гемофілік і дальтонік,  другий гемофілік з нормальним зором, третім – нормальний за обома ознаками. Чим це можна пояснити?

 

docx
До підручника
Біологія 9 клас (Соболь В. І.)
Додано
27 березня 2018
Переглядів
1930
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку