Контрольна робота "Складнопідрядне речення" ІІ варіант

Про матеріал
Розробка призначена для узагальнення та систематизації ,для перевірки рівня засвоєння учнями знань,умінь та навичок з теми.Містить оригінальні речення ,узяті з твору М.Павленко,що зменшує вірогідність списування.
Перегляд файлу

Контрольна робота

9 клас

Складнопідрядне речення.

ІІ варіант.

Завдання 1- 7 по 1 балу

1.Указати складнопідрядне речення.

А) Русалка та була струнка, як очеретинка.

Б)То  ближче до діла, а то з джунглів заходиш!

В)Ось весною з’явиться свіжий – діятиме ще краще.

Г) А як проникливо зітхала, коли Іваненко сів до піаніно!

2.Указати складнопідрядне речення з підрядною з’ясувальною частиною.

А) Погодьмося, що вона сьогодні була найкраща!

Б)Та й Ірка, якби знала мету, не відмовилася би вирушити з Софійкою.

В)Коли купка стає зовсім малою, Сашко бере її у дві жмені.

Г)Хочеш, ми спробуємо його переконати.

3) Указати складнопідрядне речення з підрядною означальною частиною.

А)Забула попередити, що вона буде в чорній перуці.

Б) Де стояла, там і впала.

В)Є ж там якийсь хлопець, що тобі подобається..?

Г)А в очі такий добренький, хоч  самого пий замість валер’янки!

4.Указати складнопідрядне речення з підрядною часу.

А)Не мала баба клопоту, поки не впав на голову небіж із Полтави!

Б)Якби я не сказав «ні»,ти повірила б?

В)Додзвонитися не можу, бо Роська, свистулька безсердечна, труби не бере!

Г)Я не знав, що тобі подарувати.

5)Указати складнопідрядне речення з підрядною  мети.

А)Ти ж обіцяла, що допит припиниться.

Б)Аби не розревтися ,скоренько підхопила Ростика й поспішила зі скверу.

В)Дозволив їй користуватися, скільки захоче!

Г) А ще я знаю одну легенду, яка частково може пояснити назву річки Кам’янки!

6.Указати складнопідрядне речення з підрядною міри й ступеня.

А)Нещасний звір так вихуд і охляв, що господиня не дозволяла йому  натруджувати лапки.

Б)Ох, бабуся балакає з тою русалкою, наче рідної внучки поруч уже й нема.

В)Не без приємності ,правда, встигли помітити, що до замку простелено свіженьку асфальтівку.

Г) Росяниця витягла з-під купи таблиць ту, де були зображені лілії..

7.Указати речення, де підрядна частина стоїть перед головною( розділові знаки пропущені.)

А)Така вже вразлива до музики хоч плач.

Б)А коли згодом долучиться Сніжана з Сергійком  вони взагалі стануть розкішшю!

В)Вирішила розрівняти свої кучері й відпустити волосся щоб відростити косу…

Г) Усі забули і про Софійку і про дзвінок що кілька хвилин тому покликав на перерву.

 

8.Списати речення. Розставити пропущені розділові знаки. Підкреслити граматичні основи. Накреслити схеми речень. Дати загальну характеристику (2бали.)

Те що Сашко давно впав русалці в око й дурному ясно.

Люди покинули попереднє стійбище пішли вглиб лісу аби заснувати нове місто побудувати нові храми.

9. Написати невеликий твір на тему « Відпочивати теж потрібно вміти»,використовуючи складнопідрядні речення. Вказати вид використаних складнопідрядних речень.

 

 

doc
До підручника
Українська мова 9 клас (Глазова О.П.)
Додано
16 грудня
Переглядів
301
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку