Презентація, для очного супроводу уроку, для учнів 5 класу. Повторення вивчених понять на попередніх уроках, відео про Японію як країну, використала матеріали колег на закріплення вивченого матеріалу, аудіоказка з ілюстраціями.
Японська народна казка «Момотаро або Хлопчик-Персик». Національний колорит японських казок
Номер слайду 2
Пригадаймо!1. Казку якого народу вивчали на минулому уроці?2. З якою українською літературною казкою порівнюють казку «Фарбований шакал»?3. Які людські риси характеру уособлює Фарбований шакал?
Номер слайду 3
Що вам відомо про Японію?
Номер слайду 4
Номер слайду 5
Номер слайду 6
Особливістю японського фольклору є любов і шанобливе ставлення до природи, єдність з природою.
Номер слайду 7
«Момотаро або Хлопчик-Персик»
Номер слайду 8
«Момотаро або Хлопчик-Персик»
Номер слайду 9
Евристична бесіда: Поділіть текст на частини, назвіть кожну з них. Як змінюється Момотаро від свого народження в процесі зростання?Що допомагає йому в цій зміні?Який подвиг здійснив герой?У чому полягає секрет його сили?Як назва казки пов'язана з традиціями японців?
Номер слайду 10
Робота з ілюстраціями:
Номер слайду 11
Назвіть три основні види казок. Поміркуйте! До якої з них можна віднести казку «Момотаро»?Чи є в українському фольклорі схожі казки?
Номер слайду 12
Домашнє завдання: Для всіх: Прочитати китайську народну казку «Пензлик Маляна»;Заповнити табличку на сторінці 45 За бажанням: Намалювати комікс (японська манга) за сюжетом казки.