онтрольна робота «Вектори на площині»
I Варіант
Початковий рівень
-
(1 б) – паралелограм. Вкажіть вектор, що дорівнює сумі векторів і .
-
(1 б) – прямокутник. Вкажіть правильні рівності:
-
(1 б) Вектор є сумою векторів і на рисунку:
Середній рівень
-
(1,5 б) Дано вектори і . Знайдіть координати вектора , якщо .
-
(1,5 б) Знайдіть довжину вектора
Достатній рівень
-
(1 б) , , . Знайдіть скалярний добуток векторів і .
-
(2 б) Трикутник – рівнобедрений з основою , а його бічна сторона дорівнює . Знайдіть косинус кута між векторами і , якщо
Високий рівень
-
(1 б) У трикутнику , , . Знайдіть скалярний добуток векторів і .
-
(2 б) Сторона квадрата дорівнює . Знайдіть скалярний добуток векторів і
Контрольна робота «Вектори на площині»
II Варіант
Початковий рівень
-
(1 б) – паралелограм. Вкажіть вектор, що дорівнює сумі векторів і .
-
(1 б) – ромб. Вкажіть правильні рівності:
-
(1 б) Вектор є різницею векторів і на рисунку:
Середній рівень
-
(1,5 б) Дано вектори і . Знайдіть координати вектора , якщо .
-
(1,5 б) Знайдіть довжину вектора
Достатній рівень
-
(1 б) , , . Знайдіть скалярний добуток векторів і .
-
(2 б) Трикутник – рівнобедрений з основою , а його бічна сторона дорівнює . Знайдіть косинус кута між векторами і , якщо
Високий рівень
-
(1 б) У трикутнику , , . Знайдіть скалярний добуток векторів і .
-
(2 б) Сторона ромба дорівнює 14, . Знайдіть скалярний добуток векторів і