Урок контролю і корекції навчальних досягнень учнів із розділу «Взаємодія громадян і держави в досягненні суспільного добробуту».

Про матеріал
Очікувані результати: Після цього уроку учні зможуть: аналізувати принципи та механізми взаємодії громадян і держави в досягненні суспільного добробуту; визначати чинники попиту і пропозиції та їхній вплив на ринкову ціну; розпізнає інтереси економічних суб’єктів.
Перегляд файлу

Предмет: громадянська освіта

Клас: 10

 

Урок №

Тема: Урок контролю і корекції навчальних досягнень учнів із розділу «Взаємодія громадян і держави в досягненні суспільного добробуту».

 

Мета уроку: створити умови для розвитку громадянської компетентності учнів; розвитку інтересу до вивчення громадянської освіти, логічного мислення, правової грамотної мови, самоконтролю; виховання ключових громадянської компетентності.  

Очікувані результати: Після цього уроку учні зможуть: аналізувати принципи та механізми взаємодії громадян і держави в досягненні суспільного добробуту; визначати чинники попиту і пропозиції та їхній вплив на ринкову ціну; розпізнає інтереси економічних суб’єктів.

Обладнання уроку: підручник. 

Тип уроку: перевірка розвитку громадянської компетентності

Перебіг уроку

1. Організаційний етап. Мотивація навчальної діяльності учнів.

2. Тематичні питання:

1. До принципів ринкової економіки відносять:

А) економічна свобода;  Б) конкуренція, саморегулювання;

В) саморегулювання, конкуренція, економічна свобода.

2. Попит – це

А) готовність придбати товар, яку виявляє покупець за певного рівня ціни;

Б) попит окремого споживача;  В) кількість товару що може бути придбана.

3. Які чинники можуть вплинути на обсяг попиту в певний час?

А) ціна товару, очікування покупців, доходи та кількість покупців;

Б) смаки та вподобання покупців, значна нерівність доходів;

В) досягнення особистих інтересів економічних суб’єктів.

4. Якими причинами можна пояснити обернену залежність між обсягом попиту та ціною?

А) законом попиту;  Б) законом попиту, ефект доходу;   В) ефект доходу, ефект заміщення.

5. Пропонування це –

А) вияв готовності виробника створювати і продавати товар за певного рівня ціни;

Б) кількість товарів, які можуть бути продані;

В) економічне явище яке стосується окремого виробника певного товару.

6. Які чинники можуть вплинути можуть вплинути на пропонування в певний час?

А) застосована технологія;

Б) очікування покупців, доходи та кількість покупців;

В) ціна товару, кількість виробників, податки які сплачують виробники.

7. Якими ефектами в економічній науці пояснюють пряму залежність між ціною та величиною пропонування?

А) ефект пропонування та перерозподілу ресурсів;

Б) ефект пропонування та залучення до використання гірших ресурсів;

В) ефект перерозподілу ресурсів та залучення до використання гірших ресурсів.

8. Яка ціна називається рівноважною?

А) ціна, за якої обсяг пропонування відповідає обсягу попиту;

Б) обсяг пропонування зростає тоді, коли зростає ціна;

В) вища ціна яка створює можливість відшкодування вищих витрат.

9. Що є причиною зміни ціни ринкової рівноваги?

А) чинник пропонування та перерозподілу;   Б) нецінові чинники;   В) чинник попиту.

10. Які функції виконують гроші?

А) засоби обігу та платежу;

Б) засоби нагромадження, міри вартості;

В) засоби обігу, платежу, нагромадження, міри вартості.

11. Які гроші належать до паперових?

А) казначейські білети;  Б) монети;  В) чеки.

12. Хто є суб’єктами ринку праці?

А) наймані працівники, підприємці та держава;  Б) підприємці;  В) наймані працівники та держава.

3. Підсумок уроку.

4. Домашнє завдання:§

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Лісницька Євгенія
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
18 жовтня 2022
Переглядів
460
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку