Контрольна робота «Просвітництво»

Про матеріал

Мета (формувати компетентності): предметні (розуміння ролі письменників-просвітників у розвитку й утіленні ідей Просвітництва; уміння характеризувати вивчені твори як вершинні здобутки письменників доби Просвітництва; словниковий запас; розвинені зв'язне мовлення та критичне мислення; навички компаративного аналізу художніх творів; прагнення сповідувати загальнолюдські цінності); ключові (уміння вчитися: активну пізнавальну діяльність; критичне мислення; уміння систематизувати й узагальнювати; комунікативні: зв'язне мовлення, навички аналізу художнього твору, толерантного висловлення думок і почуттів, оцінних тверджень; інформаційні: уміння виокремлювати головне та художні деталі; загальнокультурні: естетичний смак, читацькі інтереси, світогляд).

Перегляд файлу

КОНТРОЛЬНА РОБОТА ЗА ТЕМАМИ «ВСТУП», «ПРОСВІТНИЦТВО: ТВОРЧІСТЬ ДЖ. СВІФТА, Й. В. ҐЕТЕ, Ф. ШИЛ-ЛЕРА»

Мета (формувати компетентності): предметні (розуміння ролі письменників-просвітників у розвитку й утіленні ідей Просвітництва; уміння характеризувати вивчені твори як вершинні здобутки письменників доби Просвітництва; словниковий запас; розвинені зв'язне мовлення та критичне мислення; навички компаративного аналізу художніх творів; прагнення сповідувати загальнолюдські цінності); ключові (уміння вчитися: активну пізнавальну діяльність; критичне мислення; уміння систематизувати й узагальнювати; комунікативні: зв'язне мовлення, навички аналізу художнього твору, толерантного висловлення думок і почуттів, оцінних тверджень; інформаційні: уміння виокремлювати головне та художні деталі; загальнокультурні: естетичний смак, читацькі інтереси, світогляд).

Тип уроку: урок контролю та корекції знань, умінь і навичок.

Обладнання: картки із завданнями.

ПЕРЕБІГ УРОКУ

І. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

ІІ. ОГОЛОШЕННЯ ТЕМИ Й МЕТИ УРОКУ. МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

ІІІ. РОБОТА НАД ТЕМОЮ УРОКУ

1. Інструктаж щодо виконання контрольної роботи

2. Виконання контрольної роботи

І рівень (0,5 б.)

1.Просвітництво — це: 

а) літературний напрям; 

б) течія; 

в) стиль. 

2. Укажіть століття, яке увійшло в історію людства як доба Просвітництва:

a) ХVІ ст.;                                

б) ХVІІ ст. ;

в) ХVІІІ ст.                              

3. Філософів і письменників XVIII століття називають: 

а) ученими; 

б) просвітителями; 

в) мислителями.

4. В якій країні зародилося Просвітництво: 

а) Англії; 

б) Франції; 

в) Японії.

5. Митці епохи Просвітництва головним законом життя вважали закон:

а) свободи;

б) розуму;

в) пристрасті;

г) добра.

6. Укажіть науки, які вивчав Гуллівер. 

а) Біологію, фізику, математику;

б) юриспруденцію, судову справу, криміналістику;

в) математику, навігацію, медицину.

7. Позначте, ким був Гуллівер на судні:

а) хірургом;

б) капітаном;

в) боцманом.

8. Гуллівер повернувся додому…

а) на човні;

б) на кораблі;

в) на плоті.

9. Ім’я Квінбус Флестрін перекладається як:

а) Людина-Гора;

б) Людина-Велетень;

в) Людина-Чужинець.

10. Музику до оди Фрідріха Шиллера «До радості», яка є гімном

ЄС, написав:

а) Моцарт;

б) Бетховен;

в) Бах.

11. Маленькому хлопчикові, героєві балади «Вільшаний король», привиділися вночі:

а) вільшаний   король  і  його  доньки;

б) духи  й  привиди;

в) морський  цар   і  його  доньки;

   12. У якій формі побудований вірш Гете «Прометей»?

    а) монолог;

    б) діалог;

    в) опис.

ІІ рівень (1 б.)

1. Як обиралися кандидати на високі посади в романі Дж. Свіфта «Мандри Гуллівера»? (Вони мали танцювати на канаті.)

2. Визначите тему та ідею "Травневої пісні" Гете. (Тема : Значення любові у житті людини. Світосприйняття закоханого.Ідея : Зображення кохання через образи природи.)

3.Чому саме ода «До радості» Ф. Шиллера стала гімном Євросоюзу ? (Тому що слова «обнімітесь, міліони, піднімітесь мов брати! – є закликом до створення великого європейського братства)

ІІІ рівень (3 б.)

1. Написати твір-мініатюру на  тему: «Мій улюблений твір доби Просвітництва».

 

 

IV. ПІДБИТТЯ ПІДСУМКІВ УРОКУ

Рефлексія

  • Що сьогодні було найцікавішим?
  • Які завдання змусили серйозно замислитися?
  • Що здалося неактуальним?
  • Чи збагатилися ви новими думками, ідеями в процесі обмірковування та виконання контрольної

роботи? якими саме?

V. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

Індивідуальне: підготувати повідомлення про романтизм у мистецтві ХVІІІ ст.


 


 

Середня оцінка розробки
Структурованість
2.0
Оригінальність викладу
1.0
Відповідність темі
1.0
Загальна:
1.3
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Ющенко Володимир
    Загальна:
    1.3
    Структурованість
    2.0
    Оригінальність викладу
    1.0
    Відповідність темі
    1.0
docx
До підручника
Зарубіжна література 9 клас (Міляновська Н.Р.)
Додано
14 березня 2018
Переглядів
57272
Оцінка розробки
1.3 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку