У публікації поміщено завдання для контролю навчальних досягнень учнів з біології у 6 класі загальноосвітньої школи згідно вимог діючої Програми Міністерства освіти і науки України.
Мета публікації - визначення навчальних досягнень учнів з теми «Одноклітинні організми. Перехід до багатоклітинності» курсу біології 6 класу. Він може стати у пригоді як учням, так і вчителям.
Завдання тематичної контрольної роботи містить два варіанти і кожен з них складається за 4 рівнями складності. Кількість балів за кожен рівень – 3 бали.
Завдання варіантів подібні за змістом і розраховані на 45 хвилин.
Контрольна робота №2
Тема: Одноклітинні організми. Перехід до багатоклітинності.
І Варіант
І рівень
1.Яка одноклітинна водорость живе у прісній водоймі:
а) фукус; б) ламінарія; в) спірогіра ; г) хламідомонада; (1б)
2. Назвіть органелу руху інфузорії-туфельки:
а) щетинки; б) війки; в) псевдоподії; г) джгутики; (1б)
3. Назвіть одноклітинну тварину: а) спірогіра; б) зозулин льон;
в) евглена зелена; (1б)
ІІ рівень
1.До еукаріотів належать: а) рослини; б) бактерії; в) гриби; г) тварини; (1б)
2. Опишіть будову та процеси життєдіяльності амеби протей. (2б)
ІІІ рівень
Охарактеризуйте шкідливі бактерії. (3б)
І V рівень
Порівняйте евглену зелену і хлорелу. (3б)
Контрольна робота №2
Тема: Одноклітинні організми. Перехід до багатоклітинності.
ІІ Варіант
І рівень
1.Вкажіть органелу рослинної клітини, що забезпечує процес фотосинтезу:
а) вакуоля ; б) лейкопласти; в) хлоропласти; г) хромопласти; (1б)
2. Яка одноклітинна тварина рухається за допомогою джгутика:
а) амеба; б) інфузорія-туфелька; в) малярійний плазмодій;
в) евглена зелена; (1б)
3. Назвіть одноклітинну рослину: а) спірогіра; б) зозулин льон; в)хламідомонада; (1б)
ІІ рівень
1.До прокаріотів належать: а) рослини; б) бактерії; в) гриби; г) тварини; (1б)
2. Опишіть будову та процеси життєдіяльності інфузорії-туфельки. (2б)
ІІІ рівень
Охарактеризуйте корисні бактерії. (3б)
І V рівень
Порівняйте одноклітинні водорості хлорелу і хламідомонаду. (3б)