Контрольна робота: «Взаємодія громадян і держави у досягненні суспільного добробуту»

Про матеріал
Кластер: "10.Громадянська освіта.Розробки". Модуль: Розділ VІ.«Взаємодія громадян і держави у досягненні суспільного добробуту» Проект: "Підсумкова контрольна робота по темі" Представлена дидактична розробка - контрольна робота зберігається в формі doc.Word. Контрольний тест має ексклюзивний характер і є авторською роботою. Автор дозволяє обмежені дії спрямовані на зміну форми і змісту роботи(за умови збереження концепції-шаблону роботи). Станьте першим, хто оцінить розробку
Перегляд файлу

10-й клас. Громадянська освіта.   

Контрольна робота

Розділ VI: «Взаємодія громадян і держави в досягненні  суспільного добробуту»

Теми:1-7

І рівень . Завдання з вибором однієї правильної відповіді (  12 по 0,5 бала)

  1.                Наука про організацію та управління матеріальним виробництвом, ефективне використання ресурсів, розподіл, обмін, збут і споживання товарів та послуг:

а) філософія;               б) соціологія;               в) економіка;               г) екологія.

 

  1.    Який тип власності є панівним в ринковій економіці?

а) приватна;        б) акціонерна;                      в) державна;               г) індивідуальна.

 

  1.    Процес всесвітньої економічної, політичної і культурної інтеграції та уніфікації – це:

а)  урбанізація;   б) глобалізація;         в) ідентифікація;         г) монополізація.

 

  1.    Право споживати блага для отримання доходу чи особисто споживати його для задоволення власних потреб та інтересів – це право:

а) власності;       б) володіння.           в) розпоряджання;       г) користування;

 

  1.    Кількість товару, яку виробники готові постачати для продажу на ринку за певного ціною у визначений період часу – це:

а) потреба;       б) пропозиція;             в) конкуренція;            г) попит.

 

  1.    Ситуація на ринку, коли величина попиту дорівнює величині пропозиції, ціна попиту збігається із ціною пропозиції – це:

а) ринкова рівновага;  б)  бюджетний дефіцит;   в) ринковий профіцит;  г) платоспроможність.

 

  1.    Прояв необхідності мати певні блага, бажання володіти ними, відчуття нестачі, якщо бажання залишається незадоволеним – це:

а) потреби;      б) тенденції;                 в) мотивація;               г ) споживання.

 

  1.    Здатність людини організовувати виробництво, приймати рішення, пов’язані з ризиком, упроваджувати інновації – це:

а) геніальність      б) везіння;         в)  здібності;        г) толерантність.

 

  1.    Який тип власності є панівним в адміністративно-командній,плановій  економіці?

      а)  приватна;       б) акціонерно-кооперативна;    в) державна;        г) індивідуальна.

 

 

  1. Людина, яка ототожнює себе з певною країною, де вона має відповідний юридичний статус, певні права та відповідні обов’язки – це:

                                а) апатрид;         б) особистість;          в) патріот;        г) громадянин.

 

  1.      Право контролювати використання визначених ресурсів і розподіляти витрати й вигоди, які при цьому виникають – це:

                     а) право власності;   б) право  користування;    в) право розпоряджання;     г) право честі.

 

  1.            Суперництво між суб’єктами ринкової економіки за найкращі умови виробництва, вигідну позицію на ринку – це є:

               а) попит;          б) конкуренція;            в) бюджет;           г) пропозиція.

 

ІІ рівень. Завдання з відкритою формою відповіді.

(по 1 балу за правильну відповідь на кожне з двох питань)

13-14. Пояснніть значення термінів:

13) Пропозиція – ________________________________________________

14) Попит – _____________________________________________________  

15-16. Визначте  термін за описом:  

15) Перевищення доходів  бюджету над видатками – це  __________________________

16) Дозвільний документ, що видається Кабінетом Міністрів України або уповноваженим ним органом виконавчої влади на місцях , згідно з яким його власник має право на здійснення певного виду підприємницької діяльності  - це ____________________

 ІІІ рівень . Встановлення відповідності між термінами і їх визначенням

  17. Поставте слова-терміни у правильній відповідності:   ( 2 бала)

1. Шахрайство

А)  суспільне явище, яке проявляється в незаконному використанні службовими особами, політичними діячами їхніх прав і посадових можливостей із метою особистого збагачення

2. Корупція

Б)  здатність людини організовувати виробництво, приймати рішення, пов’язані з ризиком, упроваджувати інновації 

3. Попит

В)  оцінка споживачем здатності речей та послуг задовольняти його потреби

4. Корисність

Г)  поведінка, націлена на обман або введення в оману приватної чи юридичної особи з метою особистої вигоди або вигоди третьої сторони.

 

Д)  кількість товару, яку споживачі бажають та можуть придбати за певною ціною у визначений період часу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10-й клас.  

Громадянська освіта.   Контрольна робота

Розділ VI:  «Взаємодія громадян і держави в досягненні  суспільного добробуту»

Теми: 1-7

 

 

Відповіді

 

1.В

2.А

3.Б

4.Г

5.Б

6.А

7.А

8.В

9.В

10.Г

11.В

12.Б

------------------------------------ по 0,5 бала

13._____

14._____

15.    - Профіцит

16.   - Ліцензія

----------------------------------- по 1 балу

 

17. 1-Г,2-А, 3-Д,4-В

-----------------------------------  2 бала

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 3
Оцінки та відгуки
  1. Бежан Валентина Василівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Гронюк Ганна Олексіївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Borshewscka Kate
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
Додано
11 серпня 2021
Переглядів
24545
Оцінка розробки
5.0 (3 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку