Підсумкова контрольна робота з української мови за І семестр для учнів 11 класу. (І-варіант).

Про матеріал
Підсумкова контрольна робота з української мови за І семестр для учнів 11 класу. (І-варіант). Складається з восьми завдань різного рівня складності.
Перегляд файлу

Підсумкова контрольна робота з української мови

 

                                                           І семестр

                                                          11 клас

І варіант

 

  1. Апостроф треба писати в усіх словах рядка                             1б.

А  дит..ясла, сухом..ятка, моркв..яний

Б  Солов..яненко, ател..є, без..ядерний

В  черв..ячок, різдв..яний, запам..ятати

Г  кар..єра, розм..якшити, торф..яний

Д  роз..яснити, дез..активація, з..єднати

 

  1. Правильно написано числівник                                                   1б.

А  трьохста вісімдесяти

Б  шестидесяти чотирьох

В  на дев’яностах трьох                             

Г  сімохсот п’ятдесяти                

Д  п’ятьомастами сімома

 

  1. Однакова кількість букв і звуків у кожному слові рядка     1б.

А  смієшся, щавель, прояснення 

Б  щільність, навчання, якість

В  каяття, порядок, прем’єра

Г  щедрість, юність, бджола

Д  юнь, тюльпан, віньєтка

 

4.  Неправильно вжито прийменник у реченні                                  1б.

А  Пожежа спалахнула через недотримання елементарних норм безпеки.

Б   Уважно прочитайте інформацію про розмір ввізного мита.

В   Один з енергоблоків електростанції зупинили на вимогу екологів.

Г   Школярі знову мають вимушені канікули із-за лютих морозів.

Д   У нашій школі вже кілька років поспіль працює дебатний клуб

 

5. Форми ступенів порівняння можна утворити від усіх прикметників рядка 1б.

А  кругленький, смачний, щирий

Б  красивий, яскравий, лисий

В  широкий, гнідий, бадьорий

Г  скромний, малий, солодкий

Д  здоровенний, вигідний, злий

 

6. Узгодьте  вид односкладного речення з прикладом                           2б.

1 означено-особове            А  Посіяли хліб у ріллю віковую.

2 неозначено-особове        Б  Сьогодні ми вітали ветеранів.

3 узагальнено-особове       В Завіяло, заговорило снігом у полі, попід садом і в саду.                        

4 безособове                        Г  Шилом моря не нагрієш.

                                              Д Візьму собі твою співучу душу.                     

                                             

 

7. Визначте, який вид підрядного речення відповідає кожному фрагментові складного речення                                                                                                  2б.

1 означальне                    А Хоч у житті ти мною згордувала, та...

2 з’ясувальне                   Б Це була рожева хмара, що...

3 допустове                      В Я не раз думав, що

4 наслідкове...                  Г Рідну пісню треба захищати так, як...

Д  Погода стояла тепла і сонячна, так що...

 

8. Складіть твір-роздум на одну із тем: 3б.

  1)  Цікаво,талановитими народжуються чи стають з часом?

  2)  А може, не треба скаржитися на долю? Хіба вона не в наших руках?

  3)  Чи можна зраду пробачити?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Підсумкова контрольна  робота з української мови

                                                        

                                                         І семестр

                                                        11 клас

ІІ варіант

 

1.Однакова кількість букв і звуків у кожному слові рядка 1б.

А  юридичний, щеплення, більярд

Б  дзюдоїст, Ольвія, шампіньйон

В  шлягер, Бессарабія, узбережжя

Г  щитоносець, Макіївка, дюжина

Д  б'ють, від’єднання, барельєф

 

2. Помилково вжито прийменник у рядку 1б.

А  згідно з наказом                          

Б  відповідно закону               

В  відсутній через хворобу            

Г  незважаючи на перешкоди

 

3. Неправильно узгоджено прикметник з іменником 1б.

А  кумедний поні            

Б  досвідчений імпресаріо

В  хронічна нежить          

Г  білий тюль

 

 

 

4. Неправильно утворено відмінкову форму числівника в рядку                        1б.

А  п’ятидесяти шести               

Б  п’ятдесятьом шістьом

В   п’ятдесятьма шістьма          

Г   п’ятдесятьома шістьома              

Д  на п’ятдесятьох шістьох

 

5.Форми ступенів порівняння прикметників правильно утворено в рядку  1б.

А  простіший, найрозумніший, чарівніший, самий багатший

Б  більш вагомий, прекрасніший, найдешевший, вищий

В  найменш визначний, предобрий, найохайніший, менш відомий

Г  мелодійніший, більш теплий, товщий, ващий.

Д  глибший, дешевший, найнижчий, більш прозорий

 

6. Установіть відповідність  2 б.

Односкладне речення

Приклади

  1. означено-особове
  2. неозначено-особове
  3. узагальнено-особове
  4. безособове

 

 

 

  1. З гармат по горобцях не стріляють.
  2. Кругом гомоніли, вешталися, лагодилися до чогось.
  3. Можна вибрать друга і по духу брата, та не можна рідну матір вибирати.
  4. Довго спали вітри у ярах на припоні.
  5. Буду хлібом і цвітом ділитись, відчиняти ворота гінцям.

 

7. Установіть відповідність між складнопідрядними реченнями та їх типами  підрядної частини.                                                                                                        2б.

1 Я чув, як дихав сонний ліс у прохолодному тумані.

А Підрядне умови.

2 Я єсть народ, якого правди сила ніким звойована ще не була.

Б Підрядне означальне.

3 Якби мені сила та воля, жив би без горя.

В Підрядне мети

4 Соборна Вкраїно, всі храми твої відбудуєм, щоб лунами дзвонів сягнути духовних вершин.

 Г  Підрядне місця

 

 Д Підрядне з’ясувальне

 

8.Складіть твір-роздум на одну із тем:                                                                    3б.

  1)  Цікаво, талановитими народжуються чи стають з часом?

  2) А може, не треба скаржитися на долю? Хіба вона не в наших руках?

  3) Чи можна зраду пробачити?

 

docx
Додав(-ла)
Шпак Ганна
Додано
6 грудня 2021
Переглядів
6909
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку