Контрольна робота по темі "Океани. Вплив людини на природу материків і океанів"

Про матеріал
Контрольна робота складена з метою узагальнити та систематизувати знання учнів з вивчених тем; вдосконалити навички та вміння працювати з картою; визначити рівень засвоєння учнями навчального матеріалу.
Перегляд файлу

КОНТРОЛЬНА РОБОТА ПО ТЕМІ: «Океани. Вплив людини на природу материків і океанів.»

Iваріант

I рівень – початковий (кожне завдання по 1балу)

1.Океан, який називають «великим шляхом світової торгівлі»

А. Тихий         Б. Атлантичний         В. Індійський              Г .Північний Льодовитий

2. Яка акваторія Світового океану є великим районом видобутку нафти і газу?

А. Бенгальська затока          Б. Середземне море    

В. Перська затока             Г. Азовське море

3. До вичерпних відновлюваних природних ресурсів відносять

А. Родовища графіту   Б. Енергію Сонця    В. Атмосферне повітря     Г. Лісові масиви

II рівень-середній (3 бали)

4.Запишіть назви географічних об’єктів позначених на карті цифрами

2

 

8

 

4

 

10

 

6

 

12

 

 

III рівень-достатній (кожне завдання по 1 балу)

5. Установіть послідовність зміни водних об’єктів уздовж східних берегів Атлантичних океану з півдня на північ

А. Гвінейська затока      Б. Гібралтарська протока 

В. Балтійське море        Г. Бенгальська течія

6. Прочитайте текст і визначте загальну назву циклонів, що формуються над тропічними широтами Тихого океану «Цей тропічний циклон переміщується зі швидкістю близько 170км/год, підіймаючи хвилі заввишки 10-15м. Він вириває з корінням дерева, знищує будівлі. Назва циклону в перекладі в перекладі з китайської означає «великий вітер» ________________________________

7. Наведіть приклади раціонального природокористування.

IV рівень-високий (3 бали)

8. Оцініть наслідки використання людиною природних багатств материків та океанів. Зробіть узагальнюючий висновок.

 

 

 

 

КОНТРОЛЬНА РОБОТА ПО ТЕМІ: «Океани. Вплив людини на природу материків і океанів.»

II варіант

I рівень - початковий (кожне завдання по 1 балу)

1.Укажіть океан, переважна частина якого знаходиться в межах однієї літосферної плити

А. Тихий         Б. Північний Льодовитий       В. Індійський                  Г. Атлантичний

2. Географічний об’єкт, який безпосередньо з’єднує Атлантичний та Індійський океани

А. Перська затока         Б. Суецький канал     

 В. Протока Босфор            Г. Червоне море

3. До якого виду належать природні ресурси, найперспективніші для використанням людством у ХХI ст. відповідно до Концепції сталого розвитку

А. Вичерпні               Б. Невичерпні               В. Антропогенні                Г. Невідновні

II рівень – середній (3 бали)

4. Запишіть назви географічних об’єктів позначених на карті цифрами

1

 

7

 

3

 

9

 

5

 

11

 

 

III рівень – достатній (кожне завдання по 1 балу)

5. Установіть послідовність зміни географічних об’єктів уздовж західних берегів Тихого океану з півночі на південь

А. Острови Нова Зеландія     Б. Філіппінський глибоководний жолоб

В. Берингове море     Г. Течія Куросіо

6.Прочитайте текст і визначте назву моря, про яке йдеться «Це одне з найбільш забруднених морів. Його навіть називають «стічною канавою». На його басейн припадає четверта частина світових перевезень нафти. Повне оновлення його вод через Гібралтар відбувається приблизно за 80 років»________________________________

7.Наведіть приклади нераціонального природокористування.

IV рівень – високий (3 бали)

8. Доведіть, що для розв’язання екологічних проблем важливе міжнародне співробітництво. Зробіть узагальнюючий висновок.

 

 

 

 

docx
До підручника
Географія 7 клас (Топузов О.М., Надтока О.Ф., Назаренко Т.Г., Вішнікіна Л.П., Шуканова А.А., Самойленко В.М.)
Додано
18 травня 2022
Переглядів
7106
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку