Контрольна робота "Просвітництво" (9 клас)

Про матеріал

Матеріал містить завдання у двох варіантах для контрольної роботи із зарубіжної літератури за темою "Просвітництво" (9 клас). Даний матеріал може бути використаний учителями для контролю навчальних досягнень учнів 9 класів.

Перегляд файлу

Контрольна робота № 1. Просвітництво

 

І варіант

 

Початковий рівень

1. Добою Просвітництва називають

    А  XVII ст.  Б  XVIII ст.    В  XVI ст.     Г  XV ст.

2. Гуллівер, за задумом Дж. Свіфта, був

    А  винахідником і мандрівником   Б  письменником і землеробом

     В  лікарем і капітаном корабля    Г  військовим та інженером

3. Боротьба в Ліліпутії точилася між прихильниками

    А  крислатих і некрислатих капелюхів   Б  високих і низьких підборів

    В  широких і вузьких ременів    Г  монархістів і республіканців

4. «Вільшаний король» у Й. В. Гете є уособленням

    А  ворогів держави     Б  чаклунства

    В  дитячої казки      Г  темних сил природи

5. Ідея поезії «Травнева пісня» Й. В. Гете

    А  критика песимістів     Б  заклик до свободи

    В  уславлення природи й кохання   Г  уславлення переможців

6. Ода «До радості» Ф. Шиллера стала Гімном Євросоюзу

    А  тому що радо вітає веселих і дотепних людей

    Б  на честь Л. ван Бетховена

    В  тому що закликає до єднання людей на основі добра й справедливості

    Г  для вшанування батьківщини Ф. Шиллера

 

Середній рівень

7. Просвітництво – це…

8. Установіть відповідність між твором і цитатою.

    А «Мандри Гуллівера»     1 «Тебе шанувати? Чому?»

    Б «Травнева пісня»            2 «Будь твердим в лиху годину, Поміч скривдженим давай…»

    В «Вільшаний король»     3 «І в кожнім серці радість, весна: О земле, сонце, любов ясна!»

    Г «До радості»                   4 «Спочатку я брів, а посередині проплив ярдів з тридцять…»

                                              5 «…Квіти прекрасні знайду тобі я, У злото матуся одягне моя»

9. Установіть відповідність між твором і перекладачем.

    А «Мандри Лемюеля Гуллівера»     1 Микола Зеров

    Б «Травнева пісня»                            2 Микола Лукаш

    В «Прометей»                                     3 Микола Іванов

    Г «До радості»                                    4 Максим Рильський

                                                                 5 Микола Бажан

 

Достатній рівень

10. Які просвітницькі ідеї втілено в оді Ф. Шиллера «До радості»?

11. Дайте розгорнуту характеристику образу Гуллівера.

 

Високий рівень

12. Напишіть есе за однією із поданих цитат:

  • «Людину створено для дії. Не діяти і не існувати для людини – одне й те саме» (Вольтер).
  • «Краса мусить спрямувати людей на шлях істини» (Ф.Шиллер).
  • «Щасливий не той, кого інші вважать щасливим, а той, хто сам себе таким вважає» (Сенека)
  • «Слово завжди сміливіше, ніж вчинки» (Ф.Шиллер).

  

 

Контрольна робота № 1. Просвітництво

 

ІІ варіант

 

Початковий рівень

  1. Представником літератури Просвітництва НЕ є

А  Ф. Шиллер  Б  Г. Гейне  В  Дж. Свіфт  Г  Й. В. Гете

  1. Ліліпути були менші за звичайну людину

А  у 3 рази   Б  у 20 разів  В  у 12 разів  Г  у 10 разів

  1. Герой якого твору є носієм таких рис, як незалежність і волелюбність?

А «Мандри Лемюеля Гуллівера»    Б  «Прометей»

В  «Вільшаний король»     Г  «До радості»

  1. Твір Й. В. Гете «Вільшаний король» належить до жанру

А  балади   Б  оди   В  сонета   Г  елегїї

  1. У творі Й. В. Гете «Прометей» протиставлено образи

А  Добра та Зла     Б  Прометея та Зевса

В  Сили та Влади     Г  Прометея та Геракла

  1. Головна просвітницька ідея оди «До радості» Ф. Шиллера полягає у

А  зверненні до розуму як основного чинника прогресу

Б  заклику до загальної освіти

В  уславленні оптимізму, гумору, усього радісного

Г  заклику до об’єднання людства

 

Середній рівень

  1. Ода – це…
  2. Установіть відповідність між твором і цитатою.

А «Мандри Гуллівера»    1 «Хлопчику любий, іди ж до нас!»

Б «Прометей»                    2 «Сміється радо природа мені, Як сяє сонце по зимнім сні!»

В «Травнева пісня»           3 «Шана й слава чесним, мужнім, Згуба підлим брехунам!»

Г «До радості»                  4 «Так само віддав я і годинник»

5 «Ну, тут я сиджу і формую Людей на свій образ…»

  1.  Установіть відповідність між твором і перекладачем.

А  «Мандри Лемюеля Гуллівера»     1 Микола Зеров

     Б «Травнева пісня»                              2 Микола Лукаш

     В «Прометей»                                     3 Микола Іванов

     Г «До радості»                                    4 Максим Рильський

                                                                   5 Микола Бажан

 

Достатній рівень

  1.  Висловіть свої міркування про те, як в оді «До радості» Ф. Шиллера відбито потяг більшості наших співвітчизників до європейського вибору.
  2. Дайте розгорнуту характеристику образу Прометея з однойменного твору              Й. В. Гете.

 Високий рівень

  1. Напишіть есе за однією із поданих цитат:
  • «Людину створено для дії. Не діяти і не існувати для людини – одне й те саме» (Вольтер).
  • «Краса мусить спрямувати людей на шлях істини» (Ф.Шиллер).
  • «Щасливий не той, кого інші вважать щасливим, а той, хто сам себе таким вважає» (Сенека)
  • «Слово завжди сміливіше, ніж вчинки» (Ф.Шиллер).

 

docx
Додано
31 грудня 2018
Переглядів
10104
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку