Підсумкова контрольна робота з української мови
І семестр
11 клас
І варіант
А дит..ясла, сухом..ятка, моркв..яний
Б Солов..яненко, ател..є, без..ядерний
В черв..ячок, різдв..яний, запам..ятати
Г кар..єра, розм..якшити, торф..яний
Д роз..яснити, дез..активація, з..єднати
А трьохста вісімдесяти
Б шестидесяти чотирьох
В на дев’яностах трьох
Г сімохсот п’ятдесяти
Д п’ятьомастами сімома
А смієшся, щавель, прояснення
Б щільність, навчання, якість
В каяття, порядок, прем’єра
Г щедрість, юність, бджола
Д юнь, тюльпан, віньєтка
4. Неправильно вжито прийменник у реченні 1б.
А Пожежа спалахнула через недотримання елементарних норм безпеки.
Б Уважно прочитайте інформацію про розмір ввізного мита.
В Один з енергоблоків електростанції зупинили на вимогу екологів.
Г Школярі знову мають вимушені канікули із-за лютих морозів.
Д У нашій школі вже кілька років поспіль працює дебатний клуб
5. Форми ступенів порівняння можна утворити від усіх прикметників рядка 1б.
А кругленький, смачний, щирий
Б красивий, яскравий, лисий
В широкий, гнідий, бадьорий
Г скромний, малий, солодкий
Д здоровенний, вигідний, злий
6. Узгодьте вид односкладного речення з прикладом 2б.
1 означено-особове А Посіяли хліб у ріллю віковую.
2 неозначено-особове Б Сьогодні ми вітали ветеранів.
3 узагальнено-особове В Завіяло, заговорило снігом у полі, попід садом і в саду.
4 безособове Г Шилом моря не нагрієш.
Д Візьму собі твою співучу душу.
7. Визначте, який вид підрядного речення відповідає кожному фрагментові складного речення 2б.
1 означальне А Хоч у житті ти мною згордувала, та...
2 з’ясувальне Б Це була рожева хмара, що...
3 допустове В Я не раз думав, що
4 наслідкове... Г Рідну пісню треба захищати так, як...
Д Погода стояла тепла і сонячна, так що...
8. Складіть твір-роздум на одну із тем: 3б.
1) Цікаво,талановитими народжуються чи стають з часом?
2) А може, не треба скаржитися на долю? Хіба вона не в наших руках?
3) Чи можна зраду пробачити?
Підсумкова контрольна робота з української мови
І семестр
11 клас
ІІ варіант
1.Однакова кількість букв і звуків у кожному слові рядка 1б.
А юридичний, щеплення, більярд
Б дзюдоїст, Ольвія, шампіньйон
В шлягер, Бессарабія, узбережжя
Г щитоносець, Макіївка, дюжина
Д б'ють, від’єднання, барельєф
2. Помилково вжито прийменник у рядку 1б.
А згідно з наказом
Б відповідно закону
В відсутній через хворобу
Г незважаючи на перешкоди
3. Неправильно узгоджено прикметник з іменником 1б. |
|
А кумедний поні Б досвідчений імпресаріо В хронічна нежить Г білий тюль
|
|
4. Неправильно утворено відмінкову форму числівника в рядку 1б.
А п’ятидесяти шести
Б п’ятдесятьом шістьом
В п’ятдесятьма шістьма
Г п’ятдесятьома шістьома
Д на п’ятдесятьох шістьох
5.Форми ступенів порівняння прикметників правильно утворено в рядку 1б.
А простіший, найрозумніший, чарівніший, самий багатший
Б більш вагомий, прекрасніший, найдешевший, вищий
В найменш визначний, предобрий, найохайніший, менш відомий
Г мелодійніший, більш теплий, товщий, ващий.
Д глибший, дешевший, найнижчий, більш прозорий
6. Установіть відповідність 2 б.
Односкладне речення |
Приклади |
|
|
7. Установіть відповідність між складнопідрядними реченнями та їх типами підрядної частини. 2б.
1 Я чув, як дихав сонний ліс у прохолодному тумані. |
А Підрядне умови. |
2 Я єсть народ, якого правди сила ніким звойована ще не була. |
Б Підрядне означальне. |
3 Якби мені сила та воля, жив би без горя. |
В Підрядне мети |
4 Соборна Вкраїно, всі храми твої відбудуєм, щоб лунами дзвонів сягнути духовних вершин. |
Г Підрядне місця |
|
Д Підрядне з’ясувальне |
8.Складіть твір-роздум на одну із тем: 3б.
1) Цікаво, талановитими народжуються чи стають з часом?
2) А може, не треба скаржитися на долю? Хіба вона не в наших руках?
3) Чи можна зраду пробачити?