Контрольна робота. Просте та складне речення.

Про матеріал
Мета - перевірка засвоєння учнями матеріалу про просте та складне речення, ускладнене та неускладнене, поширене й непоширене. Кожне питання тесту має один варіант правильної відповіді, одне завдання - на встановлення відповіднсті, одне - для власного висловлення учня. Завдання спрямовані на розвиток та вдосконалення орфографічної та пунктуаційної зіркості. Відповідає вимогам чинної програми.
Перегляд файлу

Контрольна робота. Просте та складне речення.

                                                                                      

І Варіант

1.Прийменник У слід писати у всіх словах рядка                                           0,5

А морозиво…вафлі, телефон…чохлі, криза…стосунках

Б заховано…мольфара, лірик…душі, приїхати…Львів

В знайти…схованці, свідок…справі, заскочу…хвилі

Г ховати…файлах, линув…степи, майстер…хірургії

2.Прийменник ЗІ слід ужити на місці крапок у рядку                                   0,5

А вийшов…школи, стіл…скла, учитель…мною

Б висівки…сита, підняв…землі, прийняв …парти

В дістала …полиці, списала…дошки, прийшов …школи

3.Установіть відповідність між орфограмами та прикладами                      1б.

1правопис префіксів                            А печеня, грибний, великий

2спрощення в групах приголосних    Б місити, спікши, замішано

3ненаголошені голосні                        В неспроста, розтерти, зцідити

4правопис дієслівних закінчень         Г пісний, тиснути, якісний

                                                               Д варишся, товчемо, миєш

4.Відокремлене означення є в реченні                                                             0,5

А Стара річка тече повільно, величаво, розливаючись безліччю рукавів.

Б Згорьована дівчина вже не чула нічого, крім голосу власного серця.

В А десь на світі жив хлопчина – допитливий, невгамовний, жвавий.

5.Означення не відокремлюються в реченні (розділові знаки пропущені)  0,5

А Балка вкрита садками вилась попід самою горою.

Б Узимку блискучий та рясний сніг падає прямісінько в душу.

В Діти минали березовий гай пронизаний сонячним промінням.

6.Неправильно вжито розділовий знак у реченні                                           0,5

А Настала осінь, з вітрами холодними, з дощами дрібними.

Б Душа, переповнена щастям, частенько буває німа і сліпа.

В На київських вулицях, шумних, каштани усе ще цвітуть.

7.Ступені порівняння можна утворити від усіх прикметників рядка           0,5

А високий, дорогий, рідний, сміливий, широкий

Б гордовитий, історичний, радісний, класовий

В європейський, народний, міський, книжний

8.Разом треба писати всі слова рядка                                                              0,5

А на/вмисне, обі/руч, о/півночі, с/пересердя

Б до/віку, по/друге, в/основному, на/жаль

В на/відмінно, на/завжди, мимо/волі, до/віку

9.Неправильно побудоване речення                                                               0,5

А Зустрівши однолітків, Василькові стало веселіше.

Б Побачивши схвильовану матір, дівчинка розгубилася.

В Схилились два самотні клени, читаючи весни буквар.

10.Складним є речення                                                                                    1б.

А Квітнуть вишні в моєму саду, пахнуть солодко, ніжно, тремтливо.

Б Часом насниться синій барвінок, сивий барвінок і сум чебрецевий.

В Природа оберігає й застерігає людину від злих помислів, вона робить її благородною, здоровою та мудрою.

11.Пунктуаційну помилку допущено в реченні                                            1б.

А Прокидається  весняний степ, наповнений зеленими пахощами.

Б  Засмаглі, й оздоровлені ми несподівано покидали лазурове узбережжя.

В Заходив здалеку тихий зимовий вечір, незмінно, засніжений, утаємничений.

12. Ускладненим є речення                                                                             1б.

А Щасливий, хто сни має милі.

Б А наше діло все це прополоти, полити, підгорнути.

В Де літо маки стеле килимами, дитя в городі ходить коло мами.

13. Поміркуйте й висловіть власну думку на тему «Що найголовніше для мене в житті?»

   Використайте різні види простих та складних речень.                             

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                   

 

                                                                   

                           Контрольна робота. Просте та складне речення.

                                                           

ІІ Варіант

1.Прийменник В слід писати у всіх словах рядка                                   0,5

А морозиво…магазині, телефон…подарунок, криза…країнах

Б схованка…уяві, лірика…підручнику, приїхати…Миколаїв

В знайти…схованці, свідок…справі, заскочу…хвилі

Г ховати…файлах, линув…степи, майстер…грі

2.Установіть відповідність між орфограмами та прикладами              1б.

1 правопис суфіксів  прикметників      А відданий, стінний, лимонний

2 спрощення в групах приголосних     Б козацький, районний, міський

3 подвоєння приголосних                      В смажений, написаний, невблаганний

4 правопис суфіксів дієприкметників  Г піччю, совістю, річчю, заздрістю

                                                                 Д обласний, парламентський, радісний

3.У якому реченні неправильно розставлено розділові знаки?              0,5

 А Співай, поете, будь завжди хорошим другом правди й сили.

 Б Слово, моя ти єдиная зброє, ми не повинні загинуть обоє!

 В Мріє, сонце моє ясне!   Г Рости, міцній моя Вкраїно, во ім'я щастя !                                         

4. Визначте речення , у якому немає звертання ( розділові знаки пропущено) 0,5

 А  Щось ти Павлушо сьогодні рано зайшов.

 Б  Та ми діду покуштувати вишні хотіли.

 В  Встає знехотя Василь бо Павло прийшов.

 Г  Рано ще товариші  тільки-но світає…

5. Не відокремлюється комами дієприкметниковий зворот                                0,5

А Уже давно-давно за вікном тьмяніє небо зорями вишите.

Б  Срібним маревом повиті біля сіл стоять тополі.

В Плесо віддзеркалювало срібні кучері залитих сяйвом хмар.

Г Над луками залитими квітневою повінню холонув вітер

6. Ступені порівняння можна утворити від усіх прикметників рядка                0,5

А світловолосий, написаний, маленький, глибокий

Б академічний, класичний, неперевершений, крихітний

В красивий,  важливий, приємний, дорогий

7.Разом треба писати всі слова рядка                                                                    0,5

А на/вмисне, обі/руч, о/півночі, с/пересердя

Б до/віку, по/друге, в/основному, на/жаль

В на/відмінно, на/завжди, мимо/волі, до/віку

8.Помилку в написанні прислівника допущено в реченні                                  0,5

А Раджу вам час від часу перевіряти стан поточного рахунку.

Б Банки часто густо принаджують клієнтів високими відсотками.

В Гонорар за надруковану статтю виплатять не сьогодні-завтра.

9 Неправильно побудоване речення                                                                     0,5

А Шуміла річка, укрита білими сережками піни.

Б Упало яблуко, нагадуючи осінь.

В Читаючи кіноповість «Зачарована Десна», мені пригадався випадок.

10. Простим є речення                                                                                            1б.

А Про що замислився, козаче, куди біжать думки твої?

Б У принишклих полях і луках ще лежить сніг, вітер іноді розвіває його довкола.

В Народилося літо з дощів і холодних снігів, наполохано сіло в садочку під вишнею.

11. Пунктуаційну помилку допущено в реченні                                                 1б.

А Прокидається наповнений зеленими пахощами степ.

Б  Засмаглі й оздоровлені ми покидали лазурове узбережжя.

В Заходив тихий зимовий вечір, незмінно засніжений, утаємничений

12. Ускладненим є речення                                                                                    1б.

А Та не злічить віків, що встигли вже прийти.

Б  Де кров текла козацькая, трава зеленіє.

В Не любити живої природи може тільки байдуже, черстве, холодне серце.

13. Поміркуйте й висловіть власну думку на тему «Що можу й хочу зробити я для людей       у  своєму  житті?»

   Використайте різні види простих та складних речень.                                   

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
До підручника
Українська мова (академічний, профільний рівень) 11 клас (Шелехова Г.Т., Бондаренко Н.В., Новосьолова В.І.)
Додано
21 грудня 2021
Переглядів
2384
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку