Контрольна робота в 11 класі "Еміграційна література. Українська поезія та її представники."Празька поетична школа".

Про матеріал

Тестові завдання як підсумок вивчення теми "Еміграційна література. "Празька поетична школа". Мета : запропонованими різнорівневими завданнями виявити в учнів рівень знань, умінь, навиків з вивченої теми, закріплення їх; розвивати увагу, навики аналізувати літературні та історичні процеси, художні твори; давати зв*язну відповідь, формуючи творче мислення; виховання наполегливості та відповідальності.

Перегляд файлу

Контрольна робота з української літератури в 11 класі з теми «Еміграційна література. Українська поезія та її представники. «Празька поетична школа»

Варіант 1

  1. (0,5б.) Що  означає термін «діаспорна література»?

А Підручник з літератури, виданий за кордоном.

Б Двомовний тлумачний словник з літератури.

В Суперечливі погляди на літературу за кордоном.

Г Література, написана українськими письменниками в еміграції.

  1. (0,5б.) Коли в СРСР єдиним офіційним стилем мистецтва було проголошено соціалістичний реалізм, то

А  Поети-емігранти просили дозволу влади публікувати свої критично осмислені твори про радянську дійсність.

Б Поети-емігранти одностайно почали страйкувати видавництва.

В Поети- емігранти перестали писати на знак протесту.

Г Поети-емігранти за кордоном мали більшу свободу художнього вираження  та осмислення про події на Україні.

  1. (1,5б.) Позначте почергово причини трьох хвиль еміграцій:

1

2

3

 

 

 

А Поразка національно-визвольних змагань  Д Відсутність обігу коштів у державі

Б Епідемії на Україні                                               Г Низький рівень культури в державі

В Друга світова війна                                              Е Неродючість землі

Г Трудовлаштування                                               Ж Втрата майна

  1. (1,5б.) Установіть відповідність між літературними організаціями письменників та їх учасниками:

1.МУР                                                  А Юрій Дараган, Євген Маланюк, Олег Ольжич

2. Празька поетична школа           Б Юрй Тарнавський, Емма Андієвська, Богдан Рубчак

3.Нью-Йоркська школа                   В Іван Багряний, Віктор Петров, Юрій Косач

       5. (0,5б.) За стилем написання творів «пражани» були:

А неоромантиками

Б сентименталістами

В реалістами

  1. (1,5б.) Установіть відповідність між поетичними рядками та їх авторами:
  1. Жереб щасливий за Край вмирати,               А   Є. Маланюк

А не в кайданах вік звікувати.                          Б  О. Стефанович

  1. Як в нації вождів нема,                                      В  О. Теліга

Тоді вожді - її поети.                                           Г Ю. Клен

  1. Хліба і небо, небо й хліба,-

Куди не глянеш – жовто-блакитні.

  1. (2б.) Напишіть коротке міркування, чому й про кого із сучасних поетам-емігрантам поету радянської України присвячено рядки:

Від кларнета твого – пофарбована дудка зосталась,

В окривавлений жовтень твоя обернулась Весна.

  1. (1б.) Установіть послідовність виходу у світ збірок Є. Маланюка:

А «Стилет чи стилос»

Б «Земля і залізо»

В «Перстень Полікрата»

Г «Гербарій»

  1. (3б.) Напишіть власне висловлювання щодо рядків поезії Є. Маланюка:

Стилет чи стилос? – не збагнув. Двояко

Змагаються трагічно терези.

Не кинувши углиб надійний якор,

Пливу й пливу повз береги краси.

 

 

 

Варіант 2

  1. (0,5б.) Що  означає термін «еміграційна література»?

А Підручник з літератури, виданий за кордоном.

Б Двомовний тлумачний словник з літератури.

В Суперечливі погляди на літературу за кордоном.

Г Література, написана українськими письменниками в еміграції.

  1. (0,5б.) Коли в СРСР єдиним офіційним стилем мистецтва було проголошено соціалістичний реалізм, то

А  Поети-емігранти виїхали за кордон з метою налагодження видавництва своїх творів.

Б Поети-емігранти запропонували владі свій художній стиль творів.

В Поети- емігранти, замість поетичних творів, почали створювати шедеври з образотворчого мистецтва.

Г Поети-емігранти за кордоном мали більшу свободу художнього вираження  та осмислення про події на Україні.

  1. (1,5б.) Позначте почергово причини трьох хвиль еміграцій:

1

2

3

 

 

 

А Поразка національно-визвольних змагань             Б Закриття церков

В Епідемії на Україні                                                          Г Розстріл рідних

Д  Друга світова війна                                                       Е Поганий настрій

Ж Трудовлаштування                                                        З Бажання побачити світ

  1. (1,5б.) Установіть відповідність між літературними організаціями письменників та їх учасниками:

1.МУР                                                  А Олександр Олесь, Юрій Клен, Олена Теліга

2. Празька поетична школа           Б  Емма Андієвська, Богдан Бойчук, Марія Ревакович

3.Нью-Йоркська школа                   В Улас Самчук, Іван Багряний, Ігор Костецький

   5.  (0,5б.) Філософською заглибленістю і любов *ю до класичних форм написання творів «пражани» споріднювалися з:

А неокласиками

Б сентименталістами

В реалістами

 6. (1,5б.) Установіть відповідність між поетичними рядками та їх авторами:

1.Як же ж не вчув призначення свого,-            А Олег Ольжич

Ти ще не жив, і ще не вартий вмерти.       Б Юрій Липа

2.Як в нації вождів нема,                                     В Євген Маланюк

Тоді вожді – її поети.                                      Г Олена Теліга

3.Ми жали хліб. Ми вигадали млин.

Ми знали мідь. Ми завжди воювали.

7.(2б.) Напишіть коротке міркування, чому й про кого із сучасних поетам-емігрантам поету радянської України присвячено рядки:

Краси, веселий кондетьєре,

Несете хрест свій там, ген-ген

Серед похмуро-рідних прерій…

Ви алхімік мудрих слів.

8. (1б.) Установіть послідовність виходу у світ поезій Є. Маланюка:

А «Перстень і посох»

Б «Серпень»

В «Остання весна»

Г «П*ята симфонія»

9. (3б.) Напишіть власне висловлювання щодо рядків поезії Л. Мосендза:

Встає майбутнє. Із могили.

Вчорашні – це його межа.

Яка ж це мука буть безсилим

Під лезом смертного ножа.

            Правильні відповіді:

Варіант 1

1

2

3

4

5

6

7

8

9

Г

Г

1Г2А3В

1В2А3Б

А

1В2А3Б

П. Тичина, бо присячував поезії партіі та її вождям

АГБВ

 

Варіант 2

 

1

2

3

4

5

6

7

8

9

Г

Г

1Ж2А3Д

1В2А3Б

А

1Б2В3А

М. Рильсь кий, бо брав участь у перекладницькій діяльності та упорядкуванні українського словника, при цьому відстою вав громадянсь ку позицію

1Г2В3Б4А

 

 

 

docx
До підручника
Українська література (рівень стандарту, академічний) 11 клас (Авраменко О.М., Пахаренко В.І., Мовчан Р.В.)
Додано
25 грудня 2018
Переглядів
7572
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку