контрольна робота по темі " Множення десяткових дробів"

Про матеріал
підсумкова контрольна робота по темі "Множення десяткових дробів". Робота в двох варіантах та трьох рівнях, що дає можливість перевірити знання та уміння учнів з даної теми.
Перегляд файлу

                                    МАТЕМАТИКА  5  КЛАС

      ТЕМА:    КОНТРОЛЬНА  РОБОТА  ПО  ТЕМІ:

                  « МНОЖЕННЯ  ДЕСЯТКОВИХ  ДРОБІВ»

Формування  компетентностей:

    • предметна  компетентність:  перевірити  рівень  засвоєння  знань  учнів

        з  теми  « Множення  десяткових  дробів ».

    • ключові  компетентності: 

        • спілкування  державною  мовою – доречно  та  коректно  вживати

           математичну  термінологію; 

        • уміння  вчитися  впродовж  життя – відбирати  й  застосовувати  

           потрібні  знання  та  способи  діяльності  для  досягнення  мети.

                                                    Варіант  1

Початковий  та  середній  рівні  навчальних  досягнень

У  завданнях  1 – 6  виберіть  правильну  відповідь.

  1.  Скільки  цифр  після  коми  в  добутку  чисел  8,034  і  0,6?

А. П’ять.  Б. Шість.  В.  Чотири.   Г. Три.

      2. Якому  з  чисел   дорівнює  добуток  0,03 і  50?

           А. 15.    Б. 1,5.    В.  0,15.   Г. 150.

      3.  Який  з  добутків  двох  чисел  найбільший?

           А. 1,7 ∙ 0,3.  Б. 2,3 ∙ 1,6.   В. 0,9 ∙ 7,1.  Г. 2,4 ∙ 1,5.

       4. Сторона  квадрата  дорівнює  8,6 см.  Знайдіть  площу  квадрата.

           А. 73,96 см2.   Б. 72,46 см2.   В. 81,56 см2.   Г. 93,76 см2.

       5. Яку  відстань  пройде  турист  за  3,2  год., якщо  рухається  зі  швидкістю

           2,8 км/год?

            А. 6,16 км.   Б. 7,89 км.    В. 8,96 км.    Г. 12,6 км.

       6. Площа  однієї  кімнати  14,4 м2,  а  площа  другої  в  1,2  раза  більша. 

            Чому  дорівнює  площа  двох  кімнат?

              А. 29,76 м2.   Б. 32,48 м2.    В. 34,72 м2.    Г. 31,68 м2.

    Достатній  рівень  навчальних  досягнень

 7.  Установіть  відповідність  між  виразом  та  його  значенням  при  заданих

       значеннях  змінної  х.

  1.  8,27 х  при  х = 10                                   А. 0,2223
  2.  22,23 х  при  х = 0,01                              Б.  82,7
  3.  0,234 х при  х = 100                                В. 234

                                                                     Г.  2,34

8.  Обчисліть  зручним   способом.

       а)  0,2 ∙ 69,4 ∙ 5;                          б)  3,14 ∙ 0,24 + 3,14 ∙ 0,76.

  Високий  рівень  навчальних  досягнень

9. На  скільки  збільшиться  або  зменшиться  добуток  4,2 ∙ 3,6, якщо  перший  множник  збільшити  на  1,  а  другий  множник  зменшити  на  1?

 

                                              Варіант  2

  Початковий  та  середній  рівні  навчальних  досягнень

 В  завданнях  1 – 6  виберіть  правильну  відповідь.

  1. Скільки  цифр  після  коми  в  добутку  чисел  7,6 ∙ 0,134?

А. Три.      Б. П’ять.       В. Дві.           Г. Чотири.

       2.  Якому  з  чисел  дорівнює  добуток   0,05 ∙ 60?

           А.  30.      Б. 3.        В. 300.         Г. 0,3.

       3.  Який  з  наведених  добутків  найменший?

          А.  1,8 ∙ 0,4.     Б. 2,5 ∙ 1,7.          В. 6,3 ∙ 0,8.          Г. 3,6 ∙ 1,5.

        4. Сторона  квадрата  дорівнює  9,4 м. Знайдіть  площу  квадрата.

           А.  88,36 м2.     Б. 86,16 м2.         В. 94,16 м2.         Г.  84,46 м2.

        5.  Яку   відстань  пройде   турист  за  2,7 год,  якщо  він  рухається  зі

              швидкістю   3,4 км/год.

           А. 8,78 км.      Б. 9,18 км.      В.  8,96 км.       Г.  9,48 км.

        6.  Площа  однієї  кімнати  13,8  м2,  а  другої  в  1,3  раза  більша.

            Чому  дорівнює  площа  двох  кімнат?

          А. 32,54 м2.     Б. 29,64 м2.          В. 31,74 м2.           Г. 34,24 м2.

   Достатній  рівень  навчальних  досягнень

   7. Установіть  відповідність  між  виразом  та  його  значенням  при 

       заданих  значеннях  змінної   х.

  1. 3,45 х  при  х = 0,1                                  А.  7,6
  2. 0,14 х  при  х = 10                                   Б.   14
  3. 0,076 х  при  х = 100                               В.  1,4

                                                                     Г.  0,345

    8.  Обчисліть  зручним  способом.

         а)  5,6 ∙ 0,4 ∙ 2,5;                          б)   7,12 ∙ 0,35 + 7,12 ∙ 0,65.

   Високий  рівень  навчальних  досягнень

  На  скільки  збільшиться  чи  зменшиться  добуток  3,8 ∙ 4,2,  якщо  перший

   множник   зменшити  на  1,  а  другий  збільшити  на  1?

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
25 березня 2019
Переглядів
1183
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку