Контрольна робота "Творчість Івана Франка"

Про матеріал
Контрольна робота для учнів 10 класу профільного рівня на тему: "Творчість Івана Франка" (різнорівневі завдання). Користуйтеся із задоволенням!!!
Перегляд файлу

Контрольна робота №3. Творчість І.Франка (різнорівневі завдання)

Перший рівень.


1. І.Франко змалював образ справжнього поета, життєвим і творчим завданням якого є служіння рідному народові у вірші:

а) «Гімн»;     б)  «Безмежне поле…»;    

в) «Розвивайся ти, високий дубе»;     

 г) «Декадент»;  д) «Сікстинська мадонна».

2.Як І.Франко назвав збірку "Зів'яле листя" ?

А.  Лірична пісня;

Б.  Лірична трагедія;

В. Лірична драма;

Г.  Комедія.

 


3. Поезія І. Франка «Гімн» покладена на музику...

A. Л Ревуцьким.    Б. Ю. Мейтусом.

В. М. Лисенком.    Г. П. Майбородою.


4.Продовжіть речення: «Ані побут між злодіями, ані блукання по сибірських тундрах, ані життя в тайзі серед бродяг не було для мене таке страшне та погане, як життя …».(«Сойчине крило»)

А.  У домі капітан-ісправника Серебрякова

Б.  У Іркутську

В.  У далекій Сибірі

Г.  З Миколою Федоровичем


5.У скількох діях у творі «Украдене щастя» І. Франка події безпосередньо відбуваються у хаті Миколи з підгірського села.

А. Чотирьох.

Б. Трьох.

В. Двох.

Г. П’ятьох.

 

6. «Мойсей» І. Франка належить до жанру...

А. Психологічної драми.  

Б. Психологічної трагедії.

В. Соціального памфлету.  

Г. Філософської поеми.


7. Датан звинуватив Мойсея в тому, що той

А. євреїв із Єгипту вивів сотні тисяч, а сьогодні залишилася «жменька»

Б. Дуже довго веде свій народ до заповітної мети

В. Багато уваги приділяє лише молодому поколінню

Г. Сам уже зневірився в правильності обраного шляху


8. «Ганьба — то ганьба, смерть — то смерть»,— ці слова належать («Украдене щастя»

І. Франко)...


А. Миколі Задорожному.  

Б. Анні.

В. Михайлу Гурману.

Г. Братам Анни.

9. Мотив збірки «Зів’яле листя» І. Франка — це любов...

А. До страждаючого поневоленого народу.

Б. Матері-України.

В. Краси природи рідного краю.

Г. Жінки, яка не захотіла відповісти взаємністю.

10. Образ «вічного революціонера» притаманний поезії І. Франка...

А. «Каменярі».   

Б. «Гріє сонечко».

В. «Гримить!»   

Г. «Гімн».

11. Перший варіант назви твору «Украдене щастя» І. Франка...

А «Трагічне кохання».  

Б «Щастя».

В «Жандарм».   

Г «Любов і лихо».

 


 

12. Чому куртизанка приносить горіх Олександру? ( «Легенда про вічне життя») 

А. Він царівна, від неї залежить життя багатьох

Б. Кохає царя

В. Кидає у вогонь

Г. Бо втратила владу

Середній рівень.

  1.                Встановіть відповідність між назвами поезій І. Франка та цитатами з них

 


1 «Сікстинська мадонна»;

2 «Чого являєшся мені у сні?»;

3 «Ой ти, дівчино, з горіха зерня...»;

4 «Розвивайся ти, високий дубе...»

 

 

 

 

 

 

 

А. «Хоч знаєш, знаєш, добре знаєш, Як я люблю тебе без тями, Як мучусь довгими ночами...»

Б. «Так, ти богиня! Мати, райська роже,

О глянь на мене з свої висоти!»

В. «Тебе видаючи, любити мушу, Тебе кохаючи, загублю душу».

Г. «Єднаймося, братаймося В товариство чесне, Хай братерством, щирими трудами Вкраїна воскресне!»;

Д. «Неси ж мене, коню, по чистому полю. Як вихор, що тутка гуляє, А чень утечу я від лютого болю, Що серце моє розриває»

 


  1.                Установіть відповідність між датою та подією із життя І.Франка

  1.                1856
  2.                1875
  3.                1887
  4.                1905

 

А. Вступив на філософський факультет Львівського університету

Б. Народився в селі Нагуєвичі

В. Перше видання збірки «Звершин і низин»

Г. Написав поему «Мойсей»


  1.                Установіть відповідність між назвою твору та збіркою, до якої він входить

  1.                «Легенда про вічне життя»
  2.                «Ой ти, дівчино, з горіха зерня…»
  3.                «Сікстинська мадонна»
  4.                «Не можу забути»

 

А. «З вершин і низин»

Б. «Мій Ізмарагд»

В. «Зів’яле листя»

Г. «Із днів журби»


Високий рівень.

  1. Дати визначення поняттям «імпесіонізм», «експресіонізм», «Каменярі».
  2. Прочитайте уривок із твору, виконайте завдання 2.1 – 2.4

«1. Завтра ... і заразом сорокові роковини моїх уродин. 2. Подвійний празник. 3. А бодай подвійний пам'ятковий день. 4. І я надумав стрітити його незвичайно, празнично. 5. Ха, ха, ха! 6. Празнично! 7. Що таке празничне стрічання ...? 8. Шумне товариство, молоді жіночі голоси, мов срібні дзвоники. 9. Старші панове гудуть, мов дуби в теплому вітрі. 10. Світло салону. 11. Звуки фортеп'яна. 12. Хор, пісні, сола... 13. Декламація, брава, оплески. 14. Жарти. 15. Наближається північ. 16. Починає бити дванадцята».

  1.                     Укажіть героя, чиї висловлювання подані в уривку:

А Євген Рафалович (І. Франко «Перехресні стежки») Б Михайло (І. Франко «Украдене щастя»)

В Хома (І. Франко «Сойчине крило») Г Віталій Стальський (І. Франко «Перехресні стежки»)

  1.  Визначте, яким елементом сюжету є запропонований уривок твору:

А експозицією Б зав'язкою

В розвитком дії Г кульмінацією

  1.  Визначте художні засоби, використані у восьмому та дев'ятому реченнях:

А тавтологія, метонімія Б епітети, порівняння

В гіпербола, порівняння Г тавтологія, метафора

 

 

3. Установіть відповідність між твором і уривком із нього:

1. «Гімн»

а) Ох, тії очі темніші ночі,

   Хто в них задивиться, й сонця не хоче!

2. «Мойсей»             

б) Я не люблю безпредметно тужити

    Ні шуму в власних слухати вухах;

    Поки живий, я хочу справді жити,

   А боротьби життя мені не страх.

3 . «Декадент»          

в) Вiн не вмер, вiн ще живе!

    Хоч вiд тисяч лiт родився,

   Та аж вчора розповився

   I о власнiй силi йде.

4. «Ой ти, дівчино, з горіха зерня»

г) Та прийде час, і ти огнистим видом

    Засяєш у народів вольних колі,… 

    Покотиш Чорним морем гомін волі

    І глянеш, як хазяїн домовитий,

    По своїй хаті і по своїм полі.

 

д) Хоч знаєш, знаєш, добре знаєш,

    Як я люблю тебе без тями,

    Як мучусь довгими ночами…

 

4.Установіть відповідність між засобами поетичного синтаксису та цитатами, у яких вони наявні


1      Замість божого, їм накидав
Власний план тіснозорий...

2      Ні шляхів тут широких нема,
Ні до моря проходу!

3      Та в очах його все щось горить,
Мов дві блискавки в хмарі.

4      Де ж тут жить, розвиваться, рости
І множиться народу?

 

 

А     Тавтологія.

Б     Авторський неологізм.

В      Анафора.

Г      Порівняння.

Д     Риторичне питання.


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

doc
Додано
18 січня 2021
Переглядів
6737
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку