Контрольна робота. Прислівник 7-в

Про матеріал
Контрольна робота за темою "Прислівник" для 7-в класу в умовах дистанційного навчання
Перегляд файлу

Варіант 1

Варіант 2

Варіант 3

Літвінова А.

Максимик С.

Марущак С.

Моряк Ю.

Никончук Я.

Охрим Б.

Передерій В.

Пужик С.

Рабченюк І.

Рибак Х.

Ригус О.

Сакнюк І.

Струсь Ю.

Шапочка О.

Юзва Д.

Босий Р.

Воробець Я.

Городечка В.

Гудзеляк А.

Долинська У.

Драган Н.

Івченко А.

Іськів Я.

Ігнатова І.

Калиняк А.

Коваліско О.

Ковальчик Ю.

Ковтоненко В.

Кос К.

 

 

 

ВІДПОВІДІ ПРИЙМАЮ ДО 10:45 25 БЕРЕЗНЯ НА СВІЙ ВАЙБЕР (ОБОВ’ЯЗКОВО)

Будь ласка, робіть якісні вертикальні фото, не скануйте, бо важко читати і не можу їх правити!

А також на гугл диск.

 

 

 

 

 

 

 

 

Прізвище та ім’я

Клас …

Варіант …

Запитання переписуємо і лише правильну відповідь

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ВАРІАНТ 1

1.Знайти рядок, у якому всі слова – прислівники:

  А) якнайкраще,  раз у раз, весело, недаремно;

  Б) вірно, думаючи, доволі, по-нашому;

  В) правдиво, двоє, позавчора, раненько;

  Г) швидко, верхи,  зненацька, коротка.

2. Визначити рядок, у якому  вжито прислівники  місця дії:

     А) наперекір, тут, подекуди, як-небудь;

     Б) надвоє, абияк, спересердя, звідусіль ;

     В) вголос, швидко,  відтепер, зненацька;

     Г) наліво,  неподалеку, близько,  праворуч.

3. Визначити рядок, у якому всі прислівники належать до означальних:

  А) увечері, догори, вночі, поволі;

  Б) удень, скраю, пообіч, наяву;

  В) високо, гарно, дорого, втрьох ;

  Г) напам’ять, знизу, впоперек, навпіл.

4. Визначити, у прислівниках якого рядка при творенні простої форми вищого   і найвищого ступеня порівняння  відбувається чергування:

   А) ніжно, ясно;

   Б) довго, вузько;

   В) чітко, весело;

   Г) швидко, мудро.

5. Визначити рядок, у якому всі прислівники належать до обставинних:

А) узимку, зрання, навмання, довго;

Б) день у день, вільно, на щастя, по-заячи;

В) спросоння, абияк, радісно, колективно;

Г) десь,  щоліта, колись, згори.

6.Установити відповідність між прислівниками та способами їх творення:

          1) префіксально-суфіксальний

А) недавно

          2) префіксальний

Б) весною

           3) суфіксальний

В) по-українському

           4) складання слів

Г) байдуже

           5) злиття основ

Д) сьогодні

           6) перехід іменника в прислівник

 Е) мимохідь

 7.Установити відповідність між прислівниками  і ступенями порівняння:

1) проста форма вищого ступеня порівняння

А) найдовше

2) складена форма  вищого ступеня порівняння

Б) найбільш довго

3) проста форма найвищого  ступеня порівняння

В) менш довго

4) складена форма найвищого ступеня порівняння

Г) довше

8. Утворити ступені порівняння прислівника  близько:

1) проста форма вищого ступеня порівняння;

2) проста форма найвищого  ступеня порівняння;

3) складена форма  вищого ступеня порівняння;

4) складена форма  найвищого ступеня порівняння.

9.  Утворити  словотвірний ланцюжок  прислівника  по-людськи. 

10.Виписати прислівники, зробити їх  морфологічний розбір:

       І, до вікна припавши мимохідь,

      Я подумки, підносячи під очі,

      Як письмена старих тисячоліть,

     Читав клинопис нинішньої ночі (І. Гнатюк)

 

 

 

 

ВАРІАНТ 2

1. Укажіть рядок прислівників, від яких можна утворити ступені порівняння:

А вгорі, весело, щасливо, світло;

Б м’яко, погано, каліграфічно, внизу;

В яскраво, мудро, міцно, твердо;

Г наскрізь, сьогодні, рано, мовчки.

2. Разом треба писати всі прислівники в рядку:

А ні/коли, на/півдорозі, з/вечора;

Б на/переваги, на/взнак, раз/у/раз;

В куди/небудь, з/ненацька, за/раз;

Г на/рівні, під/ряд, віч/на/віч.

3. Правильно утворено форми ступенів порівняння прислівника в рядку:

А багато — більше — найбагато;

Б тяжко — тяжіше — найтяжіше;

В товсто — товеше — найтовеше;

Г струнко — стрункіше — найстрункіше.

4. Укажіть рядок, у якому всі прислівники пишуться окремо:

А з/дня/на/день, по/третє, в/решті/решт, на/радість;

Б на/жаль, рік/у/рік, сама/самотою, до/пари;

В де/не/де, в/літку, по/перше, хоч/не/хоч;

Г сам/на/сам, будь/коли, з роду/в/рід, на/ходу.

5. Установіть відповідність між правилом і написанням прислівників:

А И, тому що основа закінчується на г, к, х

1 позаоч..

Б И пишеться після ч, ж у прислівниках

2 декол..

з префіксом по- та у від дієприслівникових

3 посередин ..

прислівниках із суфіксами -ачи (-ячи)

4 нехотяч..

В И пишеться після твердого приголосного

5 навпомацк..

основи прислівника

Г І пишеться після м’якого приголосного основи прислівника

6. Установіть відповідність між прислівником та їх розрядами за значенням:

А Напоказ

1 Часу

Б Згарячу

2 Способу дії

В Швидко

3 Мети

Г Віддавна

4 Причини

 

5 Міри й ступеня дії

7. Уставте замість крапок пропущені букви -н- або -нн-.

Зако..о, змістов..о, спросо..я, попідти..ю.

8. Запишіть речення, розставляючи розділові знаки. Зробіть морфологічний розбір прислівника.

У ХІХ ст. посуд частіше почали прикрашати гутним декором (скляними джутами розетками медальйонами-печатками дрібним битим склом тощо).

9. Утворити усі ступені та форми порівняння прислівника гарно.

10. Визначте спосіб творення прислівників увечері, догори, вночі, поволі

А суфіксальний;

Б префіксальний;

В префіксально-суфіксальний

Г перехід з іншої частини мови.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ВАРІАНТ 3

1. Укажіть рядок прислівників, від яких можна утворити ступені порівняння:

А радісно, високо, помалу, тихо;

Б низько, красиво, легко, заново;

В погано, близько, складно, тепло;

Г темно, глибоко, опівдні, весело.

2. Разом треба писати всі прислівники в рядку:

А без/упину, зо/зла, зі/споду;

Б по/польськи, на/вхрест, по/тиху;

В на/гору, з/середини, по/іншому;

Г до/щенту, на/весні, з/рання.

3. Правильно утворено форми ступенів порівняння прислівника в рядку:

А глибоко — глибше — найглибоко;

Б добре — краще — якнайкраще;

В повно — повше — найповно;

Г дорого — дорогіше — найдорогіше.

4. Укажіть рядок, у якому всі прислівники пишуться окремо:

А одним/єдине, без/відома, на/весну, до/сьогодні;

Б час/від/часу, одна/по/одній, без/упину, на/гора;

В з ранку/до/вечора, не/сьогодні/завтра, де/небудь, по/закону;

Г сам/на/сам, вряди/годи, на/льоту, до/побачення.

5. Установіть відповідність між правилом і написанням прислівників:

А И, тому що основа закінчується на г, к, х

1 невдовзі..

Б И пишеться після ч, ж у прислівниках

2 насторож..

з префіксом по- та у від дієприслівникових

3 завдяк..

прислівниках із суфіксами -ачи (-ячи)

4 напереваг..

В И пишеться після твердого приголосного

5 лежач..

основи прислівника

 

Г І пишеться після м’якого приголосного основи прислівника

 

 

6. Установіть відповідність між прислівником та їх розрядами за значенням.

А Наперекір

1 Часу

Б Спересердя

2 Способу дії

В Щороку

3 Мети

Г Весело

4 Причини

 

5 Міри й ступеня дії

7. Уставте замість крапок пропущені букви -н- або -нн-.

Невблага..о, напруже..о, зра..я, беззвуч..о.

8. Запишіть речення, розставляючи розділові знаки. Зробіть морфологічний розбір прислівника.

Бо на світі той мудріший хто найдужче любить життя (В. Симоненко).

9. Утворити усі ступені та форми порівняння прислівника добре.

10. Визначте спосіб творення прислівників удень, набік, заочі, впоперек

А суфіксальний;

Б префіксальний;

В префіксально-суфіксальний

Г перехід з іншої частини мови.

docx
Додав(-ла)
Вороняк Уляна
Додано
25 березня 2020
Переглядів
2703
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку