8 клас
Контрольна робота 3
«Світ української поезії», «Сучасна поезія»
І варіант
І рівень
А) Іван Сошенко;
Б) пан Енгельгардт;
В) Його батько;
А) фольклорними;
Б) особистими
В) філософськими
3. Слова: «Він був сином мужика і став володарем у царстві Духа. Він був кріпаком і став велетем у царстві людської культури…» - належать… і сказані про…
А) І.Франко про Т.Шевченка
Б) І.Франко про Лесю Українку
В) І.Франко про В. Сосюру
4. Жанр твору Лесі Українки «Давня весна»?
А) Ліро-епічна поема
Б) Дума
В) Поема
5. Хто з відомих вам поетів здобув вищу освіту впродовж 38 років: вступив 1964 року, а став магістром лише 2002-го?
А) Василь Голобородько
Б) Володимир Підпалий
В) Володимир Сосюра
6. Особливості вірша В.Підпалого «Бачиш: між трав зелених…» є те, що він написаний
А) Верлібром
Б) Епітетом
В) Лірична поезія
ІІ рівень (2б)
ІІІ рівень (1б)
ІV рівень (3б)
Зробити ідейно-художній аналіз твору
Щоб геть аж аід яснії зорі
Полинули співом дзвінким,
Упасти на хвилі прозорі,
Буяти над морем хибким
Лунали б тоді мої мрії
І щастя моє таємне,
Ясніші, ніж зорі яснії,
Гучніші, ніж море гучне.
8 клас
Контрольна робота №3
«Світ української поезії», «Сучасна поезія».
ІІ варіант
І рівень
А) В. Григорович;
Б) І. Сошенко;
В) Карл Брюллов.
2. Укажіть, до якого періоду творчості Т.Шевченка належить поезія «Мені однаково, чи буду...»
А) ранній період творчості
Б) період заслання – «В казематі»
В) період «трьох літ» – «Три літа»
3.Яким твором Т.Шевченко розпочав свою творчість на засланні?
А) «Ой три шляхи широкії»
Б) «Думи мої, думи мої»(1847)
В) «Мені однаково, чи буду»
4. Перший відомий нам твір Лесі Українки…
А) «Надія»
Б) «Конвалія»
В) «Давня казка»
5. Вірш, який став причиною найгостріших звинувачень В. Сосюри в націоналізмі:
А) В. Сосюра «Сад»;
Б) В. Сосюра «Любіть Україну»;
В) Б. Олійник «Ринг»;
6. Про кого сказав А. Малишко: «Він усе життя виліплював образ ліричного героя, закоханого в землю, у кольори осені і неба, із чутливою душею…»?
А) В.Сосюру
Б) В.Підпалого
В) В.Голобородька
ІІ рівень ( 2 б.)
ІІІ рівень (1б)
ІV рівень (3б)
Зробити ідейно-художній аналіз твору
Для нас вона в світі єдина, одна,
Як очі її ніжно-карі…
Вона – у зірках, і у вербах вона,
І в кожногу серці ударі.
У квітці й пташині, в кривеньких тинах,
У пісні у кожній, у думі,
В дитячій усмішці, в дівочих устах,
І в стягів багряному шумі