Процеси життєдіяльності тварин
Варіант 1.
І рівень (правильне розв'язання кожного завдання оцінюється в 0,5 бала)
Вкажіть правильну відповідь («так» чи «ні»)
Тестові завдання з однією правильною відповіддю.
ІІ рівень (правильне розв'язання кожного завдання оцінюється в 0,5 бала)
Доповніть незакінчене речення
Прості завдання з відкритою відповіддю
ІІІ рівень (правильне розв'язання кожного завдання оцінюється в 1 бал)
Тестові завдання з кількома варіантами відповідей.
Дайте визначення.
15.Що таке живлення?
ІУ рівень (правильне розв'язання завдання оцінюється в 3 бали)
Завдання творчого характеру (одне завдання за вибором учня)
16.Опишіть основні відділи та функції травної системи тварин (на прикладі ссавців).
17. У чому подібність та відмінність кровоносної системи хребетних тварин?
Процеси життєдіяльності тварин
Варіант 2
І рівень (правильне розв'язання кожного завдання оцінюється в 0,5 бала)
Вкажіть правильну відповідь («так» чи «ні»)
1.Шкіра птахів немає залоз.
2. Зуби у ссавців диференційовані.
3. Медузи й поліпи мають радіальну симетрію тіла.
Тестові завдання з однією правильною відповіддю.
4. У птахів хребці шийного відділу хребта з'єднані між собою: а) нерухомо; б) у різних видів птахів по-різному; в) рухомо; г) напіврухомо.
5. Зуби у більшості плазунів: а) однакові, слугують для захоплення їжі; в) однакові, слугують для жування; в) неоднакові, слугують для жування; г) неоднакові, слугують для захоплення здобичі.
6. Дихальна система комах представлена: а) зябрами; б) легенями; в) трахеями.
ІІ рівень (правильне розв'язання кожного завдання оцінюється в 0,5 бала)
Доповніть незакінчене речення
7. Органами дихання у плазунів слугують…………………………………………………….
8. Тіло у птахів вкрите………………………………………………………………………………..
9. Органи кровообігу - ………………………………………………………………………………..
Прості завдання з відкритою відповіддю
10. Які особливості покривів земноводних?
11. Які органи виділення у ссавців?
12. Як захищені очі у плазунів?
ІІІ рівень (правильне розв'язання кожного завдання оцінюється в 1 бал)
Тестові завдання з кількома варіантами відповідей.
13. Опорно- рухова система у тварин виконує функції: а) зв'язку із зовнішнім середовищем; б) захисту внутрішніх органів; в) допомагає пересуватися в просторі; г) допомагає процесам газообміну.
14.Встановіть відповідність між системою органів та функціями, які вони виконують:
А травна система 1. транспортує кисень до тканин, органів;
Б нервова система 2. забезпечує газообмін;
В кровоносна система 3. всмоктування поживних речовин;
Г дихальна система 4. реакція організму на подразнення.
Дайте визначення.
ІУ рівень (правильне розв'язання завдання оцінюється в 3 бали)
Завдання творчого характеру (одне завдання за вибором учня)
Процеси життєдіяльності тварин
Варіант 3
І рівень (правильне розв'язання кожного завдання оцінюється в 0,5 бала)
Вкажіть правильну відповідь («так» чи «ні»)
Тестові завдання з однією правильною відповіддю.
ІІ рівень (правильне розв'язання кожного завдання оцінюється в 0,5 бала)
Доповніть незакінчене речення
Прості завдання з відкритою відповіддю
10.Які види пір' я вам відомі?
11. Які органи чуття найкраще розвинені у земноводних?
12. Які типи зубів є у ссавців?
ІІІ рівень (правильне розв'язання кожного завдання оцінюється в 1 бал)
Тестові завдання з кількома варіантами відповідей.
13. До органів системи дихання належать: а) бронхи; б) серце; в) легені; г) трахея.
14. Встановіть відповідність між типами розвитку та назвами тварин:
А лелека 1. двокамерне
Б окунь 2. трикамерне
В рак 3. чотирикамерне
Г жаба
Дайте визначення.
15.Що таке подразливість?
ІУ рівень (правильне розв'язання завдання оцінюється в 3 бали)
Завдання творчого характеру (одне завдання за вибором учня)
16. Функцію виділення виконують не тільки нирки, а ще й шкіра, легені, травна система. Чому нирки вважають одним з основних органів виділення?
17.Доведіть на прикладі ссавців, що будова травної системи пов'язана з характером їжі.
Процеси життєдіяльності тварин
Варіант 4
І рівень (правильне розв'язання кожного завдання оцінюється в 0,5 бала)
Вкажіть правильну відповідь («так» чи «ні»)
Тестові завдання з однією правильною відповіддю.
ІІ рівень (правильне розв'язання кожного завдання оцінюється в 0,5 бала)
Доповніть незакінчене речення
Прості завдання з відкритою відповіддю
ІІІ рівень (правильне розв'язання кожного завдання оцінюється в 1 бал)
Тестові завдання з кількома варіантами відповідей.
Дайте визначення.
ІУ рівень (правильне розв'язання завдання оцінюється в 3 бали)
Завдання творчого характеру (одне завдання за вибором учня)
16.Який взаємозв'язок існує між кровоносною та іншими системами організму?
17. У чому полягають переваги й недоліки внутрішнього скелета?
Процеси життєдіяльності тварин
Варіант 1.
І рівень (правильне розв’язання кожного завдання оцінюється в 0,5 бала)
Вкажіть правильну відповідь («так» чи «ні»)
Тестові завдання з однією правильною відповіддю.
ІІ рівень (правильне розв’язання кожного завдання оцінюється в 0,5 бала)
Доповніть незакінчене речення
Прості завдання з відкритою відповіддю
ІІІ рівень (правильне розв’язання кожного завдання оцінюється в 1 бал)
Тестові завдання з кількома варіантами відповідей.
а) шийний – грудний – поперековий – хвостовий;
б) грудний – хвостовий – поперековий – хвостовий;
в) череп – шийний – грудний – крижовий – хвостовий;
г) шийний – грудний – поперековий – крижовий – хвостовий.
Дайте визначення.
15.Що таке живлення?
ІУ рівень (правильне розв’язання завдання оцінюється в 3 бали)
Завдання творчого характеру (одне завдання за вибором учня)
16.Опишіть основні відділи та функції травної системи тварин (на прикладі ссавців).
17. У чому подібність та відмінність кровоносної системи хребетних тварин?
Процеси життєдіяльності тварин
Варіант 2
І рівень (правильне розв’язання кожного завдання оцінюється в 0,5 бала)
Вкажіть правильну відповідь («так» чи «ні»)
1.Шкіра птахів немає залоз.
2. Зуби у ссавців диференційовані.
3. Медузи й поліпи мають радіальну симетрію тіла.
Тестові завдання з однією правильною відповіддю.
4. У птахів хребці шийного відділу хребта з’єднані між собою: а) нерухомо; б) у різних видів птахів по-різному; в) рухомо; г) напіврухомо.
5. Зуби у більшості плазунів: а) однакові, слугують для захоплення їжі; в) однакові, слугують для жування; в) неоднакові, слугують для жування; г) неоднакові, слугують для захоплення здобичі.
6. Дихальна система комах представлена: а) зябрами; б) легенями; в) трахеями.
ІІ рівень (правильне розв’язання кожного завдання оцінюється в 0,5 бала)
Доповніть незакінчене речення
7. Органами дихання у плазунів слугують…………………………………………………….
8. Тіло у птахів вкрите………………………………………………………………………………..
9. Органи кровообігу - ………………………………………………………………………………..
Прості завдання з відкритою відповіддю
10. Які особливості покривів земноводних?
11. Які органи виділення у ссавців?
12. Як захищені очі у плазунів?
ІІІ рівень (правильне розв’язання кожного завдання оцінюється в 1 бал)
Тестові завдання з кількома варіантами відповідей.
13. Опорно- рухова система у тварин виконує функції: а) зв’язку із зовнішнім середовищем; б) захисту внутрішніх органів; в) допомагає пересуватися в просторі; г) допомагає процесам газообміну.
14.Встановіть відповідність між системою органів та функціями, які вони виконують:
А травна система 1. транспортує кисень до тканин, органів;
Б нервова система 2. забезпечує газообмін;
В кровоносна система 3. всмоктування поживних речовин;
Г дихальна система 4. реакція організму на подразнення.
Дайте визначення.
ІУ рівень (правильне розв’язання завдання оцінюється в 3 бали)
Завдання творчого характеру (одне завдання за вибором учня)
Процеси життєдіяльності тварин
Варіант 3
І рівень (правильне розв’язання кожного завдання оцінюється в 0,5 бала)
Вкажіть правильну відповідь («так» чи «ні»)
Тестові завдання з однією правильною відповіддю.
ІІ рівень (правильне розв’язання кожного завдання оцінюється в 0,5 бала)
Доповніть незакінчене речення
Прості завдання з відкритою відповіддю
10.Які види пір' я вам відомі?
11. Які органи чуття найкраще розвинені у земноводних?
12. Які типи зубів є у ссавців?
ІІІ рівень (правильне розв’язання кожного завдання оцінюється в 1 бал)
Тестові завдання з кількома варіантами відповідей.
13. До органів системи дихання належать: а) бронхи; б) серце; в) легені; г) трахея.
14. Встановіть відповідність між типами розвитку та назвами тварин:
А лелека 1. двокамерне
Б окунь 2. трикамерне
В рак 3. чотирикамерне
Г жаба
Дайте визначення.
15.Що таке подразливість?
ІУ рівень (правильне розв’язання завдання оцінюється в 3 бали)
Завдання творчого характеру (одне завдання за вибором учня)
16. Функцію виділення виконують не тільки нирки, а ще й шкіра, легені, травна система. Чому нирки вважають одним з основних органів виділення?
17.Доведіть на прикладі ссавців, що будова травної системи пов’язана з характером їжі.
Процеси життєдіяльності тварин
Варіант 4
І рівень (правильне розв’язання кожного завдання оцінюється в 0,5 бала)
Вкажіть правильну відповідь («так» чи «ні»)
Тестові завдання з однією правильною відповіддю.
ІІ рівень (правильне розв’язання кожного завдання оцінюється в 0,5 бала)
Доповніть незакінчене речення
Прості завдання з відкритою відповіддю
ІІІ рівень (правильне розв’язання кожного завдання оцінюється в 1 бал)
Тестові завдання з кількома варіантами відповідей.
А печінка 1. травна
Б спинний мозок 2. дихальна
В легені 3. видільна
Г нирки 4. нервова
Дайте визначення.
ІУ рівень (правильне розв’язання завдання оцінюється в 3 бали)
Завдання творчого характеру (одне завдання за вибором учня)
16.Який взаємозв’язок існує між кровоносною та іншими системами організму?
17. У чому полягають переваги й недоліки внутрішнього скелета?