Контрольна робота з теми « Світ інформації та мас-медіа»
І варіант
1. Передача інформації від суб'єк та до об'єкта це…
а) комунікація б) асоціація, в) ідентифікація
2. Спосіб масового поширення інформації про товар або послугу, її переваги порівняно з іншими товарами та послугами
а) комунікація б) медіа, в) реклама
3. Найважливіший етичний принцип, яким мають керуватися журналісти
а) цікавість б) популярність в) об'єктивність
4. Контроль офіційної влади за змістом, випуском медіапродукції, театральних вистав, творів образотворчого мистецтва й кіно з метою недопущення чи обмеження поширення ідей або інформації, які визнаються цією владою небажаними або шкідливими.
а) джинса б) цензура в) маніпуляція
5. «Четвертою гілкою» влади в демократичних країнах називають
а) Засоби масової інформації б) парламент (законодавча влада) в) судову владу
6.Відзначте варіант, в якому усі названі варіанти відносяться до мас-медіа.
а)книга;кіно; інтернет б)телефонний дзвінок, шкільна педрада,радіо
в)газета, постанова ВРУ,соцмережі
7.«Кожному гарантовано право на свободу думки і слова, на вільне вираження своїх поглядів і переконань» Назвіть документ.
а) Декларація про суверенітет України. б) Конституція України в) Кримінальний кодекс України
8. Як називається контроль влади за змістом і поширенням інформації, з метою обмеження поширення відомостей, визнаних владою небажаними для неї ?
а)Вето б)Цензура. в)Табу
9. Як називають зумисно приховану рекламу, подану у вигляді новин, телевізійних програм ?
а) темник б)джинса в)стереотип
10. Всесвітня система сполучених комп'ютерних мереж, яка дає доступ до прийняття та передачі, обміну інформації, спілкування, комунікації.
а) Вікіпедія б) Фейсбук в) Інтернет г) Інстаграм
11.Дайте визначення термінам «мас-медіа», «цензура»
12.Назвіть та охарактеризуйте основні етапи інформаційної революції.
Контрольна робота з теми « Світ інформації та мас-медіа»
ІІ варіант
1.Потреба швидко інформувати велику кількість людей, передавати значні обсяги інформації призвела до появи
а) свободи слова б) маніпуляцій в) цензури г) мас-медіа
2.«Кожному гарантовано право на свободу думки і слова, на вільне вираження своїх поглядів і переконань» Назвіть документ.
а) Декларація про суверенітет України б) Конституція України в) Кримінальний кодекс України
3.Який вид реклами не приносить прибутку.
а) соціальна б) політична в) комерційна г) економічна
4.Який вид медіа є найменш здатним до масового поширення
а) інтернет б) радіо в) книга г) журнал
5.Злочини, що здійснюються у сфері інформаційних технологій
а) кіберзлочинність б) рекет в) булінг г) маніпуляція
6. Якщо інформацію можна довести , то це-…
а)факт б)судження в)думка
7. Цензура не є характерною для практики ...
а)демократичних держав. б)тоталітарних держав. в)авторитарних держав.
8.Передача інформації від суб'єкта до об'єкта це …
а) комунікація б) асоціація, в) ідентифікація
9. Спосіб масового поширення інформації про товар або послугу, її переваги порівняно з іншими товарами та послугами
а) медіа б) комунікація в) реклама ,
10.Найважливіший етичний принцип, яким мають керуватися журналісти
а) цікавість б) популярність в) об'єктивність
11.Дайте визначення термінам «Маніпуляція в медіа», «Інформація»
12.Назвіть та охарактеризуйте основні етапи інформаційної революції.