Контрольна робота вміщує завдання з обранням вірної відповіді або неправильного твердження, встановлення відповідності, розгорнутої відповіді на питання. Пропонується два варіанта контрольної роботи.
Контрольна робота в 9 класі за розділом
«Нові тенденції в драматургії наприкінці ХІХ - на початку ХХ ст.»
І варіант
І – ІІ рівні
1.Особливості «нової драми». Яке твердження вірне?
А)герої поділяються на головних і другорядних,
Б)глядач співпереживає і мислить разом із героями,
В)йдеться про окрему трагедію в житті певної людини.
2.Особливості «нової драми». Яке твердження не вірне?
А)персонажі поділяються на позитивних і негативних,
Б)змінюються стосунки між драмою і глядачем,
В)дослідження глибини внутрішнього життя людей.
3.Він наголошував на великій ролі комедії, яка допомагає «подолати страждання й виховує в глядачів тверезе ставлення до навколишнього світу».
А) Г.Ібсен, Б) А.Чехов, В) Б.Шоу.
4.Встановити відповідність.
1. М.Метерлінк |
А) «Ляльковий дім» |
2. Б.Шоу |
Б) «Синій птах» |
3. Г.Ібсен |
В) «Пігмаліон» |
5. В цьому творі порушена проблема залежності й трагічної долі жінки в суспільстві.
А) «Ляльковий дім», Б) «Пігмаліон», В) «Чайка».
6.Встановити відповідність
1. М.Метерлінк |
А) Росія |
2. А.Стріндберг |
Б) Швеція |
3. А.Чехов |
В) Норвегія |
ІІІ рівень
7. Дати відповідь на запитання. Які символи використовує автор в п’єсі «Ляльковий дім», і що вони відображають?
8.Які кінорежисери зверталися до твору Г.Ібсена?
А)П.Гарланд (Велика Британія), Б) А.Брінкман (Норвегія), В) Дж.К`юкор (США).
ІV рівень
9.Дати розгорнуту відповідь. Яку б пораду ви дали Елайзі?
ІІ варіант
І – ІІ рівні
1.Особливості «нової драми». Яке твердження вірне?
А)автор наслідує реальне життя, достовірно зображує дійсність,
Б)глядач спостерігає за дією на сцені й співчуває персонажам,
В) всі персонажі важливі.
2.Особливості «нової драми». Яке твердження не вірне?
А)велику роль відіграють підтекст, символіка, психологічні деталі,
Б)йдеться про окрему трагедію в житті певної людини,
В)фінал відкритий, спонукає до дискусії.
3.Він першим розпочав перехід від «старої» до «нової драми».
А) Г.Ібсен, Б) А.Чехов, В) Б.Шоу.
4.Встановити відповідність.
1. Г.Ібсен |
А) «Чайка» |
2. А.Чехов |
Б) «Пігмаліон» |
3. Б.Шоу |
В) «Ляльковий дім» |
5. В цьому творі показано творчий потенціал народу, його прагнення до культури, морального вдосконалення.
А) «Ляльковий дім», Б) «Пігмаліон», В) «Чайка».
6.Встановити відповідність
1. Б.Шоу |
А) Росія |
2. М.Метерлінк |
Б) Англія |
3. А.Чехов |
В) Бельгія |
ІІІ рівень
7. Дати відповідь на запитання. Чого навчив Елайзу Генрі Гіггінс, і чого навчила його Елайза?
8.Які кінорежисери зверталися до твору Б.Шоу?
А) А.Брінкман (Норвегія), Б) Е.Есквіт (Велика Британія), В) Дж.К`юкор (США).
ІV рівень
9.Дати розгорнуту відповідь. Яку б пораду ви дали Норі?
Відповіді:
І варіант
1.- Б); 2.- А); 3.- В); 4. 1. – Б), 2. – В), 3. – А); 5. – А);
6. 1.-В), 2.- Б), 3.- А).
7. Ляльковий дім – відчуження, недовіра, фальш.
Мигдалеве печиво – родинний затишок, добробут.
Різдво, різдвяна ялинка – втрата християнських цінностей, надія на народження нових стосунків.
8. – А), Б).
ІІ варіант
1.- В); 2.- Б); 3.- А); 4. 1. – В), 2. – А), 3. – Б); 5. – Б);
6. 1.-Б), 2.- В), 3.- А).
7. Генрі Гіггінс навчив Елайзу правильно говорити, гарно одягатися, поводитися згідно з етикетом того часу. А Елайза дає Гіггінсу урок людяності, внутрішньої гідності й незалежності.
8. – Б), В).