Контрольна робота «Фонетика. Орфоепія. Орфографія» І варіант
Прізвище ______________________
5 - __ клас
Дата _____________
1.М’якість попереднього приголосного позначається на письмі буквами:
а) і, ь, ї
б) ь, і, я, ю, є
в) я, є, ї
2. Вкажіть рядок, у якому всі слова написані правильно:
а) кузьня, тьмяний, спальня
б) іспанці, неньчин, ялинці
в) україньський, восьме, низький
3. Вкажіть рядок,у якому всі слова пишуться з м’яким знаком:
а) дівчинон..ці, вос..ме, пал..чик
б) бул..йон, тюр..ма, нян..чин
в) торішн..ого, кін..чик, гал..чин
4.Вкажіть рядок, у якому всі слова пишуться правильно:
а) риб’ячий, моркв’яний, буряк
б) кров’ю, тім’я, духмяний
в) соломяний, роз’їхатись, вп’ятеро
5. Вкажіть рядок, у якому всі слова пишуться з апострофом:
а) рум..яна, в..юн, сурм..яний
б) медв..яний, черв..як, харків..янин
в) розв..язана, в..ялий, мавп..ячий
6. Вкажіть рядок, у якому в усіх словах відбувається подвоєння в результаті збігу однакових букв на межі частин слова:
а) сонний, рослинний, відділити
б) ллю, чавунний, змінний
в) тінню, знання, розрісся
7. Вкажіть рядок у якому в усіх словах відбувається подовження м’яких та пом’якшених приголосних:
а) бадилля, віддавати, почуття
б) безмежжя, розрісся, сіллю
в) бажання, сонний, ссавець
8. Вкажіть рядок, у якому в усіх словах відбувається подовження:
а) Заволж..я, облич..я, матір..ю
б) л..ю, суцвіт..я, спросон..я
в) радіст..ю, прилад..я, порос..я
9. У якому рядку порушено чергування у//в, і//й?
а) земля й небо, пішла в школу, у Ялті проходить зустріч
б) батько і син, поїхали у Львів, зайшла в клас
в) любов і турбота, зрозуміти й опрацювати, в Одесі заморозки
10. Установіть відповідність
Подовжуються приголосні |
б, п, в, м, ф, р |
Ь пишемо після літер |
д, т, з, с, ц, л, н, ж, ч, ш |
Апостроф ставимо після літер |
д, т, з, с, дз, ц, л, н |
11. У якому рядку всі ненаголошені кореневі голосні можна перевірити наголосом?
а) березень, бриніти, дерево, ожеледь
б) широкий, темніти, великий, криве
в) земля, розумний, весло, вітер
12. Від запропонованих слів утворіть за допомогою префіксів з- (зі-, с-), роз- (розі-), без- нові слова.
Робота, класти, захист, рвати, гнати, слати, йти, порада, платити, фотографцвати.
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
13. Які завдання були складними? Чому?
________________________________________________________________________________________________________________________________________________
14. З якими завданнями впоралися легко?
________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Контрольна робота «Фонетика. Орфоепія. Орфографія» ІІ варіант
Прізвище ______________________
5 - __ клас
Дата _____________
1.Мякий знак пишеться після букв:
а) б, п, в, м, ф, р
б) д, т, з, с, ц, л, н
в) г, к, х, ж, ч, ш
2. Вкажіть рядок, у якому всі слова написані правильно:
а) волинський, жменьці, Горький
б) підносится, диканський, батьків
в) рідьня, їдальня, ялинонці
3. Вкажіть рядок,у якому всі слова пишуться з м’яким знаком:
а) сіл..с..кий, ніч.., брен..кіт
б) жмен..ці, леген..кий, с..омий
в) вран..ці, промін..чик, т..мяний
4. Вкажіть рядок, у якому всі слова пишуться правильно:
а) подякував, Мар’яна, мавп’ячий
б) безязикий, сім’я, дерев’яний
в) торф’яний, глиняний, тьмяний
5. Вкажіть рядок, у якому всі слова пишуться з апострофом:
а) бур..ян, бур..як, кров..ю
б) між..ярусний, трав..яний, полив..яний
в) від..їхати, сім..я, конопл..яний
6. Вкажіть рядок, у якому в усіх словах відбувається подвоєння в результаті збігу однакових букв на межі частин слова:
а) бовваніти, туманний, бездоганний
б) віддячити, оборонний, спеццех
в) суддя, навмання, ніччю
7. Вкажіть рядок. у якому у всіх словах відбувається подовження м’яких та пом’якшених приголосних:
а) стаття, Поділля, суцвіття
б) суддя, мільйонний, старовинний
в) обличчя, бовваніти, незмінний
8. Вкажіть рядок, у якому у всіх словах відбувається подовження:
а) ніжніст..ю, пол..ю, читан..я
б) спересерд..я, Іл..я, підземел..
в) гіл..я, змаган..я, мит..ю
9. У якому рядку чергування у//в не впливає на лексичне значення слів?
а) враз, втриматися, ударити, вступ
б) вживатися, вправа, удача, узимку
в) вбігти, уміти, ввійти, уболівати
10. Установіть відповідність
Подовжуються приголосні |
д, т, з, с, дз, ц, л, н |
Ь пишемо після літер |
д, т, з, с, ц, л, н, ж, ч, ш |
Апостроф ставимо після літер |
б, п, в, м, ф, р |
11. У якому рядку допущено орфографічну помилку?
а) схопити, зпрощувати, стискати, зробити
б) здійснити, зміцнити, сфальсифікувати, змугувати
в) сходити, спилювати, зчистити, зцілити
12. Від запропонованих слів утворіть за допомогою префіксів з- (зі-, с-), роз- (розі-), без- нові слова.
Хлюпати, турбота, м’яти, в’янути, косити, в’язати, ховати, шити, ставити, брати.
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
13. Які завдання були складними? Чому?
________________________________________________________________________________________________________________________________________________
14. З якими завданнями впоралися легко?
________________________________________________________________________________________________________________________________________________