Контрольна робота з біології 11 клас ІІ семестр І варіант

Про матеріал

Контрольна робота з біології 11 клас ІІ семестр І варіант Включає в себе: тестові завдання, завдання на встановлення відповідності, авдання "Закінчи речення", визначити вірні твердження, завдання на розгорнуту відповідь.

Перегляд файлу

                          Контрольна робота № 2

 

І ВАРІАНТ

 

                                                     11клас  ____________

 

Початковий рівень  ( 0,5 б. за завдання)

1.Вплив неживої природи на організми:

  а) абіотичний чинник;

  б) біотичний чинник;

  в) антропогенний чинник.

2. Як називають періодичні підйоми та спади чисельності популяцій?

  а) популяційні хвилі; 

  б) циклічні ритми;  

  в)  інфрадіанні  цикли; 

  г) дрейф генів.

3. Різновид співіснування особин різних видів, від якого вони отримують взаємну користь:

  а) симбіоз;

  б) анабіоз; 

  в) мутуалізм; 

  г) паразитизм.

4. Організми, які живляться автотрофно:

  а) продуценти;

  б) консументи;

  в) редуценти.

5. Дарвін вважав  рушійною  силою  еволюції:

 а)спадкову  мінливість;

 б)штучний  добір;

 в)модифікаційну  мінливість;

 г)природний  добір.

6. Одиницею  еволюції  є:

 а)вид;

б)група  особин;

в)особина;

г)популяція.

 

 

                          Контрольна робота № 2

 

І ВАРІАНТ

 

                                                     11клас  ____________

 

Початковий рівень  ( 0,5 б. за завдання)

1.Вплив неживої природи на організми:

  а) абіотичний чинник;

  б) біотичний чинник;

  в) антропогенний чинник.

2. Як називають періодичні підйоми та спади чисельності популяцій?

  а) популяційні хвилі; 

  б) циклічні ритми;  

  в)  інфрадіанні  цикли; 

  г) дрейф генів.

3. Різновид співіснування особин різних видів, від якого вони отримують взаємну користь:

  а) симбіоз;

  б) анабіоз; 

  в) мутуалізм; 

  г) паразитизм.

4. Організми, які живляться автотрофно:

  а) продуценти;

  б) консументи;

  в) редуценти.

5. Дарвін вважав  рушійною  силою  еволюції:

 а)спадкову  мінливість;

 б)штучний  добір;

 в)модифікаційну  мінливість;

 г)природний  добір.

6. Одиницею  еволюції  є:

 а)вид;

б)група  особин;

в)особина;

г)популяція.

 

 

7.Еволюційне  вчення  -  це

а)  процес  необоротних  змін  у  будові  і  функціях  живих  організмів;

б) процес  оборотних  змін  у  будові  і  функціях  живих  організмів;

8.Зміна  будови  організмів,  що  має  характер  пристосувань  до  певних  умов  і  не  змінює рівня  його  організації

а)  ароморфоз;

б)  ідіоадаптація;

в)  дегенерація.

Середній рівень

   І. Визначити вірні  твердження. (0,5 б. за завдання)

1.Мікроеволюція — це процес формування великих систематичних одиниць: з видів — нових родів, з родів — нових родин і т. д.

2.  Особини, створені в наслідок природного добору більш стійкі до виживання..

3. Наслідок боротьби за існування – природний добір.

       4. Еволюційні процеси, які зумовлюють утворення над видових     таксонів – макроеволюція.
ІІ. Установіть відповідність:

А) Атавізми;                                                 В) Еволюція;

Б) Рудименти;                                              Г) ізоляція.

1. Процес незворотних змін у будові та життєвих функціях організмів у ході їх історичного розвитку;

2. Випадки появи ознак, властивих предкам.

3. Еволюційний фактор, який унеможливлює схрещування між особинами одного виду.

4. Органи, що втратили в процесі історичного розвитку свої функції  та перебувають у недорозвинутому стані.

5. Загибель особин на певному етапі онтогенезу.

 

А

 

Б

 

В

 

Г

 

 

 

Високий рівень (1 завдання на вибір 2 бали)

1. У  чому  схожість  та  відмінність  еволюційних  поглядів   Ж.-Б.Ламарка  та  Ч.  Дарвіна?

2. Чим  аналогічні  органи  відрізняються  від  гомологічних?  Наведіть  приклади.

7.Еволюційне  вчення  -  це

а)  процес  необоротних  змін  у  будові  і  функціях  живих  організмів;

б) процес  оборотних  змін  у  будові  і  функціях  живих  організмів;

8.Зміна  будови  організмів,  що  має  характер  пристосувань  до  певних  умов  і  не  змінює рівня  його  організації

а)  ароморфоз;

б)  ідіоадаптація;

в)  дегенерація.

Середній рівень

   І. Визначити вірні  твердження. (0,5 б. за завдання)

1.Мікроеволюція — це процес формування великих систематичних одиниць: з видів — нових родів, з родів — нових родин і т. д.

2.  Особини, створені в наслідок природного добору більш стійкі до виживання..

3. Наслідок боротьби за існування – природний добір.

       4. Еволюційні процеси, які зумовлюють утворення над видових     таксонів – макроеволюція.
ІІ. Установіть відповідність:

А) Атавізми;                                                 В) Еволюція;

Б) Рудименти;                                              Г) ізоляція.

1. Процес незворотних змін у будові та життєвих функціях організмів у ході їх історичного розвитку;

2. Випадки появи ознак, властивих предкам.

3. Еволюційний фактор, який унеможливлює схрещування між особинами одного виду.

4. Органи, що втратили в процесі історичного розвитку свої функції  та перебувають у недорозвинутому стані.

5. Загибель особин на певному етапі онтогенезу.

А

 

Б

 

В

 

Г

 

 

 

Високий рівень (1 завдання на вибір 2 бали)

1. У  чому  схожість  та  відмінність  еволюційних  поглядів   Ж.-Б.Ламарка  та  Ч.  Дарвіна?

2. Чим  аналогічні  органи  відрізняються  від  гомологічних?  Наведіть  приклади.

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Левченко Лариса Валентинівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
5 серпня 2018
Переглядів
7456
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку