Контрольна робота з біології за І семестр для учнів 8 класу

Про матеріал
Контрольна робота за І семестр з біології для учнів 8 класу. Складено до підручника Матяш Н.Ю., Остапченко Л.І. та ін. Біологія :підруч. для 8-го кл. загальноосвіт. навч. закл. – К. : Генеза, 2016
Перегляд файлу

Контрольна робота з біології 8 клас І семестр

Варіант 1

І рівень

1. Виберіть речовини, які розщеплюються в ротовій порожнині:

А) вітаміни; Б) білки; В) вуглеводи; Г) жири.

2. Укажіть речовину, яку виділяє печінка.                                        

А) Шлунковий сік; Б) Жовч; В) Підшлунковий сік; Г) Слина

3. Укажіть орган, що забезпечує подрібнення їжі.

А) Слинна залоза; Б) Язик; В) Зуби; Г) Шлунок

4. Укажіть відсотковий вміст вуглекислого газу в повітрі, що видихаємо:

А) 0,03%; Б) 4%; В) 21%; Г)17%.

5. Укажіть місце, де відбувається газообмін при внутрішньому диханні:

А) носоглотка; Б) капіляри легенів; В) капіляри тканин; Г) бронхи.

6. Жиророзчинним вітаміном є:

а) вітамін А; б) вітамін В1; в) вітамін В12; г) вітамін С.

7. Виберіть ознаку, що не характерна для ротової порожнини.

А. Починається розчеплення вуглеводів.

Б. Відбувається аналіз хіміко-фізичних властивостей їжі.

В. Розчеплення жирів.

Г. Знешкодження бактерій лізоцимом.

8.Яку органічну сполуку розщеплює пепсин?

А) білки       Б) жири          В) вуглеводи           Г) нуклеїнові кислоти

9. Носова порожнина виконує функції:

А  зігрівання, очищення, зволоження, знезараження повітря

Б  зігрівання, очищення, зволоження, газообміну повітря

В  зігрівання, збагачення, зволоження повітря

Г  зігрівання, очищення, окиснення повітря

10.У всіх відділах травної системи середовище:

А) нейтральне      Б) лужне          В) кисле

ІІ рівень

1.Установіть відповідність, утворивши логічні пари.

1. Трахея;             A) З’єднують трахею та легені;
2. бронхи;             Б) проводить повітря з гортані в бронхи;
3. носоглотка;      B) виконують функцію газообміну;
4. легені.               Г) зігріває та очищує повітря;
                              Д) переносить кров до серця.

2.Установіть відповідність між назвою хвороби та її визначенням.

1. гастрит;                         А) Запалення жовчного міхура;
2. виразка шлунка;           Б) запалення товстої кишки;
3. апендицит;                    В) пошкодження оболонок шлунка;
4. холецистит.                   Г) запалення слизової оболонки шлунка;

3.Установіть послідовність дихальних шляхів у порядку проходження повітря:

А) Трахея    Б) альвеоли   В) бронхіоли    Г) гортань   Д) глотка    Ж) носова порожнина    З) носоглотка       Е) бронхи  

ІІІ рівень

1. Опишіть будову зуба, типи і функції зубів.

ІV рівень

Чому у людей старшого віку міцність кісток знижується?

 

 

Контрольна робота з біології 8 клас І семестр

Варіант 2

І  рівень

1. Укажіть процес, який відбувається у товстому кишечнику:

А) розщеплення білків; Б) розщеплення жирів; В) всмоктування води;

Г) розщеплення вуглеводів.

2. Укажіть орган, що забезпечує змочування їжі.                         

А) Слинна залоза; Б) Язик; В) Зуби; Г) Шлунок

3. Визначте найбільшу залозу травної системи:

А) глотка; Б) печінка; В) шлунок; Г) підшлункова залоза.

4. Укажіть відсотковий вміст кисню в повітрі, що вдихаємо:

А) 0,03%; Б) 4%; В) 21%; Г)17%.

5. Укажіть місце, де відбувається газообмін при зовнішньому диханні:

А) носоглотка; Б) капіляри легенів; В) капіляри тканин; Г) бронхи.

6. Носова порожнина виконує функції:

А  зігрівання, очищення, зволоження, знезараження повітря

Б  зігрівання, очищення, зволоження, газообміну повітря

В  зігрівання, збагачення, зволоження повітря

Г  зігрівання, очищення, окиснення повітря

7. Зуб складається з:

а) емалі, дентину, цементу, пульпи;

б) цементу, пульпіту, емалі, пульпи;

в) дентину, пульпи, карієсу, цементу;

г) некрозу, емалі, карієсу, дентину.

8.Яке середовище у шлунку:

А) нейтральне         б) лужне           в) кисле

9. Назвіть тканину, яка вистилає порожнини тіла і внутрішніх органів.

А) Епітеліальна.         Б) Сполучна.        В) М’язова.               Г) Нервова.

10. Їжа у шлунку просувається за рахунок:

А) дії ферментів          Б) дії гормонів          В) скорочення м’язів шлунку       Г) дії нервових імпульсів

ІІ рівень

1.Установіть послідовність дихальних шляхів у порядку проходження повітря:

А) Трахея    Б) альвеоли   В) бронхіоли    Г) гортань   Д) глотка    Ж) носова порожнина    З) носоглотка       Е) бронхи  

2.Установіть відповідність між назвою хвороби та її визначенням.

1. гастрит;                         А) Запалення жовчного міхура;
2. виразка шлунка;           Б) запалення товстої кишки;
3. апендицит;                    В) пошкодження оболонок шлунка;
4. холецистит.                   Г) запалення слизової оболонки шлунка;

3.Установіть відповідність, утворивши логічні пари.

1. Трахея;             A) З’єднують трахею та легені;
2. бронхи;             Б) проводить повітря з гортані в бронхи;
3. носоглотка;      B) виконують функцію газообміну;
4. легені.               Г) зігріває та очищує повітря;
                              Д) переносить кров до серця.

ІІІ рівень

Опишіть будову і функції нижніх дихальних шляхів (гортань, бронхи, трахеї) і легень.

ІV рівень

Чому при стоянні втома м’язів настає швидше, ніж при ходьбі?

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Остаповець Юрій
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
До підручника
Біологія 8 клас (Матяш Н.Ю., Остапченко Л.І., Пасічніченко О.М., Балан П.Г.)
Додано
26 січня 2023
Переглядів
1816
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку