Контрольна робота "Романтизм"

Про матеріал
Контрольна робота з теми "Романтизм". Від Генріха Гейне до Джорджа Байрона. Різнорівнева контрольна робота
Перегляд файлу

Контрольна робота

Романтизм 05.11.19

 

 

Початковий рівень

1. Романтизм зародився на межі:

а) XVI—XVII ст.;     б) XVII—XVIII ст.;

в) XVIII—XIX ст;    г) ХІХ—XХ ст.

 

2. Представником романтизму є:

а) Г. Гейне;      б) Ф. Шиллер;

в) Дж. Свіфт;     г) Ф. Петрарка.

 

3. Назву збірки «Книга пісень» Гейне запозичив у:

а) Данте;     б) Петрарки;

в) Шекспіра;     г) Сервантеса.

 

4. Легенда про красуню Лорелей стала основою вірша:

а) «Не знаю, що стало зо мною...»;  б) «Коли розлучаються двоє...»;

в) «На півночі кедр одинокий...»;  г) «Мій дух як ніч…».

 

5. Мазепа з однойменної поеми Дж. Байрона розповів шведському королю про:

а) покарання за кохання;   б) першу виграну велику битву;

в) двобій із польським магнатом;  г) падіння з коня на змаганнях.

 

6. В епоху романтизму вперше з’являється образ:

а) «сильної людини»;    б) «маленької людини»;

в) «природної людини»;    г) «зайвої людини».

 

7. Представником німецького романтизму був:

а)  Дж.  Байрон;  б) Г. Гейне;  в)  Ф.  Шиллер;  г) Й. Гете.

 

8. Мотиви та форма збірки «Книга пісень» Г. Гейне співзвучні збірці:

а) Й. Гете;   б) Ф. Шиллера; в) Ф. Петрарки;  г) Данте.

 

9. В оригіналі вірша Г. Гейне «На півночі кедр одинокий...» постають поетичні образи:

а) сосни й пальми;     б) кедра й смереки;

в) кедра й пальми;     г) ялини й дуба.

 

10. У рядках із вірша Дж. Байрона

Веди мене на хмурі скелі,

Де стогне грізний океан, -

ужито художні засоби:

а) інверсію, гіперболу;     б) порівняння, епітети;

в) гіперболу, анафору;    г) метафору, епітети.

Середній рівень

11. Установіть відповідність між цитатами та назвою твору.

Назва твору

Цитата

1. «Мій дух як ніч...»

а) Моя ж душа, мов птах прип’ятий, Що прагне скель і висоти, Страждає в Англії пихатій.

2. «Не знаю, що стало зо мною...»

б) ...Ніколи не плакали ми;

Той сум, оті тяжкі зітхання Прийшли до нас згодом самі.

3. «Коли розлучаються двоє...»

в) Я ще вчуваю арфи глас,.. Як ще надія в серці спить, Її розбудить віщий спів.

4. «Хотів би жити знов у горах...»

г) І бачить він сон про пальму, Що десь у південній землі ...

 

д) Привільний Рейн затих; Вечірній промінь грає

 

Достатній рівень (коротко дати відповіді на всі запитання)

 

12. Що надихнуло Г. Гейне на створення збірки «Книга пісень»?

13. Романтичний герой – це…

14. Яку історію розповів Мазепа королю? 

15. Що лягло в основу балади Г. Гейне «Не знаю, що стало зо мною…»?

16. Байронічний герой – це…

 

 

Високий рівень ( одне завдання на вибір)

17. Скласти фішбоун до теми Генріх Гейне

або

скласти сенкан до поеми «Мазепа»

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Саган Тетяна Сергіївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
До підручника
Зарубіжна література 9 клас (Волощук Є.В., Звиняцьковський В.Я., Філенко О.М.)
Додано
4 листопада 2019
Переглядів
10949
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку