Контрольна робота з геометрії на тему "Паралельність прямих і площин у просторі" 10 клас

Про матеріал
Контрольна робота з геометрії на тему "Паралельність прямих і площин у просторі" 10 клас
Перегляд файлу

Паралельність  прямих і площин у просторі

Контрольна робота

1 варіант

  1. Дано площину ά і прямі a, b і c. Відомо що одна з цих прямих паралельна площині ά. Укажіть цю пряму, якщо aІІc, прямі b і с перетинаються, а пряма с лежить у площині ά.
  2. Точка S не належить площині  трикутника  АВС. Точки M і N- середини відрізків SA i SC, K і L – середини відрізків АВ і ВС відповідно. Обґрунтувати взаємне розміщення : 1) прямих MN I KL, прямих SC і MB; 2) прямої MN та площини АВС.
  3. Через кінці відрізка АВ, які не перетинають площину ά і точку С – середину цього  відрізка, проведені паралельні прямі, які перетинають площину ά в точках А1, В1, С1 відповідно. Знайти довжину відрізка AA1, якщо CC1=10см, ВВ1=6см.
  4. Площина α, яка паралельна діагоналі ВD паралелограма АВСD, перетинає його суміжні сторони ВС і СD відповідно у точках M і N. 1) як розміщені прямі MN і  BD? Обґрунтувати. 2)  обчислити сторони паралелограма, якщо BM: MC = 1:3, DN = 6см.

2 варіант

  1. Дано площину ά і прямі a, b і c. Відомо що одна з цих прямих паралельна площині ά. Укажіть цю пряму, якщо bІІc, прямі b і a перетинаються, а пряма с лежить у площині ά.
  2. Трикутник РВС і трапеція АВСD (АВ ІІ АD) розміщені в різних площинах. Точки М і N – середини відрізків РВ і РС відповідно. Обґрунтувати взаємне розміщення : 1)  прямих MN і АD, прямих АN і СD. 2) прямої MN та площини АВD.
  3. Через кінці відрізка MN , які не перетинають площину ά і точку K – середину цього  відрізка, проведені паралельні прямі, які перетинають площину ά в точках N1, M1, K1 відповідно. Знайти довжину відрізка NN1, якщо MM1=16см, KK1=9см.
  4. Площина α, яка паралельна стороні  ВС трикутника АВС, перетинає продовження сторін АВ і АС відповідно у точках К і М.                     1) обґрунтувати взаємне розміщення прямих КМ і ВС. 2) Обчислити довжину відрізка АС, якщо АВ : ВК = 3:5, МС = 15см.

 

Паралельність  прямих і площин у просторі

Контрольна робота

1 варіант

  1. Дано площину ά і прямі a, b і c. Відомо що одна з цих прямих паралельна площині ά. Укажіть цю пряму, якщо aІІc, прямі b і с перетинаються, а пряма с лежить у площині ά.
  2. Точка S не належить площині  трикутника  АВС. Точки M і N- середини відрізків SA i SC, K і L – середини відрізків АВ і ВС відповідно. Обґрунтувати взаємне розміщення : 1) прямих MN I KL, прямих SC і MB; 2) прямої MN та площини АВС.
  3. Через кінці відрізка АВ, які не перетинають площину ά і точку С – середину цього  відрізка, проведені паралельні прямі, які перетинають площину ά в точках А1, В1, С1 відповідно. Знайти довжину відрізка AA1, якщо CC1=10см, ВВ1=6см.
  4. Площина α, яка паралельна діагоналі ВD паралелограма АВСD, перетинає його суміжні сторони ВС і СD відповідно у точках M і N. 1) як розміщені прямі MN і  BD? Обґрунтувати. 2)  обчислити сторони паралелограма, якщо BM: MC = 1:3, DN = 6см.

2 варіант

  1. Дано площину ά і прямі a, b і c. Відомо що одна з цих прямих паралельна площині ά. Укажіть цю пряму, якщо bІІc, прямі b і a перетинаються, а пряма с лежить у площині ά.
  2. Трикутник РВС і трапеція АВСD (АВ ІІ АD) розміщені в різних площинах. Точки М і N – середини відрізків РВ і РС відповідно. Обґрунтувати взаємне розміщення : 1)  прямих MN і АD, прямих АN і СD. 2) прямої MN та площини АВD.
  3. Через кінці відрізка MN , які не перетинають площину ά і точку K – середину цього  відрізка, проведені паралельні прямі, які перетинають площину ά в точках N1, M1, K1 відповідно. Знайти довжину відрізка NN1, якщо MM1=16см, KK1=9см.
  4. Площина α, яка паралельна стороні  ВС трикутника АВС, перетинає продовження сторін АВ і АС відповідно у точках К і М.                     1) обґрунтувати взаємне розміщення прямих КМ і ВС. 2) Обчислити довжину відрізка АС, якщо АВ : ВК = 3:5, МС = 15см.

 

 

 

 

 

doc
Додано
2 січня
Переглядів
42
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку