Контрольна робота з теми «Прислівник»(продовження)
Варіант 1
7. Прислівник напам’ять до розряду:
А. способу дії;
Б. місця;
В. причини;
Г. якісно-означальні.
8. Установити відповідність між прислівниками та їх розрядами за значенням
1 чемно А. причини
2 навприсядки Б. часу
3 післязавтра В. способу дії
4 згарячу Г. міри й ступеня дії
5 трохи Д. якісно-означальні
9. Прислівники, від яких НЕ можна утворити ступені порівняння, вжиті в рядку
А гарно, багато, далеко, рішуче
Б наспіх, зопалу, навмисне, спросоння
В дорого, голосно, вузько, дбайливо
Г чітко, гучно, тихо, сміливо
10. Усі прислівники пишуться з двома -нн у рядку:
А прекрасн..о, невблаган..о, незграбн..о;
Б грішн..о, невпин..о, живописн..о;
В рівнин..о, туман..о, спосон..я;
Г бажан..о, попідтин..ю, перлин..о.
11 Перепишіть, позначивши наголос, вставляючи Н або НН:
Священ..о, відмін..о, темн..о, гуман..о, здивован..о.
12. Зробіть синтаксичний розбір речення:
Зранку весело гріє весняне сонце.
Контрольна робота з теми «Прислівник»(продовження)
Варіант 2
7. Прислівник набагато до розряду:
А. способу дії;
Б. міри та ступеня дії;
В. причини;
Г. якісно-означальні.
8. Установити відповідність між прислівниками та їх розрядами за значенням
1 довіку А. причини
2 наперекір Б. часу
3 спересердя В. способу дії
4 вдвічі Г. міри й ступеня дії
5 по-українськи Д. мети
9. Помилку в утворенні форми ступенів порівняння прислівників допущено в рядку:
А зручно – зручніше – найзручніше
Б радісно – радісніше – найрадісніше
В погано – поганіше – найпоганіше
Г сильно – сильніше – найсильніше
10. Укажіть рядок, у якому всі прислівники пишуться з однією літерою Н
А невпин..о, обмежен..о, щоден..о
Б сполохан..о, визначен..о, неждан..о
В притаман..о, несказан..о, виправдан..о
Г незмін..о, стурбован..о, незбагнен..о
11 Перепишіть, позначивши наголос, вставляючи Н або НН:
Активн..о, старан..о, туман..о, сумн..о, несказан..о.
12. Зробіть синтаксичний розбір речення:
Влітку озеро здалеку манить прохолодою.