Контрольна робота теми «Звідки і як історики дізнаються про минуле», Історія , 5 клас

Про матеріал
Контрольна робота для учнів 5 класу з історії України. Один варіан для використання в загальноосвітніх навчальних закладах
Перегляд файлу

Контрольна робота №1

З теми «Звідки і як історики дізнаються про минуле»

Учениці(ня) 5 класу

______________________

 

1.Продовжте речення.

1) Людина, що займається історією, — _________________________________________

2) Наука, що вивчає історію за речовими джерелами, — __________________________

3) Запис подій за роками — __________________________________________________

4) Сфрагістика — ___________________________________________________________

5) Речові джерела — ________________________________________________________

6) Види історичних джерел: __________________________________________________

 

2 Складіть із запропонованих букв ГЕАХРЯІОЛО назву науки, яка допомагає історикам вивчати минуле.__________________________________________

 

3  Заповніть пропуски у тексті.

«Є такі допоміжні історичні науки, як геральдика, нумізматика, сфрагістика. Геральдика досліджує .... нумізматика — ... . А сфрагістика досліджує ... . Виключно цікавим джерелом у вивченні минулого є монети. Зображення і написи на монетах дають змогу встановлювати дати подій, дізнаватися про те ... . Часто на монетах, прапорах, зброї тощо трапляються схематичні зображення: леви, що спираються на міські мури, орли, лілії — це герби. Гербом України є .... У ньому вбачають ... .

 

4 Визначте, до якого століття належать наведені дати.

1917 p._____; 1212 p._____; 1819 p._______; 808 p.____; 1754 p______.; 1615 p.______; 1999 p.______; 716 p._______; 1877 p.______; 1315 p._____; 515 p.______; 51 p______.

 

5.  Визначте століття та розташуйте цю дату на лінії часу.

907 p.______, 1187 p.______, 15 p. до н. є.____, 91 p._____, 1648 p._____, 1812 p._____, 2006 p.______, 1995 p.______, 1240 р.______, 76 p. дон. є._____

 

        Р.Х.

І   І   І   І   І   І   І   І   І   І   І   І   І   І   І   І   І   І   І   І   І   І   І   І   І   І  

    0

 

6.  Розташуйте відрізки часу від найменшого до найбільшого. Століття; тисячоліття; десятиліття; рік.

__________________________________________________________________________

 

7.Дайте відповіді на питання

Які матеріали використовували у давнину для створення рукописних книжок?

__________________________________________________________________________

 

Яка наука досліджує назви народів?

__________________________________________________________________________Що означають топоніми?

__________________________________________________________________________Як можна пояснити назву «Україна»?

__________________________________________________________________________

Звідки походить назва «Київ»?

__________________________________________________________________________

Звідки походить назва «Дніпро»?

__________________________________________________________________________

 

8.. Розгляньте малюнки і напишіть назви джерел

 

D:\Архив\школа\школа-картинки\img382.jpgЗАЛ І-ІІІ ст. №23 - школа м.Запоріжжя 

 

 

 

 

 

 

 

_________________________________________ ______________________________

 

 

Iнтерактивне навчання 

Источники письменные истории – "Письменные исторические источники.  Первобытный строй. С помощью чего первобытный человек передавал информацию  до появления речи ? С помощью рисунка. С.". Скачать бесплатно и без  регистрации. 

 

 

 

 

 

 

___________________________________________ _____________________________________

docx
До підручника
Історія України (Вступ до історії) 5 клас (Власов В.С.)
Додано
26 травня 2021
Переглядів
2023
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку