Підсумкова контрольна робота №6 з теми "Творчість П. Куліша, Марка Вовчка" для 9 класу з української літератури.
Українська література, 9 клас
Контрольна робота №6.
Творчість П. Куліша, Марка Вовчка
І рівень
1.Твір «Чорна рада» П. Куліша за жанром»:
А оповідання; Б пригодницька повість; В історичний роман; Г балада
2. Задум написати «Чорну раду» в П. Куліша виник під впливом:
А «Повісті минулих літ»; Б «Слова про похід Ігорів»; В творчості М. Гоголя ; Г козацьких літописів Григорія Граб’янки й Самовидця
3. Кому Марко Вовчок присвятила повість «Інститутка»:
А О. Марковичу; Б Т. Шевченкові В Г. Сковороді Г Г. Квітці- Основ’яненку
4. Кому з персонажів твору «Інститутка» належать слова: « І тим, що учать,- нуда, і тим, що вчаться,- біда. Багацько часу пропало марно!»:
А панночці Б старій пані В Устині Г Назарові
5. Укажіть тему твору Марка Вовчка «Інститутка»:
А показ життя головної героїні; Б показ нестерпного становища селян, наростання стихійного протесту проти панів; В зображення солдатських буднів; Г зображення життя міщан
6. Від чийого імені ведеться оповідь у повісті Марка Вовчка «Інститутка»:
А Катрі ; Б інститутки ; В автора Г кріпачки Устини
7. Чий це портрет ( за повістю Марка Вовчка «Інститутка»: «Таке молоде, а таке немилосердне, Господи!»:
А Устини; Б панночки В пані Г Катрі
8. Укажіть справжнє ім’я та прізвище Марка Вовчка:
А Олександра Білозерська; Б Марія Вілінська; В Ольга Драгоманова; Г Лариса Косач
9. Яку назву мав хутір Череваня ( роман П. Куліша «Чорна рада»:
А Богданівка; Б Хмарище; В Сорочинський; Г Вовчий Яр
10. Чому Прокіп хотів угамувати інститутку, схопивши її за руки ( повість Марка Вовчка «Інститутка»):
А обурений ставленням до себе; Б захищав Катрю; В захищав бабусю й Устину;
Г ображений низькою оплатою праці
11. У «Чорній раді» П. Куліша змальовано події:
А Коліївщини; Б доби Руїни; В княжої доби; Г сьогодення
12. У творі П. Куліша «Чорна рада» Не порушено проблему:
А необхідності національної злагоди українців; Б взаємин між панством, старшиною та простолюдом; В ролі державного діяча в суспільному житті; Г збереження фольклорної спадщини для нащадків
ІІ рівень
1.Історичний роман – це...
2. Визначте риси реалізму в повісті Марка Вовчка «Інститутка».
ІІІ рівень
1. Охарактеризуйте один із образів ( за творами П. Куліша «Чорна рада» або Марка Вовчка «Інститутка») .