Тема уроку: контрольна робота з теми: «Коло і круг.»
Мета уроку: перевірити рівень знань учнів з теми, уміння застосувати
отримані знання під час розв'язування задач.
Тип уроку: контроль і корекція знань, умінь та навичок.
Хід уроку
І. Організаційний момент
ІІ. Тематична контрольна робота
Варіант І
Початковий та середній рівні
А) 2 см; Б) 4 см; В) 16 см; Г) 8 см.
А) 2 см; Б) 4 см; В) 6 см; Г) 8 см.
А) 20°; Б) 40°; В) 50°; Г) 60°.
А) пряма перетинає коло у двох точках; Б) пряма є дотичною до кола;
В) пряма не має з колом спільних точок; Г) неможливо визначити.
5.Точка О – центр кола, вписаного у трикутник ABC, у якогоСАО =680. Чому дорівнює A?
6.У колі з центром у точці O діаметр перпендикулярне до хорди (CDMN), MN =18cм. Знайдіть MK.
7.Чому дорівнює радіус кола, описаного навколо прямокутного трикутника. Якщо гіпотенуза трикутника дорівнює 18см?
Достатній рівень
8.Два кола мають зовнішній дотик. Відстань між їх центрами 20 см, Знайдіть радіуси кіл, якщо один з них у тричі більший за інший.
Високий рівень
9.У рівнобедрений трикутник вписано коло, що ділить бічну сторону у відношенні 2 : 3, починаючи від вершини, яка протилежна основі. Знайдіть периметр трикутника, якщо його основа дорівнює 12 см.
Варіант ІІ
Початковий та середній рівні
А) 2 см; Б) 4 см; В) 16 см; Г) 8 см.
А) 2 см; Б) 4 см; В) 6 см; Г) 8 см.
А) 20°; Б) 40°; В) 50°; Г) 60°.
А) пряма перетинає коло у двох точках; Б) пряма є дотичною до кола;
В) пряма не має з колом спільних точок; Г) неможливо визначити.
5.Точка О – центр кола, вписаного у трикутник ABC, у якогоА =620. Чому дорівнює BAO?
6.У колі з центром у точці O діаметр перпендикулярне до хорди (CDMN), MK =12cм. Знайдіть MN.
7.Радіус кола, описаного навколо прямокутного трикутника, дорівнює 6 см. Чому дорівнює гіпотенуза трикутника?
Достатній рівень
8.Два кола мають внутрішній дотик. Відстань між їх центрами 20 см, Знайдіть радіуси кіл, якщо один з них у тричі більший за інший.
Високий рівень
9.У рівнобедрений трикутник вписано коло, що ділить бічну сторону на відрізки 6 см і 4 см, починаючи від вершини при основі. Знайдіть периметр трикутника.