Контрольна робота "Синтаксис української мови"

Про матеріал
Контрольна робота "Синтаксис української мови". Завдання на відповідність; тестове завдання відкритого типу; аналіз багатокомпонентних конструкцій.
Перегляд файлу

 

1  полювання на зайців, хтось із студентів, рівнятись на кращих

А повне узгодження

2 бігти  наввипередки, посміхнувся скупо, треба вчитися

 

3 читання  вголос, кава по-віденськи, бажання говорити

Б неповне узгодження

4 задирати носа, накивати п`ятами, намилити шию

 

5 північний напрям, лисяча нора, бабин онук

В керування безприйменникове

6 лікар Петрова, село Піски, місто Одеса

 

7 стояти біля вікна, ламати голову над завданням, сховатися від  усіх

Г керування прийменникове

8 видно кожному, зустріти товариша, читав би книгу

 

9 моя книга, восьмий клас, написаний твір

Ґ прилягання

                                        Контрольна  робота №3                                         Синтаксис  української  мови                                                                                                    1.Установіть відповідність між словосполученням  і  його  характеристикою

 

А

Б

В

Г

Ґ

 

 

 

 

 

 

2.Визначте вид складного речення/ ССР, СПР, БСР

1) Люби музику — вона облагороджує твої думки і почуття.                                                                            2) Красна пташка своїм пір’ям, а людина — знанням.                                                                                                    3) Що в пісні співається, те в житті збувається.                                                                                                      4) Погода стояла тепла й сонячна, так що шибки на вікнах аж миготіли.                                                               5) Небо вже геть розмерзлося, і тепер його було видно наскрізь.                                                                                6) Сонце блищить і горить, гаї зеленіють, садки зацвітають.                                                                                            7) Тихо-мирно спала зграя лебедина, і даремно лебідь звав, будив її.                                                               8) Стоять жоржини мокрі-мокрі, сплять діамантові жуки, під грушею у дикій моркві до ранку ходять їжаки.                                                                                                                                                                    9) Догоряє липневий день, палахкотить на білих стінах собору, що вигнався в небо.

3.Визначте вид багатокомпонентного речення

1) Візьми від життя все, що зможеш, і воно засяє всіма барвами.

2) Звуками птах повідомляє, що шукає пару, попереджає про небезпеку, і, навіть ізольований від свого виду, він усе одно співатиме, як і його родичі.

3) Уява оперує óбразами, і саме цей дар люди не використовують, а ті, які навчилися це робити, сприймають світ творчо.

4) Охочих помилуватися містом з висоти пташиного польоту не бракує, тому прибирають цей об’єкт лише вночі, а вдень туристи насолоджуються атракціоном.

5) Ніхто не передбачить, на що спроможний кожен із нас і на яку висоту здатний злетіти, ти й сам не дізнаєшся, доки не розправиш крила.

6) Якщо ви вагаєтеся, яку температуру виставити для прасування, скористайтеся універсальною порадою: терморегулятор має бути на мінімальній позначці.

docx
До підручника
Українська мова (академічний та профільний рівень) 11 клас (Глазова О.П., Кузнєцов Ю.Б.)
Додано
5 грудня 2021
Переглядів
2305
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку