Контрольна робота по темі "Функції, їхні властивості і графіки"

Про матеріал
Кожний варіант містить завдання чотирьох рівнів, які відповідають прийнятим рівням оцінювання навчальних досягнень здобувачів освіти: початковому, середньому, достатньому і високому. Рівень І (початковий) поданий у формі тестів. Тут розглядаються всі поняття теми та співвідношення між ними. Завдання рівня І є обов’язковими для засвоєння всіма здобувачами освіти. При перевірці на цьому рівні можна користуватись такими критеріями: максимальний бал («3») студент отримує, якщо виконав 90-100 % завдань; бал «2» - якщо виконав 80-90 % ; бал «1» - 50-80%. Рівень ІІ (середній) виявить готовність здобувачів освіти відтворити отриману інформацію, дії та засвоєні операції. Це традиційні обов’язкові результати навчання з теми. Виконання роботи цього рівня оцінюється балами «4», «5», «6». Завдання рівня ІІІ (достатнього) допоможуть виявити вміння самостійно розв’язати задачі та вправи в стандартних ситуаціях і оцінюються балами «7», «8», «9». Завдання рівня ІV (творчого) – це завдання підвищеної складності. Завдання цього рівня розраховані на здобувачів освіти, що проявляють підвищений інтерес до вивчення математики. Разом із тим, частина завдань рівня є посильною і для всіх здобувачів освіти, які оволоділи програмовим матеріалом на достатньому рівні. За їх виконання студенти одержують «10», «11», «12» балів.
Перегляд файлу

Контрольна робота

 по темі «Функції, їхні властивості і графіки»

 

Варіант   1   

                                                                                                                          

Початковий рівень (3 бали)                                                                                              

1.Функція задана формулою . Знайдіть .                                    

А) 9              Б) 27                В) 6                    Г) 3                                                                                                                                       2. Знайдіть нулі функції  .                                                                               

       А) 4              Б)-2; 2              В) -4; 4               Г) 2                                                                       

3. Яка з функцій є парною?                                                                                             А)          Б)           В)        Г)

4.   Скільки коренів має рівняння ?   

           А) жодного             Б)один              В) два               Г) десять                                                                                                              

5. Обчисліть: .                                                                                                

 

Середній рівень (3 бали)

6.  Знайти область визначення функції:

7. Скоротіть дріб:                                      

Достатній рівень (3 бали)

8. Розв’язати рівняння:   .

Високий рівень  (3 бали)   

9.  Побудувати графік функції:        

                          

 

Контрольна робота

 по темі «Функції, їхні властивості і графіки»

 

Варіант  2

 

Початковий рівень (3 бали)

1. Яка з функцій є зростаючою на множині R?                                                                      А)          Б)           В)        Г)                                                      2.  Яка область визначення функції

              А)        Б)      В)        Г)                                                                                                                                       3. Графік функції стисли у 3 рази до осі ординат і перенесли на 4 одиниці вгору. Графік якої функції було отримано?   

      А)     Б)    В)    Г)

    4. Розв’яжіть нерівність:                                                                                  

       А)      Б)      В)        Г)                                                5.     Обчисліть:

Середній рівень (3 бали)

6. Обчисліть:

         7.  Знайти проміжки зростання і спадання функції:  

               та її найбільше значення.                                                                                                                             

Достатній рівень (3 бали)

8. Побудувати графік функції:  

 

Високий рівень (3 бали)

        9. Розв’яжіть нерівність: