20 вересня о 18:00Вебінар: Numicon (Нумікон): проста математика для всіх

Контрольна робота з біології за ІІ семестр

Про матеріал
Котрольна робота з біології для учнів 9 класу має два варіанта та чотири рівні. Робота охоплює матеріал ІІ семестру, що дозволяє провести повний котроль знань учнів.
Перегляд файлу

                                                          Контрольна робота з біології за ІІ семестр                                         Біологія, 9 клас


В – І

  І   РІВЕНЬ (по 0,5б)

1. Назвіть чинник, що негативно впливає на здоров’я людини:

А) неправильне харчування; Б) фізична культура.

 2. Шлунок – це орган:

А) парний; Б) непарний.

3. Гормони – це біологічно активні речовини, які утворюються залозами: А) внутрішньої секреції; Б) зовнішньої секреції.

4. Збудження – це:

А) поява або посилення рефлекторної реакції;

Б) послаблення або зникнення рефлекторних реакцій.

5. Рухоме з’єднання кісток – це: А) шов; Б) суглоб.

6. Ушкодження зв’язок, що з’єднують суглоби, - це:

А) розтягнення; Б) перелом.

 

ІІ РІВЕНЬ (по 1б)

7. Цитологія – це наука, що вивчає: А) будову і функції тканин;

Б) будову і функції клітин; В) будову і форму організму;

Г) розвиток організму.

8. Сколіоз - це:

А) бокове викривлення хребта; Б) вигин назад у грудному відділі;

В) надмірний вигин у поперековому відділі. Опишіть причини цього захворювання.

9. Аксон – це:

А) довгий відросток нейрона; Б) короткий відросток нейрона;

В) відросток довгої кістки; Г) пластини компактної речовини. Назвіть його функції.

 

 

 

 

 

ІІІ РІВЕНЬ(по 1б)

 10. З перелічених залоз вкажіть які залози відносяться до:

А – залози внутрішньої секреції                 1 – слізні

Б – залози зовнішньої секреції                    2 – потові

В – залози змішаної секреції                       3 – підшлункова залоза

                                                                        4 – надниркові залози

                                                                        5 – статеві залози

                                                                        6 – щитоподібна

 

11. Якій системі органів притаманна здатність транспортувати кисень і поживні речовини:

А) дихальній;    Б) видільній;

В) травній;         Г) кровоносній.

12. Вкажіть правильну послідовність в будові системи органів дихання людини:

А – глотка    Б – гортань     В – бронхи     Г – носова порожнина

Д – трахея     Е – носоглотка    Є – легені      Ж – бронхіоли

 

ІV РІВЕНЬ (по 1,5б)

13. Теоретичне завдання:

Вкажіть, які процеси відбуваються з їжею в ротовій порожнині?

14. Практичне завдання:

Хлопчик впав з велосипеда та порізав собі передпліччя склом. Кров яскраво – червоного кольору, б’є фонтаном…

Завдання: 1. Визначте вид кровотечі;

2. Вкажіть послідовність ваших дій.

 


В –ІІ

 

 І РІВЕНЬ (по 0,5б)

1. Нервові клітини називаються:

А – нейронами;   Б – аксонами.

2. Кору головного мозку утворює:

А – біла речовина;   Б – сіра речовина.

3. В нормі у людини на кожній щелепі розташовано по :

А – 14 зубів;    Б – 16 зубів.

 4. З даного переліку виберіть неорганічні речовини, що входять до складу живих організмів:

А – білки;    Б – вуглеводи;

В – жири;    Г – вода.

5. Для якої тканини характерна така властивість як збудливість і провідність:

А - м’язова;   Б – епітеліальна;

В – нервова;   Г – сполучна

6. Остеоцити – це клітини:

А – хрящової тканини;   Б – кісткової тканини;

В - м’язової тканини;      Г – жирової тканини.

 

ІІ  РІВЕНЬ(по 1б)

7. Що таке пам'ять? Які види пам’яті існують. Опишіть їх.

8. Найдрібніші кровоносні судини називаються:

А – артеріями;        Б – капілярами;

В – венами;             Г – бронхіолами.

9. Гіпертонія – це:

А – підвищення артеріального тиску

Б – підвищення частоти кінцевих положень;

В – зниження артеріального тиску;

Г – зниження частот серцевих скорочень.

 

 

 

 

 ІІІ РІВЕНЬ(по 1б)

10. Визначте правильну логічну послідовність понять, які відображають організм як єдину систему:

А – орган – тканина – організм – клітина – молекула – система органів;

Б – молекула – тканина – клітина – орган - система органів – організм;

В – молекула – клітина – тканина – орган - система органів – організм;

Г – система органів – тканина – організм – клітина – молекула.

11. Визначте, які функції виконує симпатичний відділ нервової системи, а які – парасимпатичний відділ?

А – симпатична нервова система;  Б – парасимпатична нервова система;

1 – уповільнює роботу серця;      2 – розширює зіниці ока;

3 – гальмує секрецію шлункових залоз;     4 – прискорює роботу серця;

5 – звужує зіниці ока;      6 – збуджує секрецію шлункових залоз.

12. Що таке сон? Які фази сну ти знаєш?

 

ІV РІВЕНЬ(по 1,5)

13. Теоретичне питання:

Поясніть взаємозв’язок будови та функцій вестибулярного апарату.

14. Практичне завдання:

До вас звернувся сусід – хлопчина віком 14 років з проханням про допомогу: йому зле, бо він з’їв невідомі йому ягоди. Вдома дорослих немає.  Ваші дії?

 

 

docx
До підручника
Біологія 9 клас (Задорожний К. М.)
Додано
27 січня
Переглядів
532
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку