Контрольна робота (тестові завдання) №3 на тему "Творчість О.Пушкіна та М.Лермонтова"

Про матеріал
Контрольна робота № 3 (тестові завдання) для 9 класу "Творчість О.Пушкіна та М.Лермонтова". Два варіанти різнорівневих тестових завдань для учителя (з правильними відповідями). 1 рівень - запитання і кілька варіантів відповіді, з яких правильна тільки одна; 2 рівень - запитання і кілька варіантів відповіді, серед яких 2 правильних; 3 рівень - 2 завдання: на відповідність і стисла відповідь на запитання; 4 рівень - твір-мініатюра на запропоновану тему. Кожен рівень - 3 бали.
Перегляд файлу

ТЕМА УРОКУ: Контрольна робота. Творчість Олександра Пушкіна та Михайла Лермонтова. Тестові завдання

МЕТА УРОКУ: Проконтролювати обсяг знань, здобутих учнями при вивченні даної теми; виявити помилки у розумінні чи трактуванні теми; розвивати звязне мовлення та вміння правильно висловлювати свої думки у письмовій формі.

ТИП УРОКУ: Розвиток звязного мовлення.

 

ХІД УРОКУ.

І. Повідомлення теми та мети уроку. Ознайомлення учнів із завданням, яке

стоїть перед ними, з умовами написання роботи та вимогами до неї.

ІІ. Завдання для написання письмової роботи.  

Варіант I

Рівень І (1 правильна відповідь — 1 бал)

  1. Настрої поезії Пушкіна ліцейських часів: А.Кохання; Б.Війна; В.Радість життя; Г.Сум; Д.Власна родина.
  2. Літературну славу Лермонтову приніс вірш; А.Смерть Поета; Б.Ні, не Байрон, інший я; В.Парус; Г.На дорогу йду я в самотин; Д.І нудно, і сумно…
  3. Який вірш Пушкіна належить до лірики виразного громадського спрямування: А. Пророк; Б. Кавказ; В. Анчар; Г. Поет; Д. До моря.

Рівень ІІ (одна правильна відповідь — 0,5 бала)

  1. Які тематичні групи поем 1830 — 1832 років виділяють у творчості Лермонтова: А. середньовічна російська історія; Б. середньовічна європейська історія; В. екзотичний кримський побут; Г. екзотичний кавказький побут; Д. кохання на тлі історичних подій.
  2. У які заслання відправляли Пушкіна: А. Північне; Б. Південне; В. Західне; Г.Східне; Д. Михайлівське.
  3. Частини роману Лермонтова зі «Щоденника»: А. Белла; Б.Максим Максимович; В. Тамань; Г. Графиня Мері; Д.Фаталіст.

Рівень ІІІ (3 бали)

  1. Установіть відповідність між частиною роману Лермонтова і героєм:

А. Тамань — 3;

Б. Максим Максимович — 1;

В. Фаталіст — 5;

Г. Княжна Мері — 4.

 

1. штабс-капітан;

2. Бела;

3. Ундина;

4. Грушницький;

5. казак-офіцер.


 

  1. На які тематичні групи можна умовно поділити лірику О.Пушкіна?

Рівень ІV (3 бали)

  1. Твір-роздум  на тему:

Звязок роману М.Лермонтова «Герой нашого часу» з історичною і духовною атмосферою епохи.

Варіант II

Рівень І (1 правильна відповідь — 1 бал)

  1. У якій частині роману Лермонтова йдеться про вірну дружбу коня і господаря: А. Мазепа; Б. Бела; В.Максим Максимович; Г. Тамань; Д. Фаталіст.
  2. Як назвав свій журнал Пушкін: А.Вісник; Б.Всесвіт; В.Час; Г.Епоха; Д.Сучасник.
  3. У якій частині роману Лермонтова ліричний герой зустрічає Печоріна особисто: А. Бела; Б.Максим Максимович; В. Тамань; Г. Графиня Мері; Д. Фаталіст.

 

Рівень ІІ (одна правильна відповідь — 0,5 бала)

  1. Яким темам присвячені ліричні відступи роману Пушкіна: А. роздумам про сучасну політичну ситуацію; Б. роздумам про життя; В. спогадам про давні історичні події, Г. літературним суперечкам; Д. особистим планам на майбутнє.
  2. Чому Печорін закручує інтрижку з княжною Мері? А. Щиро закохався; Б. Щоб насолити другу; В. Щоб без завад зустрічатися з коханою; Г.  Щоб помститись коханій; Д. Аби викликати ревнощі.
  3. Які вірші Пушкіна піднімають проблему суспільного  покликання, відповідальності митця. А. Пророк; Б. Кавказ; В. Анчар; Г. Поет; Д. До моря.

 

Рівень ІІІ (3 бали)

  1. Установіть відповідність між героєм Пушкіна і дією:

А.  Євгеній — 4;

Б.  Володимир — 5;

В.  Тетяна — 2;

Г.  Ольга — 1.

 

1. зрадив(ла) пам'ять коханого(ї);

2. бачив(ла) пророчі сни;

3. мав(ла) двох сестер;

4. поїхав(ла) у подорож;

5. запросив(ла) на іменини.


 

8. Особливості композиції роману «Герой нашого часу» М.Лермонтова.

 

Рівень ІV (3 бали)

9.Твір-роздум  на тему:

Трагедія «зайвої людини» у творчості Пушкіна та Лермонтова.

 

ІІІ. Домашнє завдання. Повторити вивчений матеріал; Підготуватись до уроку позакласного читання за твором М.Гоголя «Портрет».

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Андрущенко Ріта
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
Додано
31 серпня 2019
Переглядів
5169
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку