8 липня о 18:00Вебінар: Проєктне навчання: розвиваємо логічне, критичне та креативне мислення школярів

Контрольна робота: навички читання мовчки

Про матеріал
Контрольна робота № 6. Навички читання мовчки (письмово) Дата ___________________________________ Прізвище та ім'я учня _______________________________ І.Прочитай текст Льонок.
Перегляд файлу

Контрольна робота № 6. Навички читання мовчки (письмово)

Дата ___________________________________

Прізвище та ім'я учня _______________________________

 

І.Прочитай текст

Льонок.

    Росла в саду дуже красива яблунька. Весною вона вкривалась рожевим цвітом, а влітку на її гілках наливалися червонобокі яблука. Але цієї весни яблунька ні листя, ні квітів не випустила. Стояла якась сумна, невесела, аж похилилася, бідолашна

- Ось я її поправлю, - сказала Катруся. - Нехай вона не хилиться, а стоїть рівненько-рівненько. Дівчинка підійшла до яблуньки і почала вирівнювати. Але деревце замість того, щоб стояти прямо, зовсім вилізло із землі. Катруся від несподіванки аж скрикнула. Тато і мама теж злякались, бо такого в них ще не траплялося. Оглянули вони деревце і побачили, що всі корені в нього погризені, сліди на них, як ото від мишачих зубів. Але, як потім з’ясували, шкоди наробили не миші, а водяний щур, звірина така, схожа на пацюка. Тоді вони втрьох почали шукати нору того щура. Де тільки її не шукали, та так і не знайшли. Пожурилися за яблунькою, але що вдієш, жалем біді не зарадиш - це ж ясно. Довелося миритися з утратою. 
        Невдовзі після того Катруся з татом ішли садком і раптом побачили, як маленький кошлатий звірок шмигнув біля сарайчика і за одну мить зник під колодками, що лежали вздовж стіни. 

- Це ж, мабуть, отой щур сховався, - зашепотіла збуджено Катруся. - Татусю, давай спіймаємо його! 

Він узяв під кущем винограду палицю і навшпиньки підійшов до колодок. Заглянув туди і бачить: сидить звірок, голову сховав, а спину свою кошлату назовні виставив. «Ну, не будемо ловити ґав», - подумав тато, підняв догори палицю. Замахнувся, а рука чомусь не опускається, ніби щось її стримує і підказує: не поспішай, краще роздивися, що воно таке! Колодок під стіною було три. Скинув тато верхню - звірок поворухнувся, але не втік, тільки щільніше припав до землі. Тоді Катрусин тато почав відсувати другу колодку. І лиш відсунув трохи — звірок повернув голову і так глянув на нього, що тато аж одхилився - такий несподіваний був той погляд. Очі у звірка, виявилось, зовсім голубі, великі і чисті-чисті. 
Катруся теж побачила його очі, скам’яніла на мить, потім як закричить: 

- Та це ж кошеня! І вона не помилилася.

То справді було кошеня. Волохате, гарне - сибірської породи. Дощ, який ішов перед тим, намочив його, розкошлав, ото ж воно й здалося їм водяним щуром. Зрозуміло, що кошеня вони забрали собі й назвали його Льонком - за чисті голубі очі         

                                                                   Іван Сенченко (310 слів)                                                                                        

 

 

 

Виконай завдання.

ІІ. Вибери правильну відповідь 
 

2. Якої пори року відбувалась описана подія? 
А) навесні 
Б) улітку 
В) восени 

3. Що трапилося з яблунькою? 
А) яблунька засохла без води 
Б) вода підмила її корені 
В) водяний щур обгриз корені яблуньки 


ІІ. Дай коротку відповідь
4.  Продовж речення. 
Весною яблунька ______________________________________________________ , 
а літом ________________________________________________________________ .


ІІІ. Встанови послідов­ність
5. Встанови послідовність подій, постав відповідні цифри. 
 

 ____ Щур обгриз корені яблуньки. 
____ Катруся хотіла яблуньку вирівняти, а вона впала. 
____ Катрусин тато почав відсувати колодки.
____ Мимо Катрусі пробіг якийсь звірок і заховався між колодками. 
____ Кошеня вони забрали собі.

 ____ Росла в саду дуже красива яблунька. 


IV. Дай розгорнуту відповідь


6. Що вразило тата і Катрусю, коли звірок подивився на них? 

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Хорхулу Меланія Павлівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
Додано
28 квітня
Переглядів
4109
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку