Контрольна робота "Вимова приголосних звуків. Чергування голосних і приголосних звуків". Варіант 1.

Про матеріал
Контрольна робота складається з 10 питань різних типів: тестові завдання з кількома варіантами відповіді; встановлення відповідності між словом та характером чергування голосних, яке можливе при зміні слів; записати текст, розкриваючи дужки.
Перегляд файлу

5 клас

 

Контрольна робота на тему

 

   «Вимова приголосних звуків. Чергування  голосних  і приголосних  звуків»

 

Варіант 1

 

  1.  Позначити       рядок,   у якому     в   усіх   словах   під  час   вимови   відбувається  уподібнення   приголосних .

     А    Народ,   лічба,    водій.

     Б    Ліс,   охоронець,   дід.

     В    Легко,   зсунути,     нігті.

     Г    Дьогтю,   журба,      обріж.

 

  2.  Позначити   рядок,   у якому   в усіх  словах   спрощення   на   письмі   не   відбувається.

     А    Сер..це,   капос..ний ,  щас..ливий .

     Б    Плюс..нути,   піс..ний,  кіс..лявий .

     В    Балас..ний,   хвас..ливий,   турис..ський .

     Г    Тиж..невий,   перехрес..ний,    облас..ний .

 

  3.  Позначити   рядок,  у  якому  в  усіх  словах  [о],  [е] чергується    з  [і]  при  словозміні.

     А    Плече,  школа ,   боєць.

     Б    Вогонь,   водовоз,  горб.

     В    Мед,  попіл,   лісок .

     Г    Береза,  Львів,  пень .

 

  4.   Позначити      рядок,   у якому   в   усіх   словах   при   словозміні      відбувається  чергування      [о] - [а].

     А    Щока ,   повертати,    проводжати .

     Б    Говорити,   котити,    ломити .

     В    Скошувати,    крокувати,   скочити .

     Г    Гонити,   допомога,     ламати .

 

  5.  Позначити       рядок ,    у   якому   в  усіх   словах    відбувається       чергування  [е] - [і].

     А    Мета,   термін,   вітер.

     Б    Колесо,  мести,  пекти .

     В    Ребро,   камінь,    річ.

     Г    Зерно,   витесаний,    зелений .

 

  6.  Позначити   рядок ,  у якому   в усіх словах   після   шиплячих             відбувається  чергування       [е] - [о].

     А    Книжечка ,  зачісує,   шовк .

     Б    Копієчка,   шелест,  честь.

     В     Мішок ,   чепурний ,   жезл .

     Г     Вечеря,   чотири ,    шестиденка .

 

  7.  Позначити   рядок ,  у якому   в  усіх  словах   пишеться   і.

     А     Г.рчиця ,    щ..тка,    ж..нка .

     Б     К..слий,   ч.стий ,      х..трий.

     В     Х..тати,   к..дати,     щ..рий .

     Г     Заг..бель,   к..піти,    ч..пляти .

 

  8.   Позначити       рядки ,   у яких   в   усіх   словах   при  словозміні   чи      словотворенні   можливе   чергування    приголосних .

     А     Просити ,   скакати,    берегти.

     Б     Кликати ,   жити ,   квасити .

     В     Вухо,   плакати,    водити .

     Г     Шити,  нога,   возити .

 

  9.  Установити   відповідність   між   словами   та   характером   чергування   голосних,  яке  можливе   при   зміні   слів.

     А    Бродити.                              1   [е] - [і].

     Б    Ламати.                                2   [о] - [а].

     В    Мести.                                 3   [е] - [о].

     Г     Гомін.                                  4   [е], [о]   з  [і].

     Д     День.                                   5   [е]   з  нулем  звука.

 

10.   Записати   текст,   вибираючи     потрібний       варіант   з   дужок .

 

     Лось  був   старий   (і,й)   бувалий    самець .  Він   (у,в)же    звик    до   заповідника,  (у,в)  яки й  потрапив   з  тайги , звик  до  людей (і,й)  до того,    

що   його  підгодовують .  Чи м  далі   він   біг,  тим  більше   сповнювався 

страхом .   І  хоч   нічого  (у,в)же  не  чув,   ще   довго  не   зупинявся. 

Кущі    (і,й)  дерева     струшували    на   нього    синюватий    іній .

(У,в)гамувавшись,  він  лизнув   язико м  припорошену    снігом   землю 

                                                                                                       (Є.  Гуцало).

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Череміна Наталя Анатоліївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
2 серпня 2020
Переглядів
3783
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку