9 червня о 18:00Вебінар: Як Вчителю зарядити свою внутрішню батарейку

Контрольна робота. Українська морфологія як розділ мовознавства про частини. Самостійні частини мови

Про матеріал
Контрольна робота для учнів 10 класі за підручником "Українська література (профільний рівень)" О.В.Слоньовська, Н.В.Мафтин, Літера ЛТД. Контрольна робота містить завдання тестової форми закритого та відкритого типу.
Перегляд файлу

Урок 110 у 10 класі

Тема. Контрольна робота №4. Творчість М.Коцюбинського, В.Стефаника, О.Кобилянської, Л.Українки

Мета: актуалізувати й узагальнити знання учнів; виявити рівень знань, умінь з метою контролю та корекції; розвивати пам’ять, образне та логічне мислення, вміння аналізувати художні твори, образи, висловлювати власні думки про них; на основі вивченого виховувати повагу до загальнолюдських цінностей, любов до художньої літератури.

Обладнання: тестові завдання у двох варіантах.

Тип уроку: контроль знань.

ПЕРЕБІГ УРОКУ

I. Організаційний момент

Перевірка готовності учнів до уроку.

ІІ. Оголошення теми й мети уроку

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності школярів

ІV. Основний зміст роботи

1. Інструктаж щодо виконання тестових завдань.

2. Виконання учнями контрольної роботи.

І варіант

Початковий рівень (кожна правильна відповідь оцінюється в 0,5 бала).

1. Михайло Коцюбинський в українській літературі є представником...

а) експресіонізму;

б) реалізму;

в) імпресіонізму;

г) символізму.

2. Головного героя «Камінний хрест» прозвали на селі:

а) Летючим; 

б) Горбатим;  

в) Скривленим;  

г) Переломаним.

3. Основним предметом зображення в повісті «Тіні забутих предків» є...

а) міфологічний світ;

б) життя Івана Палійчука;

в) кохання Івана й Марічки;

г) побут, вірування й легенди гуцулів;

4. У драмі-феєрії «Лісова пісня» слова Мавки: «Ні, я жива! Я буду вічно жити!» звернуті до:

а) Лукаша;  

б) Лісовика;  

в) «Того, хто в скалі сидить»; 

г)  Килини.

5. Виберіть назву першої збірки Лесі Українки:

а) «Сім струн»;

б) «Зів’яле листя»;

в) «Сльози-перли»;

г) «На крилах пісень».

6. Перша назва повісті «Людина» О.Кобилянської:

а) «Царівна»;

б) «Вона вийшла заміж»;

в) «Меланхолійний вальс»;

г) «Покора».

Середній рівень (кожна правильна відповідь оцінюється в 1 б.)

Заповніть пропуски.

7. Свої перші твори О. Кобилянська писала ... мовою.

8. Іван Франко назвав Лесю Українку: «……..»

9. За жанром «Камінний хрест» - це …..

Достатній рівень(кожна правильна відповідь оцінюється в 1,5 б.)

10. Знайдіть відповідність між образом та його символічним змістом:

1 Мавка

2 Лісовик.

3 Доля

4 Перелесник

А Втілення порядку, гармонії у природі, утвердження її законів, за порушення яких природа жорстоко карає

Б Уособлення духовності і невмирущої краси, символ прекрасної мрії

В Уособлення стихійних руйнівних сил

Г Втілення обмеженості, приземленості, нещирості, лицемірства і бездуховності

Д Совість, яка чинить суд над життям

11. Установіть послідовність подій драматичної поеми Лесі Українки «Кассандра»:

А Троянці ввозять у місто грецького коня

Б Кассандра вигукує: «Я бачу: Троя гине»

В Гине наречений Кассандри Долон

Г Гектор гине на двобої з Ахіллом

Д Кассандра у царстві Менелая.

Високий рівень (3 б.)

12. Напишіть твір-мініатюру на одну з тем:

Боротьба за життя – провідний мотив поезії Л.Українки.

Мій улюблений твір у мистецькій спадщині М. Коцюбинського.

Камінний хрест як художній символ українського селянина-бідняка.

«Нові жінки» у творах О. Кобилянської.

ІІ варіант

1. Виразні риси експресіонізму має творчість:

а) М. Коцюбинського;

б) Лесі Українки;

в) О. Кобилянської;

г) В. Стефаника.

2. Прощаючись з односельцями, Іван з новели «Камінний хрест» просить їх:

а) засіяти його ділянку на горбі хлібом;   

б) посвятити водою у святу неділю його хреста;

в) не займати його землі;                             

г) покликати ксьондза й справити молебень.

3. Репрезентацією життєвого кредо Лесі Українки можна назвати поезію:

а) «Хвиля»;                                              

б) «Стояла я і слухала весну…»;

в) «Уста говорять: він навіки згинув»; 

г) «Contra spem spero».

4. Караючи Лукаша, Лісовик:

а) спалив його хату;   

б) посварив матір Лукаша з Килиною;

в) перетворив Лукаша на вовкулаку;     

г) навів на Лукашеву хату злиднів.

5. НЕ є дійовою особою в новелі «Intermezzo» образ:

А села Кононівки;

Б сонця;

В нив у червні;

Г залізної руки міста.

6. Укажіть персонажів новели «Меланхолійний вальс»:

А Ганна, Марта і Софія;

Б Маргарета, Анна, і Софія;

В Ірина, Ганна і Маргарета;

Г Марта, Софія та Ірина.

Середній рівень (кожна правильна відповідь оцінюється в 1 б.)

Заповніть пропуски.

7. «Contra spem spero!» в перекладі має назву «…….»

8. Тема масової еміграції галицького селянства за океан розкрита у творі…

9. «Тіні забутих предків» за жанром – це……

Достатній рівень(кожна правильна відповідь оцінюється в 1,5 б.)

10. Установіть відповідність між характеристикою та героєм

1.Іван

2 Марічка

3. Михайло

4. Іван Дідух

А. «Поля його батька колись граничили з полями Василя, були добре вироблені , і на них колосилися препишні збіжжя»

Б «Він лише дуже лякався надто добрих і лихих очей, боявся сили деякого зілля»

В. «Знали в селі з того що до церкви ходив лиш раз на рік, на Великдень, і що курей зіцірував. Котра лапкою драпнула. То вже згинула від лопати»

Г. «Вони, здається, гойдалися в колисці, родились у її грудях, на що б око не впало щоб не сталося на світі – все виливалося у пісню»

Д. «Великий жаль вхопив його за серце, зразу тягло скочити з селі у крутіж:»На, жери і мене». Затуляв вуха, щоб не чути зрадливого шуму, що забрав його кохання».

11. Установіть послідовність подій у повісті «Тіні забутих предків» М. Коцюбинського:

А Іван на полонині

Б зустріч ворожих родів

В одруження з Палагною

Г кохання Івана й Марічки

Д танець з Чугайстром.

Високий рівень (3 б.)

12. Напишіть твір-мініатюру на одну з тем:

Боротьба за життя – провідний мотив поезії Л.Українки.

Мій улюблений твір у мистецькій спадщині М. Коцюбинського.

Камінний хрест як художній символ українського селянина-бідняка.

«Нові жінки» у творах О. Кобилянської.

ІV. Підбиття підсумків уроку

 Організаційний збір зошитів. Відповіді на запитання учнів.

V. Домашнє завдання

Підготувати інформацію про символізм як різновид модернізму.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

І варіант

Початковий рівень (кожна правильна відповідь оцінюється в 0,5 бала).

1. Михайло Коцюбинський в українській літературі є представником...

а) експресіонізму;

б) реалізму;

в) імпресіонізму;

г) символізму.

2. Головного героя «Камінний хрест» прозвали на селі:

а) Летючим; 

б) Горбатим;  

в) Скривленим;  

г) Переломаним.

3. Основним предметом зображення в повісті «Тіні забутих предків» є...

а) кохання Івана й Марічки;

б) життя Івана Палійчука;

в) міфологічний світ;

г) побут, вірування й легенди гуцулів;

4. У драмі-феєрії «Лісова пісня» слова Мавки: «Ні, я жива! Я буду вічно жити!» звернуті до:

а) Лукаша;  

б) «Того, хто в скалі сидить»; 

в) Лісовика;  

г)  Килини.

5. Виберіть назву першої збірки Лесі Українки:

а) «Сім струн»;

б) «Зів’яле листя»;

в) «Сльози-перли»;

г) «На крилах пісень».

6. Перша назва повісті «Людина» О.Кобилянської:

а) «Царівна»;

б) «Вона вийшла заміж»;

в) «Меланхолійний вальс»;

г) «Покора».

Середній рівень (кожна правильна відповідь оцінюється в 1 б.)

Заповніть пропуски.

7. Свої перші твори О. Кобилянська писала ... мовою.

8. Іван Франко назвав Лесю Українку: «……..»

9. За жанром «Камінний хрест» - це …..

Достатній рівень(кожна правильна відповідь оцінюється в 1,5 б.)

10. Знайдіть відповідність між образом та його символічним змістом:

1 Мавка

2 Лісовик.

3 Доля

4 Перелесник

А Втілення порядку, гармонії у природі, утвердження її законів, за порушення яких природа жорстоко карає

Б Уособлення духовності і невмирущої краси, символ прекрасної мрії

В Уособлення стихійних руйнівних сил

Г Втілення обмеженості, приземленості, нещирості, лицемірства і бездуховності

Д Совість, яка чинить суд над життям

11. Установіть послідовність подій драматичної поеми Лесі Українки «Кассандра»:

А Троянці ввозять у місто грецького коня

Б Кассандра вигукує: «Я бачу: Троя гине»

В Гине наречений Кассандри Долон

Г Гектор гине на двобої з Ахіллом

Д Кассандра у царстві Менелая.

Високий рівень (3 б.)

12. Напишіть твір-мініатюру на одну з тем:

Боротьба за життя – провідний мотив поезії Л.Українки.

Мій улюблений твір у мистецькій спадщині М. Коцюбинського.

Камінний хрест як художній символ українського селянина-бідняка.

«Нові жінки» у творах О. Кобилянської.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ІІ варіант

Початковий рівень (кожна правильна відповідь оцінюється в 0,5 бала).

1. Виразні риси експресіонізму має творчість:

а) М. Коцюбинського;

б) Лесі Українки;

в) О. Кобилянської;

г) В. Стефаника.

2. Прощаючись з односельцями, Іван з новели «Камінний хрест» просить їх:

а) засіяти його ділянку на горбі хлібом;   

б) посвятити водою у святу неділю його хреста;

в) не займати його землі;                             

г) покликати ксьондза й справити молебень.

3. Репрезентацією життєвого кредо Лесі Українки можна назвати поезію:

а) «Contra spem spero»;                                              

б) «Стояла я і слухала весну…»;

в) «Уста говорять: він навіки згинув»; 

г) «Хвиля».

4. Караючи Лукаша, Лісовик:

а) спалив його хату;   

б) посварив матір Лукаша з Килиною;

в) перетворив Лукаша на вовкулаку;     

г) навів на Лукашеву хату злиднів.

5. НЕ є дійовою особою в новелі «Intermezzo» образ:

А села Кононівки;

Б сонця;

В нив у червні;

Г залізної руки міста.

6. Укажіть персонажів новели «Меланхолійний вальс»:

А Марта, Софія та Ірина;

Б Маргарета, Анна, і Софія;

В Ірина, Ганна і Маргарета;

Г Ганна, Марта і Софія.

Середній рівень (кожна правильна відповідь оцінюється в 1 б.)

Заповніть пропуски.

7. «Contra spem spero!» в перекладі має назву «…….»

8. Тема масової еміграції галицького селянства за океан розкрита у творі…

9. «Тіні забутих предків» за жанром – це……

Достатній рівень(кожна правильна відповідь оцінюється в 1,5 б.)

10. Установіть відповідність між характеристикою та героєм

1.Іван

2 Марічка

3. Михайло

4. Іван Дідух

А. «Поля його батька колись граничили з полями Василя, були добре вироблені , і на них колосилися препишні збіжжя»

Б «Він лише дуже лякався надто добрих і лихих очей, боявся сили деякого зілля»

В. «Знали в селі з того що до церкви ходив лиш раз на рік, на Великдень, і що курей зіцірував. Котра лапкою драпнула. То вже згинула від лопати»

Г. «Вони, здається, гойдалися в колисці, родились у її грудях, на що б око не впало щоб не сталося на світі – все виливалося у пісню»

Д. «Великий жаль вхопив його за серце, зразу тягло скочити з селі у крутіж:»На, жери і мене». Затуляв вуха, щоб не чути зрадливого шуму, що забрав його кохання».

11. Установіть послідовність подій у повісті «Тіні забутих предків» М. Коцюбинського:

А Іван на полонині

Б зустріч ворожих родів

В одруження з Палагною

Г кохання Івана й Марічки

Д танець з Чугайстром.

Високий рівень (3 б.)

12. Напишіть твір-мініатюру на одну з тем:

Боротьба за життя – провідний мотив поезії Л.Українки.

Мій улюблений твір у мистецькій спадщині М. Коцюбинського.

Камінний хрест як художній символ українського селянина-бідняка.

«Нові жінки» у творах О. Кобилянської.

 

 

 

1

 

docx
Додано
25 грудня 2019
Переглядів
573
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку