Контрольна робота "Вступ. Світ фантазії та мудрості"

Про матеріал
Контрольна робота перевіряє знання учнів з вивчених тем, вміння аналізувати отриману інформацію, узагальнювати, систематизувати її ;визначати причиново-наслідкові зв'язки між явищами.
Перегляд файлу

Контрольна робота №1.

Вступ. Світ фанта­зії та мудрості


I варіант

1. Виберіть правильне твердження

А. Усна народна творчість, або фольклор(від англійського folk-lore — народна мудрість, народне знання),— це твори, які виникли в сиву давнину і передавалися в писемній формі.

Б. До усної народної творчості належать авторські  пісні, думи, пригодницькі   романи, казки, легенди, перекази, загадки, прислів’я та приказки тощо.

В. Твори усної народної творчості нерозривно пов’язані з життям, думками та прагненнями народу.

Г. У давнину в складанні фольклорних творів брала участь одна особа, а  не багато людей.

2.Перун був богом

А. Грому і блискавки

Б.Скотарства та поезії

В. Ковальства

Г. Темряви,ночі, зими,холоду, сну.

3. Білобог перетворив ящерів на ( міф про Берегиню)

А. Дерева

Б. Скелі

В. Гори

Г. Ріки

4. Люди, якщо хотіли когось виділити з-поміж інших за його доброчинність і духовну красу, то прирівнювали до Дажбога і називали ( міф «Дажбог»)

А. Красним сонечком.

Б. Зорею ясною

В.Захисником дітей

Г.Світом ясним

5. Переказ – це

А. Усне народне оповідання про чудесну подію, що сприймається як достовірна.

Б. Розповідь про богів, духів, героїв, надприродні сили, які брали участь у створенні світу.

В. Твір усної народної творчості, у якому розповідається про історичні події та народних героїв.

Г. Твір усної народної творчості, в основу якого покладено захопливу розповідь про вигадані події.

6. Карпо ненавидів тих ( легенда «Як виникли Карпати»)

А.Хто обробляв землю

Б.Хто були сильнішими від нього

В. Хто були слабкими

Г. Хто панові дуже низько кланявся, до землі нагинався.

7. Два королі — польський та угорський — об’єднали свої війська і підступили до стін славного міста (легенда «Неопалима купина»)

А. Києва

Б. Дорогобужа

В. Львова

Г. Смоленська

8. Одними з найдавніших є казки

А.Чарівні

Б. Про тварин

В.Соціально-побутові

9. Яка тема казки «Мудра дівчина»?

10. Чого навчає казка «Летючий корабель»?


 

1

2

3

4

5

6

7

8

9 ( Орієнтовна відповідь)

10( Орієнтовна відповідь)

 

В

 

А

 

Б

 

А

 

В

 

Г

 

Б

 

А

Зображення звичайної дівчини, яка вміє користуватися своїм розумом та розв'язувати складні завдання.

Казка навчає ,що немає безвихідних ситуацій, а справжні друзі завжди прийдуть на допомогу.

 

 

 

Контрольна робота №1.

Вступ. Світ фантазії та мудрості

 


I I варіант

1. Виберіть правильне твердження

А. Фольклор — творчість індивідуальна , і йому  не властива варіантність.

Б. Літопис — це твір, у якому розповідь про події велася за роками (літами).

В. До видів мистецтва належить художня література, кіно, музика, але не належить архітектура і скульптура.

Г. Вживання образних слів не збагачує наше мовлення.

2. Волос(Велес) був богом

А. Грому і блискавки

Б.Скотарства та поезії

В. Ковальства

Г. Темряви,ночі, зими,холоду, сну.

3. пішла по Землі слава про Берегиню як захисницю ( міф про Берегиню)

А. Білої Хати.

В. Ящерів

В. Чорнобога

Г. Мари

4. Кожну з ’яву Дажбога урочисто оповіщав своїм співом ( міф «Дажбог»)

А.Соловей

Б. Півень

В .Жайворон

Г.Орел

5.Легенда – це

А. Усне народне оповідання про чудесну подію, що сприймається як достовірна.

Б. Розповідь про богів, духів, героїв, надприродні сили, які брали участь у створенні світу.

В. Твір усної народної творчості, у якому розповідається про історичні події та народних героїв.

Г. Твір усної народної творчості, в основу якого покладено захопливу розповідь про вигадані події.

6. Слуги й служниці велетня  Силуна жили ( легенда «Як виникли Карпати»)

А. У прекрасному палаці

Б. У дерев’яних зрубах та землянках.

Г. У білих хатинках

В. Разом з воїнами

7. Неопалима купина є символом (легенда «Неопалима купина»)

А.Любові до рідної землі

Б. Сміливості захисиків

В. Віри у перемогу

Г. Незнищенності української землі і її народу.

8. Усі казки можна поділити на

А. Три групи

Б. Дві групи

В. Чотири групи

Г. П’ять груп

9. Яка тема казки «Про правду і кривду»?

 10.  Чого навчає казка “Яйце-райце”?


 

1

2

3

4

5

6

7

8

9 ( Орієнтовна відповідь)

10( Орієнтовна відповідь)

Б

 

Б

 

А

 

Б

 

А

 

Б

 

Г

 

А

 

Зображення пошуків небожем справедливості.

Казка навчає слухати порад людей, які тобі бажають добра. Також цей твір навчає нас виконувати свої обіцянки.

 

 

 

 

doc
Додано
3 листопада 2021
Переглядів
3916
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку