Урок "Додавання одно- та двоцифрового чисел, коли сума дорівнює 20."

Про матеріал
комбінований урок, містить цікаві ігри та завдання для дітей з особливими освітніми потребами.
Перегляд файлу

Тема: Додавання одно- та двоцифрового чисел, коли сума дорівнює 20.

Мета:

  • Навчальна: вдосконалювати вміння учнів додавати одно- та двоцифрового чисел, коли сума дорівнює 20;формувати уміння розв’язувати прості задачі; закріплювати навички порівняння чисел;
  • Корекційно-розвиваюча: розвивати мислення учнів, уміння вимірювати та креслити відрізки;
  • Виховна: збагатити знання учнів про елементи українського національного одягу; виховувати любов до українських традицій; привчати до взаємодопомоги.

Тип уроку: комбінований

Обладнання: квіточки з числами, презентація, стрічки.

Хід уроку

І. ЗАГАЛЬНОКОРЕКЦІЙНТЙ ЕТАП УРОКУ

1. Організаційна підготовка учнів до уроку (слайд 2)

Любі діти. У наш клас

Завітали гості щирі

Привітаймо в добрий час

Гостей посмішкою й миром

Привітайтесь!

- Кому дозволимо сісти першим?

Дівчаткам

  • Правильно, спочатку краса, а потім сила. 

2. Нервово-психологічна підготовка до уроку

- Діти, відгадайте загадку. (Слайд 3, 4)

Сплетені барвисті квітоньки

Прикрашають дівчатам голівоньки. (Віночок)

- У дитинстві я полюбляла плести віночок. За українськими народними традиціями віночок завжди був і є одвічним символом добра і надії, краси і молодості.

- Віночок – це не тільки прикраса, це оберіг. Вважалося, що він володіє

 надприродною силою, що біль знімає, і волосся береже.  Подивіться,  який красивий віночок у нас.

- Сьогодні ми будемо вплітати у віночок нашого уроку – стрічки математичних завдань, дізнаємось, в якому порядку їх слід прив’язувати. Ви знаєте, цей віночок не простий, а чарівний, ось якими краплинками – росинками оточений він, адже вода – це символ сили і здоров’я.

А чарівність його залежатиме саме від вас. Якщо ви будете старанні, то віночок стане символом нашого з вами успіху. Готові працювати? Тож часу уже не гаймо! До роботи поспішаймо.

ІІ. ОНОВНИЙ ЕТАП УРОКУ

  1. Перевірка домашнього завдання (Коричнева стрічка). (Слайд 5). Вчитель виставляє  коричневу стрічку.

-    Посередині прив’яжемо коричневу стрічку — це символ землі-матінки, нашої годувальниці.

   2. Усний рахунок. (Жовта стрічечка). (Слайд 6)-          По обидва боки від коричневої  прив’яжемо жовті стрічки — це символ сонечка, яке всьому дає світло і тепло.

- лічба «Ланцюжком» від 1 до 20; від 20 до 1

- назвіть сусідів чисел 2; 5; 7; 10; 12; 19.

- назвіть найменше одноцифрове число;  найбільше одноцифрове число; найменше двоцифрове число; числа другого десятка;

- назвіть число, яке передує числу 9; 11; 7; 17; 19.

- назвіть число, яке слідує за числом 8, 10, 12, 17, 19.

-  10 збільшити на 2; 12 збільшити на 3.

- 12 зменшити на 1; 10 зменшити на 4.

- знайдіть суму чисел 5 і 4; 10 і 10.

- знайдіть різницю чисел 10 і 5; 15 і 5.

- гра «Оплески». Діти плещуть у долоні стільки разів, скільки предметів на малюнку.

3. Хвилинка каліграфії. (Зелена стрічка). (Слайд 7, 8). За жовтими  ідуть з різних сторін світло- і темно-зелена – символ живої природи, краси, юності, спокою в природі. 

Зелена стрічечка принесла нам завдання   від панночки Каліграфії.

- Українські дівчата вмивали личко джерельною водою, щоб бути рум’яними. І ми теж почнемо наш урок із джерельця чистоти – з хвилинки каліграфії. Гарно у зошитах напишемо один рядок знайомої нам цифри 7. Чому саме 7? Тому що до віночка прикріплюють сім стрічок різних кольорів. (Слайд 9)

4. Приклади. (Синя  і голуба стрічка) (Слайд 10)

  • За  зеленими стрічечками  в свою чергу синя і голуба – символ неба і води, людям сили і здоров’я.

Ці стрічечки підготували вам приклади на с.124 №3. , але щоб правильно їх розв’язати давайте пригадаємо склад числа 10, для цього розв’яжемо таке завдання. Заповни пропуски. (Слайд11)

16+4                                   11+9

17+3                                   19+1

15+5                                   12+8

13+7                                   14+6

ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА

5. Задача. С.125. №6 (Оранжева стрічка).  Потім з однієї сторони оранжева – символ хліба. (Слайд 17)

 

Василько засушив12 кленових листочків і 8 дубових. Скільки всього листочків засушив Василько?

ГІМНАСТИКА ДЛЯ ОЧЕЙ  (слайд 12, 13, 14, 15, 16)

6. Порівняння. (Фіолетова стрічка). (Слайд 18) С.125 №5 З другої сторони  фіолетова – символ розуму.  (Слайд 19)

8…15-1                        17..13-3

12…10+2                     20…10+10

19… 11+4                    13…14-10

7. Геометричний матеріал. А за ними — малинові, щоб щирими зростали дівчатка. Рожеву стрічку в’язали, щоб у кожної з них достаток був у домі.

 

Відрізок. (Рожева стрічка) с.125 №8 (Слайд 20)

- за допомогою рук показати геометричні фігури: коло, пряму лінію, ламану лінію.  

ІІІ. ЗАКЛЮЧНИЙ ЕТАП УРОКУ (Слайд 21)

  1. Підсумок уроку
  • Чи сподобався вам наш сьогоднішній урок?
  1. Релаксація (Слайд 22)
  2. Домашнє завдання с.125 №7 (1, 2)

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, Розробки уроків
Інкл
Додано
27 березня 2019
Переглядів
1702
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку