Предмет: громадянська освіта
Клас: 10
Урок №
Тема: Урок контролю і корекції навчальних досягнень учнів із розділу «Взаємодія громадян і держави в досягненні суспільного добробуту».
Мета уроку: створити умови для розвитку громадянської компетентності учнів; розвитку інтересу до вивчення громадянської освіти, логічного мислення, правової грамотної мови, самоконтролю; виховання ключових громадянської компетентності.
Очікувані результати: Після цього уроку учні зможуть: аналізувати принципи та механізми взаємодії громадян і держави в досягненні суспільного добробуту; визначати чинники попиту і пропозиції та їхній вплив на ринкову ціну; розпізнає інтереси економічних суб’єктів.
Обладнання уроку: підручник.
Тип уроку: перевірка розвитку громадянської компетентності
Перебіг уроку
1. Організаційний етап. Мотивація навчальної діяльності учнів.
2. Тематичні питання:
1. До принципів ринкової економіки відносять:
А) економічна свобода; Б) конкуренція, саморегулювання;
В) саморегулювання, конкуренція, економічна свобода.
2. Попит – це
А) готовність придбати товар, яку виявляє покупець за певного рівня ціни;
Б) попит окремого споживача; В) кількість товару що може бути придбана.
3. Які чинники можуть вплинути на обсяг попиту в певний час?
А) ціна товару, очікування покупців, доходи та кількість покупців;
Б) смаки та вподобання покупців, значна нерівність доходів;
В) досягнення особистих інтересів економічних суб’єктів.
4. Якими причинами можна пояснити обернену залежність між обсягом попиту та ціною?
А) законом попиту; Б) законом попиту, ефект доходу; В) ефект доходу, ефект заміщення.
5. Пропонування це –
А) вияв готовності виробника створювати і продавати товар за певного рівня ціни;
Б) кількість товарів, які можуть бути продані;
В) економічне явище яке стосується окремого виробника певного товару.
6. Які чинники можуть вплинути можуть вплинути на пропонування в певний час?
А) застосована технологія;
Б) очікування покупців, доходи та кількість покупців;
В) ціна товару, кількість виробників, податки які сплачують виробники.
7. Якими ефектами в економічній науці пояснюють пряму залежність між ціною та величиною пропонування?
А) ефект пропонування та перерозподілу ресурсів;
Б) ефект пропонування та залучення до використання гірших ресурсів;
В) ефект перерозподілу ресурсів та залучення до використання гірших ресурсів.
8. Яка ціна називається рівноважною?
А) ціна, за якої обсяг пропонування відповідає обсягу попиту;
Б) обсяг пропонування зростає тоді, коли зростає ціна;
В) вища ціна яка створює можливість відшкодування вищих витрат.
9. Що є причиною зміни ціни ринкової рівноваги?
А) чинник пропонування та перерозподілу; Б) нецінові чинники; В) чинник попиту.
10. Які функції виконують гроші?
А) засоби обігу та платежу;
Б) засоби нагромадження, міри вартості;
В) засоби обігу, платежу, нагромадження, міри вартості.
11. Які гроші належать до паперових?
А) казначейські білети; Б) монети; В) чеки.
12. Хто є суб’єктами ринку праці?
А) наймані працівники, підприємці та держава; Б) підприємці; В) наймані працівники та держава.
3. Підсумок уроку.
4. Домашнє завдання:§