КОНТРОЛЬНА РОБОТА «СКЛАДНЕ РЕЧЕННЯ З РІЗНИМИ ВИДАМИ ЗВ’ЯЗКУ»

Про матеріал
КОНТРОЛЬНА РОБОТА з української мови із теми «СКЛАДНЕ РЕЧЕННЯ З РІЗНИМИ ВИДАМИ ЗВ’ЯЗКУ»
Перегляд файлу

                                   УКРАЇНСЬКА МОВА

                                               9 КЛАС   

 

ТЕМА: КОНТРОЛЬНА РОБОТА

«СКЛАДНЕ РЕЧЕННЯ  З РІЗНИМИ ВИДАМИ ЗВ’ЯЗКУ»

 

МЕТА УРОКУ: оцінити рівень навчальних досягнень дев’ятикласників;

                              Правильно розрізняти види складних речень;

                              Перевірити знання з тем складне речення,види складних речень

                              Виховувати любов до української мови;

 

ТИП УРОКУ: урок оцінювання навчальних досягнень учнів

                                                         

                                               ХІД УРОКУ

                            

1.ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

2.ОГОЛОШЕННЯ ТЕМИ  ТА МЕТИ УРОКУ

3.МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ

 Ознайомлення з критеріями оцінювання тестів ;

4.ВИКОНАННЯ ТЕСТОВИХ ЗАВДАНЬ

5.ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ  ЗБІР  ЗОШИТІВ ДЛЯ  КОНТРОЛЬНИХ  РОБІТ

6.ВІДПОВІДІ  НА  ПИТАННЯ,ЩО  ВИНИКЛИ  ПІД  ЧАС ВИКОНАННЯ  ТЕСТОВИХ ЗАВДАНЬ

7.ДОМАШНЯ  РОБОТА

Повторити типи зв’язного мовлення.

 

1.Складне речення з різними видами зв’язку ще називають складними синтаксичними конструкціями.                                           

                                                    Так-Ні                                                                                 2. Складне речення з різними видами зв’язку  поділяються на два види.                        

                                                   Так-Ні                                                                         3.Складному реченню із сурядним і підрядними зв’язком відповідає схема:                   [ ] :[ ], і[ ].                                                                                                                                    

                                                   Так-Ні                                                                 4.Складне речення із сполучниковим підрядним і безсполучниковим зв’язком-це                                                                                                                          а) Ти до мене прийшла не із казки чи сну,і здалося мені,що стрічаю весну;                                                                                 б) На світі у кожного сонце своє;любенько живеться,як сонечко є;                                                                             в) З вітром шепочуться квіти,пісня дзвенить про любов,і над річкою місяць примарний зайшов.                                                                                                           г) Гості почали прощатись, але тут Тетяна Степанівна згадала,чого вона,властиве,прийшла.

5. Складне речення із сполучниковим сурядним і безсполучниковим зв’язком-це                                                                                                                          а) Соломію крізь серпанок диму опік лютий погляд чорних очей, і їй здавалося,що вона стріляє безперестанку,хоч могла вистрілити лише раз.              б) Остап опирався бистрині з усієї сили,але його кіл мало що помагав: пліт несло серединою річки.                                                                                                     в) Половина мене лежить на дні Дунаю, а друга чекає й не дочекається,коли злучиться з нею…                                                                                                               г) Соломія не знала,чого вона ходить туди,але щось несвідомо тягло її в той бік.                                                                                                                                                                                                                                    6.До складної синтаксичної конструкції Він говорив про речі повні жаху для мене так просто й спокійно як жайворонок кидав на поле пісню а я стояв та слухав і щось тремтіло в мені (розділові знаки пропущено) входить.                                                                                                     а) Три частини;                        в) П’ять частин;                                                                                                                          б) Чотири частини;                  г) Шість частин.                                                                                                                                                       7.Схемі [ ] ,[ ] ,і[ ] . відповідає така складна синтаксична конструкція:                          а) Над річкою,в чистім полі,могила чорніє; де кров текла козацькая,трава зеленіє.                                                                                                                                       б) Розвалювалася темрява,коли з-під неї виходила земля і вилітав жайворонок.                                                                                                                                   в) Мелькають червоні жупани,вирує,кипить Дніпро, і Байда стріляє в султана,підвішений за ребро.                                                                                               г) Ти до мене прийшла не із казки чи сну,і здалося мені,що стрічаю весну.                                                                                 8. Схемі [ ] ,[ ] ,і[ ] ,

                    що  [ ] . відповідає така складна синтаксична конструкція:                          а) Настане день,настане час,і розіллється знов медами земля,що освятив Тарас своїми муками-ділами.                                                                                                             б) Виявляється,коли їм скрута,птахи просто горнуться до людини: вони зовсім довіряють їй.                                                                                                            в) Я краще люблю підводою,бо коли дорожиш свободою,топай,брате,як Сковорода,але то вже твоя біда.                                                                                          г) Колихає жита вітерець над Дніпром,вдалину лине пісня дзвінка.      9.Визначте тип речення:Остап не міг спати од того галасу: він лежав із заплющеними очима,в гарячці,і уявляв,що попав у пекло.                                               а) Складносурядне речення.                                                                                       б) Складнопідрядне речення.                                                                                                   в) Складне безсполучникове речення .                                                                             г) Складне речення з різними видами зв’язку.                                                              10. Установити відповідність між складними синтаксичними конструкціями й їх типами.                                                                                                                                                                                                                               

1.Сурядний і підрядний зв'язок.                  2.Безсполучниковий зв'язок.   3.Безсполучниковий і сурядний зв'язок.    4. Безсполуч., сурядн., і підрядн.зв.

а) Зашепотіли  листочки,оповідаючи сни свої,заметушились у травиці комашня,розітнулося в гущині голосне щебетання й полинуло високо туди,де небо грає всякими барвами…                                                                                           б) Ось і небо всміхнулося перед світанням ,ось і сонечко землі вродливій на добридень дало, а Хо чимчикує,поспішаючи до села,де молодий лікар,вірний своїй ідеї,мав розгорнути свою лікарську і просвітницьку практику.                                           в) Море котилося за Остапом і Соломією невпинними,веселими хвилями,золотом розсипалося по плавнях,жерло очерет,випивало воду,підпалювало небо…                                                                                                 г) Одчинилися двері,холод пішов по хаті, і в чорний морок сіней вскочив одразу дитячий рев.                                                                                                          д) Остап біг за Соломією,хоч із кожним віддихом і рухом кололо його в грудях і нападали часом млості,а з-під руки,якою він затуляв рану,стікало щось тепле й мокре…

 

docx
Додано
15 березня
Переглядів
6144
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку