16 вересня о 18:00Вебінар: Робота з дітьми, що мають синдром Дауна: цікаво про важливе

Контрольна робота з алгебри для учнів 7 класу. "Функції"

Про матеріал
Контрольна робота з алгебри для учнів 7 класу. Конртрольну роботу подано у форматі, який дозволяє учням підготуватися до державної підсумкової атестації та зовнішнього незалежного оцінювання: завдання 1-6 - тестові завдання з вибором однієї правильної відповіді, завдання 7 передбачає встановлення відповідності. Завдання 8 - 12 - це завдання відкритої форми з розгорнутою відповіддю.
Перегляд файлу

Контрольна робота

 Функції

Варіант 1

У завданнях 1-6 виберіть одну правильну відповідь. Кожне завдання по 0,5 б.

1. Яка з наведених функцій не є лінійною?

А

Б

В

Г

у = 3х+7

у = -3х+5

у = -2х-3

у = + 4

2. Які значення х не належить до області визначення функції у = + ?

А

Б

В

Г

7 і 4

3 і -5

-3 і 5

0, 7,4

3. Графік якої із функцій проходить через початок координат?

А

Б

В

Г

у = -5х+5

у = -5

у = -5х

у =

4. Графіком якої функції є горизонтальна пряма?

А

Б

В

Г

у = 7

у = 7х+5

у = 7+х

у =

5. Яка з наведених точок не належить графіку функції у= -3х+2?

А

Б

В

Г

(0; 2)

(1; -1)

( ; 0)

(-1; 1)

6. Знайдіть координати точок перетину графіка функції у=2х-1 з віссю абсцис

А

Б

В

Г

(0; -1)

(0; 0)

( ; 0)

( ; 0)

7. (2 б.)Установіть відповідності між умовами завдань (1-4) і відповідями до них (А-Д).

Функцію задано формулою у= -3х + 5. Знайдіть:

  1.  

Значення функції, якщо значення аргументу дорівнює 3

А

7

  1.  

Значення аргументу, якщо значення функції дорівнює -10

Б

2

  1.  

Абсцису точки А(х; -1), яка належить графіку даної функції

В

5

  1.  

Ординату точки А(4; у), яка належить графіку даної функції

Г

-4

 

Д

-7

8. (1,5 б.)Побудуйте графік функції у = -2х + 3. Користуючись графіком, знайдіть:

  1. значення функції, якщо значення аргументу дорівнює 3;
  2.  значення аргументу, при якому значення функції дорівнює 5.

9. (1,5 б.) Не виконуючи побудови, знайдіть координати точок перетину графіка функції        у = 3х-2 з осями координат.

10. (2б.) Знайдіть значення k, при якому значення функції  у = kх-10 проходить через точку М(4;2)

11. (2б.) Побудуйте графік функції  у =

Контрольна робота

Функції

Варіант 2

У завданнях 1-6 виберіть одну правильну відповідь. Кожне завдання по 0,5 б.

1.Яка з наведених функцій не є лінійною?

А

Б

В

Г

у = 5х+2

у = -2х+1

у = -2х-2

у = -1

2. Які значення х не належить до області визначення функції у = + ?

А

Б

В

Г

7 і -3

2 і -5

-7 і 3

0, 2, 5

3. Графік якої із функцій проходить через початок координат?

А

Б

В

Г

у = -3х+3

у = -3

у = -3х

у =

4. Графіком якої функції є горизонтальна пряма?

А

Б

В

Г

у = 8

у = 8х+3

у = 8+х

у =

5. Яка з наведених точок не належить графіку функції у= -х+5?

А

Б

В

Г

(0; 5)

(1; -6)

(5; 0)

(-1; 6)

6. Знайдіть координати точок перетину графіка функції у = 3х-1 з віссю абсцис

А

Б

В

Г

(0; -1)

(0; 0)

( ; 0)

( ; 0)

7. (2 б.)Установіть відповідності між умовами завдань (1-4) і відповідями до них (А-Д).

Функцію задано формулою у= 5х + 3. Знайдіть:

  1.  

Значення функції, якщо значення аргументу дорівнює -1

А

7

  1.  

Значення аргументу, якщо значення функції дорівнює 13

Б

2

  1.  

Абсцису точки А(х; 8), яка належить графіку даної функції

В

-2

  1.  

Ординату точки А(-2; у), яка належить графіку даної функції

Г

1

 

Д

-7

8. (1,5 б.)Побудуйте графік функції у = 2х + 4. Користуючись графіком, знайдіть:

  1. значення функції, якщо значення аргументу дорівнює -1;
  2.  значення аргументу, при якому значення функції дорівнює 6.

9. (1,5 б.) Не виконуючи побудови, знайдіть координати точок перетину графіка функції        з осями координат.

10. (2б.) Знайдіть значення k, при якому значення функції  у = kх+7 проходить через точку М(2;-1)

11. (2б.) Побудуйте графік функції  у=

 

docx
До підручника
Алгебра 7 клас (Мерзляк А.Г., Полонський В.Б., Якір М.С.)
До уроку
§ 3. Функції
Додано
29 квітня
Переглядів
193
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку