Контрольна робота "Вимова приголосних звуків. Чергування голосних і приголосних звуків". Варіант 2.

Про матеріал
Контрольна робота складається з 10 питань різних типів: тестові завдання з кількома варіантами відповіді; встановлення відповідності між словом та характером чергування приголосних, яке можливе при зміні слів; записати текст, розкриваючи дужки.
Перегляд файлу

5 клас

 

Контрольна робота на тему

 

   «Вимова приголосних звуків. Чергування  голосних  і приголосних  звуків»

 

Варіант 2

 

  1.  Позначити   рядок ,   у якому   в   усіх   словах   під   час   вимови           відбувається  уподібнення  приголосних . 

     А     Кузня,   приклад,   група.

     Б     Пісня ,   сумління,   дошка .

     В    Дівчинці,   обличчя,   голос.

     Г     Вогко,   боротьба,   берешся .

 

  2.   Позначити   рядок ,   у якому   в усіх словах   спрощення   на   письмі   не   відбувається.

     А    Бряз..нути,   корис..ливий ,   чес..но .

     Б    Хворос..няк,   допус..ний,   піс..ний .

     В    Дириген..ський ,  хвас..нути,   зап'яс..ний .

     Г    Аванпос..ний ,  блис..нути,  виїз..ний .

 

  3.  Позначити       рядок,    у   якому   в   усіх   словах  [о],  [е]   чергується    з  [і]  при  словозміні.

     А    Шелест,   атом,  гора.

     Б    Гомін,  осінь,  клекіт.

     В    Плітка,  воля,  клопіт.

     Г    Віз,   шофер,  промінчик .

 

  4.   Позначити      рядок,   у якому   в   усіх   словах   при   словозміні       відбувається  чергування     [о] -  [а].

     А    Перемогти,    гонить,   качається .

     Б    Проводити,   кроїти,   монастир .

     В    Гаразд,  солдат,  котушка .

     Г    Скакати ,  багаття,  хапати.

 

  5.  Позначити   рядок , у  якому   в  усіх словах  відбувається   чергування  [е] - [і].

     А    Чесати,   чекати,      дірка .

     Б    Гребти,   набріхувати,        зачепити .

     В    Шептати ,   тесати,      гуркіт.

     Г    Стріляти,   клекіт,      цілувати.

 

  6.  Позначити   рядок ,   у якому   в усіх словах   після   шиплячих              відбувається  чергування      [е] - [о].

     А    Свіжість,   на   щоці,     гонити .

     Б    Рожевий,   шовковий ,  мішечок .

     В    Шостий ,   чотири ,  вечора.

     Г    Чепурний ,   жертва,  щедрість.

 

  7.  Позначити   рядок ,   у якому  в  усіх   словах  пишеться     і.

     А    Щ..міти,   л..тіти,     ч..мало .

     Б    Щ..бетання ,  св..чка,    в..шня .

     В    Дон..чка,     п..ч..риця,   л..тній .

     Г    Б..р,   б..ліють,   л..тній.

 

  8.  Позначити       рядки ,   у   яких  в   усіх   словах   при  словозміні   чи      словотворенні   можливе   чергування     приголосних .

     А    Сніг,   яблучний ,     мазати .

     Б    Пасіка,   подяка,      хокей .

     В    Плакати,      косити,     гриміти .

     Г    Світити,   графити,        безліч.

 

  9.  Установити   відповідність   між словами   та характером   чергування    приголосних,   яке  можливе    при    зміні    слів.

      А    Світити.                                  1    [г]-[ж]-[з].

      Б    Вухо.                                       2    [к]-[ч]-[ц].

      В    Наука.                                     З    [х]-[ш]-[с].

      Г    Крига.                                     4    [т]-[ч].

     Д     Водити.                                  5    [д]-[дж].

 

 10.   Записати  текст,   вибираючи    потрібний   варіант   з  дужок .

 

     Лось     обтрушував  із   себе  воду  (і, й)  скалки  льоду .   Він    зітхнув

на  повні  груди ,    пирхнув    (і, й)   подивився   на  дітей . Його   очі   (в, у)се  ще  були    червоні    від    недавнього    розпачу .     А  потім    лось    пішов .  Карячкувато   ставлячи   ноги , ніби  (в, у)се  ще  побоюючись  льоду,     він   вийшов   на  берег,  ще  раз  озирнувся     на річку,  захоплюючи       своїм    зором   (і, й)   залужжя   (в, у)  сріблистому    серпанку,   (і, й)   дітей ,   які (в, у)се   ще   зачаровано   дивились   на   нього.

                                                                                                           (Є. Гуцало)

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Стеценко Антоніна Володимирівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Лебедь Іванна Леонідівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
2 серпня 2020
Переглядів
10862
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку