Контрольна робота. Тест.

Про матеріал
Контрольна робота з різнорівневими завданнями з теми "Морфологія. Іменник, прикметник, числівник, займенник" для 10 класу профільного рівня
Перегляд файлу

Дата______ Клас______  Прізвище та ім'я_________________________________

Контрольна робота

Морфологія (Іменник, прикментик, займенник, числівник)

Тест

ВАРІАНТ І

 

 І рівень (3 бали, по 0,5 бала за кожну правильну відповідь)

  1. Розділ мовознавства, який вивчає закономірності будови слів,а також словосполучення й речення _______________________________________________________________
  2. Іменники змінюються за ________________, _______________ й __________________
  3. Прикметник – це ______________частина мови, яка означає_________________ _____і відповідає на питання______________________________________________________
  4. Напиши займенники ІІІ особи однини ________________________________________
  5. Числівники за значенням і граматичними ознаками поділяються на __________________________________________________________________________
  6. Збірні числівники не живаються з іменниками __________________ роду.

ІІ рівень (3 бали, по 0,25 бала за кожну правильну відповідь)

  1. Неправильно утворено форму кличного відмінка іменника у варіанті
    А    Високоповажна пані Маріє!
    Б    Вельмишановний пане Андріє!
    В    Дорогенька бабусю Василино!
    Г    Шановний пане директоре!
    Д    Милий мій синку Максиме!
  2. Помилку у творенні ступенів порівняння прикметників допущено в рядку
    А    смачніший, найдавніший, найменш густий
    Б    триваліший, найменш кмітливий, вищий
    В    найвеселіший, завзятіший, найбільш меткий
    Г    щонайкращий, більш нижчий, міцніший
  3. Літеру и треба писати в усіх прикметникових закінченнях чоловічого роду в рядку
    А    усесвітн..й, галицьк..й, творч..й
    Б    раденьк..й, мавпяч..й, освітн..й
    В    летюч..й, ширш..й, продажн..й
    Г     жіноч..й, товщ..й, порожн..й
    Д    колишн..й, вогк..й, дочірн..й
  4. Правильну відмінкову форму числівника сімсот дев’яносто вісім наведено рядку
    А    Р.в. семиста дев’яноста восьми
    Б    Д. в. семисот дев’яноста вісьмом
    В    Зн. в. сімсот дев’яноста вісім
    Г    Ор. в. семистами дев’яноста вісьмома
    Д    М. в. (на) семистах дев’яноста вісьмох
  5. З’ясуйте, якими частинами мови є виділені слова в реченні (цифра позначає наступне слово).    Ще (1)треті півні не співали, (2)ніхто ніде не гомонів, (3) сичі в гаю (4)перекликались та ясен раз у раз скрипів.

Номер слова

Частина мови

1  
2  
3  
4  

А    займенник
Б    прикметник
В    числівник
Г    іменник
Д    дієслово

 

ІІІ рівень (3 бали, 1 бал за правильно виконане завдання)

 

  1. Напиши час словами

11.00 ________________________________________________

11.15________________________________________________________

11.40_____________________________________________

11.30______________________________________________________

 

  1. Напиши, знявши риску

Ні/хто, будь/хто, ні/до/кого, аби/який, хто/сь, казна/що, що/небудь, ні/що

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________

  1. Підкресли в  реченні  всі іменники.

Садок вишневий коло хати, хрущі над вишнями гудуть, співають ідучи дівчата, а матері вечерять ждуть.

 

ІV рівень

Напишіть невеликий твір «Прогулянка до лісу», використовуючи епітети (не менше 3)

_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Дата______ Клас______  Прізвище та ім'я____________________________________

Контрольна робота

Морфологія (Іменник, прикментик, займенник, числівник)

Тест

ВАРІАНТ ІІ

 

 І рівень (3 бали, по 0,5 бала за кожну правильну відповідь)

  1. Учення про частини мови і притаманні їм способи словотворення називається _______________________________________________________________
  2. Іменник – це ______________частина мови, якаозначає_________________і відповідає на питання_________________________________________________________
  3. Розряди прикметників за значенням: __________________________________________
  4. Напиши займенники ІІ особи однини та множини ______________________________
  5. ________________ числівники відповідають на питання скільки?, а ______________ на питання котрий?
  6. За будовою числівники бувають ______________________________________________

ІІ рівень (3 бали, 1-4 по 0,5бала, 5 -по 0,25 бала за кожну правильну відповідь)

  1. Закінчення  у формі кличного відмінка мають усі іменники в рядку
    А    Олег, колега, брат, земля
    Б    доля, швець, Богдан, Ілля
    В    заєць, кравець, хлопець, молодець
    Г    майор, полковник, капітан, лейтенант
    Д    син, кум, Кирило, Павло
  2. Неправильно утворено форму слова у варіанті
    А    познімали пальта   Б    у чистім полі   В    усих учасників
    Г    стежачи за учнями       Д    упродовж квітня
  3. Форми ступенів порівняння прикметників правильно утворено в рядку
    А    кращий, більш зручний, щонайрозвинутіший, найбільш цивілізований
    Б    менш веселий,  пресильніший, найохайніший, найменш визначний
    В    дешевший, сліпіший, найнижчий, найбільш самостійний
    Г    повніший, більш прозорий, самий тонкий, найменш потужний
    Д    кращий, менш цікавий, якнайшвидший, більш видатніший
  4. Правильну відмінкову форму числівника сто сімдесят сім наведено в рядку
    А    Р. в. ста сімдесяти семи
    Б    Д. в. сто сімдесяти семи
    В    З. в. ста сімдесят сім
    Г    О. в. ста сімдесятьма сіма
    Д    М. в. (у) сто сімдесяти семи
  5. З’ясуйте, якими частинами мови є виділені слова в реченні (цифра позначає наступне слово).

Летять (1)три  (2)зозуленьки, і (3)всі три (4)рябенькі.

Номер слова

Частина мови

1  
2  
3  
4  

А    займенник
Б    прикметник
В    числівник
Г    іменник
Д    дієслово

 

 

 

ІІІ рівень (3 бали, 1 бал за правильно виконане завдання)

 

  1. Напиши час словами

09.00 ________________________________________________

10.45________________________________________________________

10.40_____________________________________________

12.30______________________________________________________

 

  1. Напиши, знявши риску

Ні/який, будь/який, ні/до/чого, аби/хто, що/сь, казна/чий, кого/небудь, ні/про/що

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________

  1. Підкресли в  реченні  всі прикметники.

У нашім раї на землі нічого кращого немає , як тая мати молодая з своїм дитяточком малим.

ІV рівень

Напишіть невеликий твір «Прийшла весна», використовуючи епітети (не менше 3)

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Стеценко Антоніна Володимирівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
18 квітня 2021
Переглядів
727
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку