Контрольна робота "Показникова функція"

Про матеріал
Контрольна робота з математики (рівень стандарт), мета: перевірити рівень засвоєння учнями теми «Показникова функція»; розвивати вміння логічно мислити; виховувати самостійність, уміння сконцентрувати увагу на роботі. містить два варіанти.
Перегляд файлу

КОНТРОЛЬНА РОБОТА

ТЕМА: ПОКАЗНИКОВІ РІВНЯННЯ, ПОКАЗНИКОВІ НЕРІВНОСТІ

      Варіант 1

Середній рівень

1.       Побудувати графік функції y = 3х і записати її властивості.

                                                                                                               0,4                0,7

2.       Порівняти числа:  а) 50,4 і 50,7; б) 1 і 1.

                                                                                                     3      3

3.       Знайти область значень функції:          а) y = 7x + 5;                   б) y 1x 3.

7

4.       Розв’язати рівняння:

       1) 3x ;                            2) 5x – 1 – 1 = 0.

3)  3x + 1 + 3x = 108.              4) 4x – 3 2x + 2 = 0.

5.       Розв’язати нерівність:

x

       1) 4x 64 ;                         2) 1  1 .

                                                                                      2      64

2

x x20

3)  53x - 1 < 25.            4) 1     1.

3

Достатній рівень

6.       Розв’язати рівняння:

.     1) 4x + 1 – 4x – 4x – 1 = 44;     2) 2x + 1 + 4x = 80.

3)  5 225 .

7.       Розв’язати систему рівнянь x2x y y 1,            .

                                                                                    3   27.

8.       Розв’язати нерівністі:

2 0,5x 3

1) 2x + 1 + 2x > 24;         2) 1        .

43) 4x – 6 2x + 8 < 0.

Високий рівень

9. Розв’язати рівняння:

1) 2 4x + 1 – 3x = 3x + 2 – 2 4x;                2) 4 9x + 12x = 3 16x.

2x 3y 12,

10.   Розв’язати систему рівнянь 2y 3x 18..

11.   Розв’язати рівняння x 81 10 9 21 0x   .

 

КОНТРОЛЬНА РОБОТА

ТЕМА: ПОКАЗНИКОВІ РІВНЯННЯ, ПОКАЗНИКОВІ НЕРІВНОСТІ

Варіант 2.

Середній рівень 1x

1.       Побудувати графік функції y = і записати її властивості.

3

1,3

2.       Порівняти числа:     а) 70,9 і 71,2;          б) 10,8 і 1 .

                                                                                                                                     9       9

3.       Знайти область значень функції:          а) y = 4x - 3; б) y 1x 5.

9

4.       Розв’язати рівняння: 1) 24x = 64;                     2) 12x1 10.

3

3)5x + 2 + 5x = 130.          4) 9x – 4 3x + 3 = 0.

Середній рівень 6. Розв’язати нерівність:

x

1) 3x 81;                       2) 11 .

                                                                      2      16

2

x 5x6

3)5x4           .              4) 1       1.

7

 

Достатній рівень

7.  Розв’язати рівняння:

1) 5x + 1 – 5x + 5x – 1 = 105;         2) 3x + 1 + 9x = 108.

3) 4 2x 4 5x 1000.

x y 1, 3. Розв’язати систему рівнянь 3x y .

                                                                                     2   2   64.

8. Розв’язати нерівністі:

2

1) 3x + 2 + 3x - 1 > 28;               2) 10,5x 3    .

93) 4x – 2x < 12.

 

Високий рівень

9. Розв’язати рівняння:

1) 6x + 6x + 1 = 2x + 2x + 1 + 2x + 2; 2) 2 4x – 3 10x = 5 25x.

3x 5y 75, 10. Розв’язати систему рівнянь y x . 3 5 45. 11. Розв’язати рівняння 62x 2x 28.

 

pdf
Додано
20 жовтня
Переглядів
124
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку