КОНТРОЛЬНА РОБОТА СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ТА УЗАГАЛЬНЕННЯ ВИВЧЕНОГО В 5-9 кл.

Про матеріал
КОНТРОЛЬНА РОБОТА з теми «СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ТА УЗАГАЛЬНЕННЯ ВИВЧЕНОГО В 5-9 КЛАСАХ»
Перегляд файлу

                                   УКРАЇНСЬКА МОВА

                                               9 КЛАС   

 

ТЕМА: КОНТРОЛЬНА РОБОТА

«СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ТА УЗАГАЛЬНЕННЯ ВИВЧЕНОГО В 5-9 КЛАСАХ»

МЕТА УРОКУ: оцінити рівень навчальних досягнень дев’ятикласників;

                              Правильно розрізняти види складних речень;

                              Перевірити знання з тем вивчених в попередніх класах

                              Виховувати любов до української мови;

ТИП УРОКУ: урок оцінювання навчальних досягнень учнів

                                                         

                                               ХІД УРОКУ

                            

1.ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

2.ОГОЛОШЕННЯ ТЕМИ  ТА МЕТИ УРОКУ

3.МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ

 Ознайомлення з критеріями оцінювання тестів ;

4.ВИКОНАННЯ ТЕСТОВИХ ЗАВДАНЬ

5.ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ  ЗБІР  ЗОШИТІВ ДЛЯ  КОНТРОЛЬНИХ  РОБІТ

6.ВІДПОВІДІ  НА  ПИТАННЯ,ЩО  ВИНИКЛИ  ПІД  ЧАС ВИКОНАННЯ  ТЕСТОВИХ ЗАВДАНЬ

7.ДОМАШНЯ  РОБОТА

1.Укажіть рядок,в усіх словах якого кількість букв дорівнює кількості звуків. а) Мелодія,Віталій,щастя;                                                                                          б) Щавель,кістка,пісня;                                                                                              в) Грамота,Коломия,група;                                                                                          г) Знання,перукарня,доля.

2. Укажіть рядок,у словах якого приголосні тільки тверді.                                   а) Мак,ріпка,село.                                                                                                         б) п’ятеро,ворона ,дочка;                                                                                             в) будинок,берег,Карпати;                                                                                             г) Рясний,жовтий,молодий. 

 3.Як поділяються приголосні за місцем творення.                                                       а) Губні,язикові,глотковий;                                                                                                    б) Дзвінкі і глухі;                                                                                                         в) Сонорні і шумні;                                                                                                      г) Тверді та м’які.

4.За значенням слова поділяються на такі групи:                                                         а) діалектизми,професіоналізми,терміни;                                                                                 б) синоніми,антоніми,омоніми;                                                                             в) власне українські слова й слова запозичені;                                                                                                           г) слова індоєвропейського походження та спільнослов’янська лексика.

5. В українській мові                                                                                                          а) шість самостійних частин мови і чотири службових;                                            б) шість самостійних частин мови,дві службових і дві особливих;                    в) шість самостійних частин мови,чотири службових і одна особлива;             г) шість самостійних частин мови,три службових і одна особлива.

 6.Визначте,у якому рядку всі іменники належать до назв неістот.                                                                                                   а) Вишня,нагорода,сім’я,син,вимога;                                                                         б) Шахта,береза,бджола,лелека,долоня.                                                                             в) Мрія,казка,думка,сторона,пісня.                                                                              г) праця,царівна,дорога,весна,папуга.

                                                                                                                                                                       7. Визначте,у якому рядку всі іменники можуть мати форми і однини і множини.                                                                                                                         а) Гори,річки,ходіння,Харків,озера;                                                                             б) Дитина,гілка,комаха,будинок,слово;                                                                                                                                   в) Книга,читач,пісня,вірш,окуляри;                                                                          г) садочок,черешня,дерево,штани. 

 8. У якому рядку до складу всіх словосполучень входять якісні прикметники а) Широкий степ,далека дорога,дорога людина,гарний вчинок,велика будівля.                                                                                                             б) Літній день,вечірні сутінки,морський вокзал,молочна каша,дубова лавка.                                                                                                                                    в) Денне світло,пригірський район,столярна майстерня,грецький горіх.                                                                                          г) Сердитий хлопець,весела дівчинка,зимовий ранок,каштанове волосся.

  9.Визначте відмінок числівників: двомастами,п’ятьмастами,п’ятьомастами,сорока,дев’яноста.                                             а) Родовий;                                                                                                                      б) Давальний;                                                                                                                     в) Знахідний;                                                                                                                 г) Орудний.

                                                                                                                   10.Позначте тип речення. Чи то праця задавила молодую силу,чи то нудьга невсипуща його з ніг звалила                                                                                                                                                                                                                               а) Складносурядне;                                                                                                      б) Складнопідрядне;                                                                                                    в) безсполучникове;                                                                                                  г) складне з різними видами зв’язк

 11. У якому реченні допущено пунктуаційну помилку.                                                     а) Тремтять,летять вабливі звуки,а з ними радощі,і сум,і гніт душевної розлуки.                                                                                                                     б) Взяв каганець,пішов,дивитись у клас.                                                                         в) Дощик нитками плететься,в’ється,сиплеться і ллється по ріллі.                             г) Заспівали,защебетали пташки.

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
17 березня 2021
Переглядів
5563
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку