Тема. Контрольна робота. Тема: «Із народної мудрості.» ( комбінована.)
Мета: Навчальна: визначити рівень знань, вмінь та навичок учнів за допомогою запропонованих завдань.
Виховна: виховувати інтерес до результатів власної праці, старанність, наполегливість.
Розвивальна: розвивати увагу, спритність, точність, послідовність.
Тип уроку: контролю, корекції знань та вмінь.
Обладнання, наочність: комбіновані завдання для самоконтролю із різними рівнями складності.
Хід уроку
I. Організаційний момент
II.Мотивація навчальної діяльності учнів та повідомлення теми уроку
III. Пояснення вчителя щодо виконання контрольної роботи
IV. Завдання до контрольної роботи
Початковий рівень (за кожне питання — 1 бал)
1. Загадка — це …
А це перенесення рис одного предмета на інший на основі подібності.
Б зображення людських рис і характерів за допомогою образів тварин, явищ, предметів, рослин.
В слово чи словосполучення, що розкриває ознаки одного предмета чи явища через перенесення на нього схожих ознак іншого.
Г невеликий твір, у якому в прихованій формі описано задуманий предмет, котрий слід назвати
2. Літературну загадку складає:
А письменник
Б народ
В вчитель
Г літературознавці
3. Коли народився Леонід Іванович Глібов?
А 6 березня 1827 р
Б 7 березня 1827 р
В 9 березня 1827 р
Г 5 березня 1827 р
Середній рівень (за кожне питання — 1 бал)
1 Прислів'я – це…
2 Приказка – це…
З Акровірш – це…
Достатній рівень (за питання — 0-2 бали)
Виконайте одне із запропонованих завдань:
1. Чим загадки схожі на прислів'я і приказки?
2. Скласти загадку.
Високий рівень (за питання — 0-4 бали)
Виконайте одне із запропонованих завдань:
1. Скласти акровірш.
2. Написати твір-мініатюру використовуючи прислів'я та приказки.
V. Підсумок уроку
Відповіді на запитання учнів. Консультації вчителя.
VІ.Домашнє завдання
Повторити вивчений матеріал.
Тема. Контрольна робота. Тема: «Із народної мудрості.» ( комбінована.)
Мета: Навчальна: визначити рівень знань, вмінь та навичок учнів за допомогою запропонованих завдань.
Виховна: виховувати інтерес до результатів власної праці, старанність, наполегливість.
Розвивальна: розвивати увагу, спритність, точність, послідовність.
Тип уроку: контролю, корекції знань та вмінь.
Обладнання, наочність: комбіновані завдання для самоконтролю із різними рівнями складності.
Хід уроку
I. Організаційний момент
II.Мотивація навчальної діяльності учнів та повідомлення теми уроку
III. Пояснення вчителя щодо виконання контрольної роботи
IV. Завдання до контрольної роботи
Початковий рівень (за кожне питання — 1 бал)
1. Загадка — це …
А це перенесення рис одного предмета на інший на основі подібності.
Б зображення людських рис і характерів за допомогою образів тварин, явищ, предметів, рослин.
В слово чи словосполучення, що розкриває ознаки одного предмета чи явища через перенесення на нього схожих ознак іншого.
Г невеликий твір, у якому в прихованій формі описано задуманий предмет, котрий слід назвати
2. Літературну загадку складає:
А письменник
Б народ
В вчитель
Г літературознавці
3. Коли народився Леонід Іванович Глібов?
А 6 березня 1827 р
Б 7 березня 1827 р
В 9 березня 1827 р
Г 5 березня 1827 р
Середній рівень (за кожне питання — 1 бал)
1 Прислів’я – це…
2 Приказка – це…
З Акровірш – це…
Достатній рівень (за питання — 0-2 бали)
Виконайте одне із запропонованих завдань:
1. Чим загадки схожі на прислів’я і приказки?
2. Скласти загадку.
Високий рівень (за питання — 0-4 бали)
Виконайте одне із запропонованих завдань:
1. Скласти акровірш.
2. Написати твір-мініатюру використовуючи прислів’я та приказки.
V. Підсумок уроку
Відповіді на запитання учнів. Консультації вчителя.
VІ.Домашнє завдання
Повторити вивчений матеріал.