КОНТРОЛЬНА РОБОТА
Варіант 1
Прочитай текст. Виконай завдання 1- 4.
(4) Але хорошого настрою в мене не було (За М.Чумарною).
|
|
|||||||||
1. У формі МІСЦЕВОГО відмінка вжито прикметник в реченні
|
0,5 б |
|||||||||
2. Прикметник, що належить до М’ЯКОЇ групи відмінювання вжито в реченні
|
0,5 б |
|||||||||
3. Прикметник у формі найвищого ступеня порівняння вжито в реченні
|
0,5 б |
|||||||||
4. Ступені порівняння НЕ МОЖНА утворити від виділеного прикметника в реченні
|
0,5 б |
|||||||||
5. У реченні «Ця задача з математики була більш …, ніж попередня» на місці пропуску можна вжито слово
|
0,5 б |
|||||||||
6. Коротку форму прикметника вжито в реченні А Літо краснеє минуло, сніг лежить на полі … (Леся Українка). Б Срібен місяць в темні коси нічка заплела… (С.Лепех). В Золоті зорі в небеснім морі моргають серед ночі...(І.Франко). Г Весняний день несе пісні й тепло (Надія Красоткіна).
|
0,5 б |
|||||||||
7. Установи відповідність, дібравши приклад до кожної групи прикметників за значенням
|
1 б |
|||||||||
8. Букву Н на місці пропуску треба писати в обох словах рядка
|
1 б |
|||||||||
9. Букву О на місці пропуску треба писати в обох словах рядка
|
1 б |
|||||||||
10. З ДЕФІСОМ треба писати усі складні прикметники в рядку А гірко/солоний, жовто/гарячий Б п’яти/метровий, північно/східний В історико/культурний, воле/любний Г навчально/виховний, жовто/блакитний Д осінньо/зимовий, машино/будівний
|
1 б |
|||||||||
11. Граматичної помилки НЕМАЄ в реченні А На столі лежав дідусин старенький гаманець. Б Андрійова порада була дуже корисною. В Олін батько вчора поїхав на дачу. Г Іллів молодший брат – найкращий боксер у школі. Д Нам сподобалась Олегова ідея щодо створення лепбука.
|
1 б |
|||||||||
12. Запиши словосполучення, поставивши слова, що в дужках, у формі орудного відмінка. Трапилося (рання весна), доглядати за (непосидюча малеча), милуватися (найбільша площа), над (безкрая пустеля).
|
1 б |
|||||||||
13. Склади й запиши 2 речення так, щоб в одному прикметник золотий був відносним, а в другому – якісним.
|
1 б |
|||||||||
14. Уяви, що ви з другом вирішили піти в кінотеатр. Склади висловлення (4-5 речень), у якому тобі треба переконати друга, що варто переглянути фільм (мультфільм), запропонований тобою. Використай прикметники у формах вищого та найвищого ступенів порівняння. |
2 б |
БАЖАЮ УСПІХУ!
КОНТРОЛЬНА РОБОТА
Варіант 2
Прочитай текст. Виконай завдання 1- 4. (1) Тепер мої удари стали чіткішими, впевненішими, і вже за декілька хвилин я загнав футбольного м’яча у правий кут воріт. (2) Тіло було легким і пружним, як м’яч. (3) Я помітив, що ворота противника порожні, і сильним метким ударом послав м’яча просто у центр воріт!... (4) У цей момент пролунав фінальний свисток, і всі кинулись вітати один одного (За М.Чумарною).
|
|
|||||||||
1. У формі НАЗИВНОГО відмінка вжито прикметник в реченні
|
0,5 б |
|||||||||
2. Прикметник, що належить до М’ЯКОЇ групи відмінювання вжито в реченні
|
0,5 б |
|||||||||
3. Прикметник у формі вищого ступеня порівняння вжито в реченні
|
0,5 б |
|||||||||
4. Ступені порівняння МОЖНА утворити від виділеного прикметника в реченні
|
0,5 б |
|||||||||
5. У реченні «Ця вправа була більш …, ніж попередня» на місці пропуску можна вжито слово
|
0,5 б |
|||||||||
6. Коротку форму прикметника вжито в реченні А А за вікном веселий дощ іде… (Надія Красоткіна). Б Ой, заходь, заходь, яснеє сонце, за чорную хмару… (укр. нар. пісня). В Зелен клен обновився молодими брунькам (В.Бровченко). Г Вечірнє сонце, дякую за день! (Ліна Костенко).
|
0,5 б |
|||||||||
7. Установи відповідність, дібравши приклад до кожної групи прикметників за значенням
|
1 б |
|||||||||
8. Букву Н на місці пропуску треба писати в обох словах рядка
|
1 б |
|||||||||
9. Букву Е на місці пропуску треба писати в обох словах рядка
|
1 б |
|||||||||
10. З ДЕФІСОМ треба писати усі складні прикметники в рядку А кисло/солодкий, право/бережний Б п’яти/поверховий, південно/західний В яблучно/виноградний, чорно/окий Г мовно/літературний, світло/зелений Д українсько/англійський, червоно/гарячий
|
1 б |
|||||||||
11. Граматичної помилки НЕМАЄ в реченні А Юліна сестра допомогла мені розв’язати складну задачу. Б Андрійо ва наполегливість у підготовці до змагань вражала всіх. В На столі лежали дідусеві нагороди. Г Олежин пес привітно зустрів нас біля дверей квартири. Д Іллів проєкт був найцікавішим.
|
1 б |
|||||||||
12. Запиши словосполучення, поставивши слова, що в дужках, у формі орудного відмінка. Трапилося (пізня зима), наділений (рішуча вдача), милуватися (найвища круча), над (безкрая долина).
|
1 б |
|||||||||
13. Склади й запиши 2 речення так, щоб в одному прикметник срібний був відносним, а в другому – якісним.
|
1 б |
|||||||||
14. Уяви, що ви з другом вирішили піти в кінотеатр. Склади висловлення (4-5 речень), у якому тобі треба переконати друга, що варто переглянути фільм (мультфільм), запропонований тобою. Використай прикметники у формах вищого та найвищого ступенів порівняння. |
2 б |
БАЖАЮ УСПІХУ!