5 клас
Контрольна робота
Світ дитинства
Різнорівневі завдання
І рівень. Виконай тестові завдання.
1. Справжнє прізвище Марка Твена:
а) Віллі Боуен; б) Том Бленкеншип;
в) Семюел Клеменс; г) Джон Пендлтон.
2.Том Сойєр залучив хлопців до фарбування паркану:
а) пообіцявши поділитися з ними своїми скарбами;
б) зробивши вигляд, що це дуже приємне заняття;
в) сказавши, що може їх побити
3.Том і Гек вночі пішли на кладовище:
а) щоб випробувати свою сміливість;
б) бо підслухали, що там може бути скоєний злочин;
в) бо побилися з хлопцями об заклад;
г) щоб випробувати «ліки» від бородавок.
4.Полліанні в пожертву замість ляльки прислали:
а) ранець; б) лижі; в) милиці; г) крісло-качалку.
5.За кого спочатку Полліанна прийняла Ненсі?
А) за служницю; Б) за представницю Жіночої допомоги; В) за тітку Поллі.
6. За що вперше у будинку тітки Поллі було покарано дівчинку?
А) за спізнення на вечерю; Б) за самовільну прогулянку дахом; В) за те, що впустила мух до своєї кімнати.
ІІ рівень. Дай відповіді на запитання
1.Яким способом Том Сойєр вмів виводити бородавки?
2.Яку кімнату приготувала тітка Поллі для дівчинки?
3.В чому полягала гра в радість для Полліанни,хто вигадав гру для неї?
ІІІ рівень.Виконай завдання.
1.Віднови послідовність подій у повісті «Пригоди Тома Сойєра»
1) Том продає право пофарбувати паркан друзям
2) Том домовився з Геком піти вночі на кладовище
3) Том познайомився з Беккі Тетчер
4) Том і Гек ідуть на кладовище
5) індіанець Джо вбиває лікаря Робінзона
6) Том і Гек розповідають правду на суді.
7) Том і Беккі заблукали в печері
8) Том знаходить вихід з печери
2. Закінчіть думку за правилами «гри в радість».
-мені не дозволяють допізна гуляти з друзями, але…
- мої батьки забороняють мені грати за комп’ютером не більше однієї години в день, але…
- я сподівався отримати 11 балів за контрольну з математики, а отримав 7, але…
ІV рівень. Написати твір-мініатюру на одну з тем:
1.Мій друг Том Сойєр.
2.Моя подруга Полліанна.
3. Том Сойєр – благородний герой чи розбишака?
4.Як би могла Полліанна змінити життя нашого класу?