Контрольна робота "Взаємне розташування прямих на площині"

Про матеріал
Контрольна робота №2 "Взаємне розташування прямих на площині" з геометрії для 7 класу НУШ за трьома групами результатів навчання (програма Бурда/підр. Бевз). Робота розрахована на 2-3 уроки по 20-25 хв. (урок узагальнення, контрольна робота, аналіз контрольної роботи)
Перегляд файлу

Контрольна робота №2

Взаємне розміщення прямих на площині

Варіант 1

Частина І (ГР1)

1.(3б.) Побудуй довільний гострий кут. Олівцем іншого кольору добудуй до нього:

а) суміжний кут;   б) вертикальний кут.

(зроби до кожного завдання окремий малюнок)

2. (3б.) З даних тверджень обери правильне:

1) Якщо сума кутів дорівнює 180°, то ці кути суміжні.

2) Два кути, у яких одна сторона спільна, а дві інші є доповняльними променями, називаються вертикальними.

3) Суміжні кути рівні.

4) Якщо один із суміжних кутів гострий, то другий – тупий.

3. (3б.) Чи є паралельними прямі а та с, зображені на рисунку 1? Відповідь поясни

а            р

 134°

Паралелепіпед. Види паралелепіпедів — урок. Геометрія, 10 клас.                    с 43°

  Рис. 1

4. (3б.) На даному рисунку  знайди та випиши по дві  пари:

а) паралельних прямих; б) перпендикулярних прямих.           Рис. 2

 

Частина ІІ (ГР2) 

  1. (3б.) Знайди суміжні кути, якщо один із них на 20° більший від іншого.
  2. (3б.) Сума вертикальних кутів дорівнює 140°. Знайди міру кожного із них.
  3. (3б.) Кути АОВ і ВОС – суміжні. ОМ – бісектриса кута АОВ. Знайди кут МОС,

якщо <АОВ : <ВОС = 5:1.

  1. (3б.) Знайди всі кути, утворені при перетині двох паралельних прямих січною, якщо один з них на 46° більший від іншого.                                                                                    А

Частина ІІІ (ГР3)          Рис. 3           9 см

  1. (2б.) а) Котрий із відрізків АВ і АС є перпендикуляром       а

до прямої а?               С            В   

б) (2б.) Що означає число 9 см на рисунку 3 ?

10. (4б.) Сашко стверджує, що прямі х та у, зображені на           138°                    у

рисунку 4, паралельні, а Марічка заперечує х 38°

їх паралельність. Хто з учнів має рацію? Чому?

  1. (4б.)  Чому задача сформульована не компетентно?   Рис. 4

Знайди вертикальні кути, якщо один із них на 18° більший від іншого.

 

Контрольна робота №2

Взаємне розміщення прямих на площині

Варіант 2

Частина І (ГР1)

1.(3б.) Побудуй довільний тупий кут. Олівцем іншого кольору добудуй до нього:

а) суміжний кут;   б) вертикальний кут.

(зроби до кожного завдання окремий малюнок)

2. (3б.) З даних тверджень обери правильне:

1) Сума вертикальних кутів дорівнює 180°.

2) Два кути, у яких одна сторона спільна, а дві інші є доповняльними променями, називаються суміжними.

3) Якщо два кути рівні, то вони вертикальні.

4) Якщо один із суміжних кутів гострий, то другий – теж гострий.

3. (3б.) Чи є паралельними прямі а та с, зображені на рисунку 1? Відповідь поясни

а            р     56°

 

УРОК № 60 Тема. Прямокутний паралелепіпед і його об'єм.                    с 43° Рис. 1

  Урок 79. Досліджуємо прямокутний паралелепіпед; куб; піраміду Урок 79. Досліджуємо прямокутний паралелепіпед; куб; піраміду 

4. (3б.) На даному рисунку  знайди та випиши по дві пари:

а) паралельних прямих; б) перпендикулярних прямих.           Рис. 2

 

Частина ІІ (ГР2) 

  1. (3б.) Знайди суміжні кути, якщо один із них на 40° менший від іншого.
  2. (3б.) Сума вертикальних кутів дорівнює 120°. Знайди міру кожного із них.
  3. (3б.) Кути АОВ і ВОС – суміжні. ОМ – бісектриса кута АОВ. Знайди кут МОС,

якщо <АОВ : <ВОС = 3:2.

  1. (3б.) Знайди всі кути, утворені при перетині двох паралельних прямих січною, якщо один з них на 32° більший від іншого.                                                                                    В

Частина ІІІ (ГР3)                7 см  Рис. 3          

  1. (2б.) а) Котрий із відрізків ВР і ВК є перпендикуляром       а

до прямої а?                               К     Р  

б) (2б.) Що означає число 7 см на рисунку 3 ?

10. (4б.) Остап стверджує, що прямі х та у, зображені на           142°      у

рисунку 4, паралельні, а Надійка заперечує х 38°

їх паралельність. Хто з учнів має рацію? Чому?

  1. (4б.) Чому задача сформульована не компетентно?     Рис. 4

Знайди вертикальні кути, якщо один із них на 38° менший від іншого.

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Стадніченко Ніна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
20 жовтня
Переглядів
823
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку